O parti Posbıyık’a kapılarını kapattı…

19 Kasım 2018 Pazartesi 13:16

Ereğli Haber

O parti Posbıyık’a kapılarını kapattı…

Kdz. Ereğli Belediyesi Eski başkanlarından Halil Posbıyık’ın 2019 seçimleri için CHP’den aday gösterilmemesi durumunda alternatif gördüğü DSP kendisine kapıları kapattı.

Ereğli Haber- İlk kez 1989 yılında Anavatan Partisi’nden Belediye Başkanlığına aday olan ve seçimleri kaybeden Kdz. Ereğli Eski Belediye Başkanı Halil Posbıyık, 1994 seçimlerinde aynı partiden aday olup seçimleri kazanmıştı.

Siyasi hayatı sağ partilerde geçti
Posbıyık 1994, 1999 ve 2004 seçimlerinde Anavatan Partisi’nden üç kez üst üste aday olmuş ve seçimleri kazanmıştı. Anavatan Partisi’nin ardından Demokrat Parti’ye geçen ve aday olduğu milletvekili seçimlerini kaybeden Posbıyık, buradan da istifa edip 2009 seçimlerinde CHP’den Belediye Başkanlığına aday olmuş ve yeniden belediye başkanı seçilmişti. 2014 yerel seçimlerinde CHP’den yeniden aday olan ve seçimleri kaybeden Posbıyık 2019 seçimleri öncesi bir kez daha CHP’nin kapısını çaldı. Hayatının büyük bölümü sağ partilerde geçen Posbıyık, 74 yaşında ve toplumsal uzlaşmadan uzak olması, kendi partisi içerisinde sürekli kavgalar çıkartması ile yeniden aday gösterilmeyeceğini düşünürken, CHP’ye aba altından sopa gösteriyor. ‘Beni aday yapmazsanız, başka partiye geçerim, CHP’ye seçim kazandırmam’ kozunu ortaya atan Posbıyık’a bu gün kötü bir haber geldi. CHP’nin kendisini aday göstermemesi durumunda geçmeyi düşündüğü partilerden DSP Posbıyık’a kapıları kapattı. AK Parti, MHP, İYİ Parti ve DSP ile flört eden Posbıyık, DSP’den aday olamayacak.

DSP Genel Başkanı kapıları kapattı
DSP Genel Başkanı Önder Aksakal İzmir’de katıldığı bir programda kendi partisinden adaylık yarışına girmiş ancak kaybetmiş ve yine kendi partisinden intikam almak için gelen adaylara asla müsaade etmeyeceklerini açıkladı. Aksakal konuya ilişkin açıklamasında şu görüşlere yer verdi; "Vatandaş, mevcut iktidarın ve muhalefetin ülkeyi bugünkü duruma getirmesinde bir arayışın içine girdiğinde aklına DSP mutlaka geliyor. Bunu seçimlerde desteklemek üzere biz de onlara bir seçenek sunacağız. YSK geçtiğimiz günlerde bir açıklama yaptı. Devlet memuru olup bu seçimlerde aday olmayı düşünen kişilerin, en geç 1 Aralık gününe kadar bu görevlerinden ayrıldıklarını bildiren dilekçelerini kurumlarına vermeleri gerekiyor. DSP olarak partimize başka partilerden de olmak üzere dışardan katılabilecek adaylar için, 1 Aralık tarihine kadar DSP’ye müracaat etmeleri gerektiğini söylüyoruz. O tarihten sonra yapılacak müracaatları daha farklı değerlendireceğiz. Yani kendi partisi içinde bir yarışa girmiş ama kazanamamış kendi partisinden intikam alma duygusu içinde DSP’nin kullanılmasına asla müsaade etmeyeceğiz."

AK Parti tabanı da istemiyor
AK Parti’de bazı milletvekilleri ve yöneticileriyle görüşerek CHP’yi adeta ‘Beni aday göstermezseniz başka partiye geçer, size seçim kazandırmam’ tehdidini savuran Posbıyık’a 74 yaşında olması ve bu güne kadar AK Partililere karşı sarf ettiği hakaret dolu sözlerden dolayı taban destek vermiyor. AK Parti tabanı 74 yaşındaki Posbıyık’la seçimin kazanılmasının kaybetmekten daha kötü sonuç doğuracağına inanıyor.

İYİ Parti olmazsa son çare MHP
CHP’den aday gösterilmeyeceği endişesini taşıyan Posbıyık alternatif olarak iki partiyi görüyor. İYİ Parti’nin kendisini aday göstereceğine kesin gözüyle bakan Posbıyık, bu partinin CHP ile ittifak yapıp aday olamaması durumunda son çare olarak MHP’nin kapısını çalmayı düşünüyor.

Yorumlar
  • Mahoni
    21 Kasım 2018 Çarşamba 22:05

    Anlam veremiyorum ya yıllarca iyi kötü dogrularınla yanlışlarınla şehrimize hizmet ettin allah razı olsun ama artık bi dursan tadında bıraksanız bu işleri iyi olmaz mı

  • huseyin karabulut
    21 Kasım 2018 Çarşamba 11:59

    bunlar memleket sevdaslısı deyil sandalye ve para sevdalısı son belediye başkanı iken eşim chp mv adayı okduğunda inönünün dediği gibi sizi linon gibi sıkarım demişdi tamam2dönem iyiydi cöbek oğlundan kat kat üstündü otur evinde hangi parti olursa olsun güzel ereğlime kim bakacaksa ona yardım et ALLAHım ereğliyi ereğli yapacak halkına hizmet edecek birini belediye başkanı yapsın inşallah

  • By_Kal
    20 Kasım 2018 Salı 14:44

    Başkanım artık yeter. Yarın çıkın diyin ki, "ben artık siyaseti bırakıyorum ama falanca kişisini destekliyor ve her zaman yanında olacağımı söylüyorum" de ve bitir artık. Yaptıkların için çok çok teşekkürler..

  • ibo gemici
    20 Kasım 2018 Salı 11:16

    yapma posbıyık ,CHP ,den aday olamadım diye sağcı,islamcı ,milliyetçi partilere gidip aday olabilmek için yalvarma, kendini küçük düşürme, kısacası ,kendine haklı olarak küfür ettirme, be kardeşim.

  • sadettin arslan
    19 Kasım 2018 Pazartesi 15:24

    halil bey senı severız bunda kuskumuz yokta bırazda genclerın onunu acarsan daha ıyı olur

"Makama değil, hizmete talibim"

17 Kasım 2018 Cumartesi 21:03

"Makama değil, hizmete talibim"

Kdz. Ereğli Belediye Başkan Aday Adayı Ahmet Köse İz Medya'ya konuştu.

Kdz. Ereğli Belediye Başkan Aday Adayı ve Avukat Ahmet Köse İz Medya'nın sorularını yanıtladı.

İşte o röportaj:

 

Etiketler:

İz Medya , Vedat Kılıç , Ahmet Köse , AK Parti ,

Yorumlar
  • esnaf67
    27 Kasım 2018 Salı 10:33

    Belediye başkanlığı için bize böyle adam lazım,görmüş geçirmiş,mütevazı ve hizmet etmeye aç bir adam.Teşkilat ivedi bir şekilde adayımız olarak AHMET KÖSE yi göstersinde meydanlara inilsin artık.

"Sen Ben Yok Ereğli Var"

16 Kasım 2018 Cuma 19:34

"Sen Ben Yok Ereğli Var"

Kdz. Ereğli Belediye Başkan Aday Adayı İbrahim Sezer İz Medya'ya konuştu.

Kdz. Ereğli Belediye Başkan Aday Adayı ve İnşaat Mühendisi İbrahim Sezer, aday adaylığı hakkında İz Medya'nın sorularını yanıtladı. 

İşte o röportaj:

Etiketler:

İbrahim Sezer , İz Medya , Röportaj , Kdz. Ereğli , AK Parti , Belediye Başkan aday adayı ,

Yorumlar
  • ibo gemici
    20 Kasım 2018 Salı 11:19

    ereğliyi siyasiler mahvetti, hepsi sen ,ben ,diyor, ben bilirim, reyiz bilir diyor. hiçbirinden bize fayda yok. istanbulda su fiyatları 0/15 indirildi, acaba ereğlide su fiyatlarında indirim yapaıcam diyen bi allahın kulu varmı. ben bu ülkede siyasilerden umudumu kestim.

  • sadettin arslan
    19 Kasım 2018 Pazartesi 15:20

    sonuna kadar arkasındayız

  • bayram üstün
    18 Kasım 2018 Pazar 08:49

    ibrahim beyi severim benim evin pılanını çizmişti.ormanlı cumada.kendisi serintepe lı.eski adı mehemli köyünden.kendini begenicilik yoktur.keşke onu gösterseler aday.yararlı olur.selamlarımı sunuyorum kendisine

  • Orhan Toprak
    17 Kasım 2018 Cumartesi 20:03

    İbrahim Sezer bey Ereğli de başarılı bir işadamı,MÜSİAD Ereğli şube başkanlığı yapdı kendiside inşaat Mühendisi Ereğli için büyük bir şans olur İbrahim bey başkanlığı süper yapar İbrahim beye yakışır

  • recep özbay
    17 Kasım 2018 Cumartesi 19:46

    İbrahim sezer bey çok sevdiğim bir arkadaşımdır. aday adaylığını destekliyorum. kdz ereğlimize hayırlı işler yapacağına inanıyorum. hayırlı olsun

  • Doğru söz
    17 Kasım 2018 Cumartesi 16:28

    İbrahim SEZER E tam destek

  • Hamit
    17 Kasım 2018 Cumartesi 00:40

    İnşallah hayırlısıyla aday adayı ve belediye başkanı olur....

  • Ahmet Selim
    16 Kasım 2018 Cuma 20:22

    ibrahim bey ereğlimizin dürüst bir evladı, ben başkanlığa yakışacağını düşünüyorum. hayırlısı olsun.

CHP’de Ereğli’den sonra Devrek’te karıştı

16 Kasım 2018 Cuma 17:29

CHP’de Ereğli’den sonra Devrek’te karıştı

CHP Kdz. Ereğli İlçe Teşkilatı’nda eski belediye başkanının bazı aday adayları alehinde yaptığı girişimlerle başlayan kargaşa İlçe Başkanlığı seçiminde tavan yapmıştı. CHP’de şimdi de Devrek Belediye Başkan Adaylığı için kavga başladı.

Ereğli Haber- CHP Kdz. Ereğli İlçe Teşkilatı’nda eski belediye başkanının aday adaylığı başvurusunun ardından yaptığı girişimler partide kargaşaya neden olmuştu. CHP Ereğli ilçe teşkilatında Sertan Ocakçı’nın istifasının ardından yapılan ilçe başkanlığı seçimlerini Naide Ercan kazanmış ancak tüzük gereği salt çoğunluk sağlanamadığı için seçim iptal edilmiş ve Sevdekar Aras yeniden ilçe başkanı olmuştu.
CHP Kdz. Ereğli İlçe Teşkilatı’nda bu kavga devam ederken, şimdide Devrek’te ki CHP teşkilatı karıştı. Devrek’te Songül Malkoç’un belediye başkan aday adaylığı başvurusunu genel merkezden yapması teşkilat yöneticilerini kızdırdı.
Konuya ilişkin olarak CHP Devrek İlçe Başkanlığından yapılan açıklama şu şekilde; “31 Mart 2019 tarihinde yapılacak olan yerel seçimler öncesinde Genel Merkezimiz tarafından belirlenen başvuru takvimi 1 Ekim 2018 ve 19 Ekim 2018 tarihleri arasında olduğunu açıklamış daha sonra süreyi 26 Ekim 2018 tarihine uzatılmıştır;
Belirlenen süre içinde Devrek Belediye Başkanlığı için aday adayı olarak İlçe Teşkilatımıza Sayın Çetin Bozkurt müracaat etmiştir.
Aday adaylığı başvurusunda başka bir kişi bulunmadığı için 26.10.2018 tarihinde yönetim kurulu toplanmış ve bu toplantı sonucunda da tek aday olarak başvuran Sn. Çetin Bozkurt’un adaylığı oybirliğiyle kabul edilmiştir.
Bilindiği gibi başvurunun yapılacağı tek yer ilçe başkanlığıdır. Ancak gelinen bu süreçte partimizin seçim takvimi ve temayülleri hiçe sayılarak, başka girişimlerin de yapıldığını basından öğrenmiş bulunmaktayız.
Devrek CHP İlçe yönetimi ve il yönetimi olarak, Sayın Çetin Bozkurt lehinde aldığımız bu kararın ve attığımız imzaların arkasında olduğumuzu kamuoyunun bilgisine sunarız.”

Yorumlar

Halk desteğini aldı... Aday adaylığını açıkladı...

16 Kasım 2018 Cuma 17:06

Ereğli Haber

Halk desteğini aldı... Aday adaylığını açıkladı...

Erdemir İlkokulu Müdürü Yaşar Ciğer görevinden istifa ederek AK Parti'den Kdz. Ereğli Belediye Başkanlığı için aday adaylığı başvurusunda bulundu. Ciğer önce halkın desteğini arkasına aldı daha sonrada parti binasına gidip başvurusunu yaptı.

Kdz. Ereğli Erdemir İlkokulu Müdürü Yaşar Ciğer, görevinden istifa ederek AK Parti'den Kdz. Ereğli Belediye Başkanlığı için aday adaylığı başvurusunda bulundu. AK Parti İlçe Başkanlığı’na başvurusunu yapmadan önce Yaşar Ciğer, kendisini desteklemek için İsmet İnönü Parkı’nda toplanan vatandaşlara seslendi. Ciğer, yaşadığı sevgi selinden ötürü uzun süre konuşmasına başlayamadı.
Hizmet önlüğünü giymek için aday adayı olduğunu ifade eden AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkan Aday Adayı Yaşar Ciğer, katılım sağlayan herkese teşekkür etti. Ciğer konuşmasında şu ifadelere yer verdi: “Değerli hemşerilerim, Ereğli’nin güzel insanları, bana bu anlamlı günde, bu güzel sürprizi yaparak, heyecanıma heyecan katan tüm gönül dostlarıma teşekkür ediyor, hepinize hoş geldiniz diyorum. İnsanın en değerli varlık, bilginin en hünerli güç, sevginin en bağlayıcı unsur olduğunu bugün burada hepiniz en güzel şekilde gösterdiniz. Bu heyecanla, bu mutlulukla inanın ne konuşacağımı bilemiyorum. Ama şu var ki; Kandilli ’de bir maden işçisinin çocuğu olarak dünyaya gelen ve emeğin en yüce değer olduğuna inanarak bugüne kadar çalıştığı her kuruma değer katmaya çalışmış her gittiği yer ve ortamda adını geniş kitlelere duyurmuş ve yaptıklarıyla örnek olmuş bir kardeşiniz olarak bugün sizlerle olmanın mutluluğunu ve sizlere hizmet edecek olmanın heyecanını yaşıyorum. Her yaptığım işte samimi ve insan odaklı olmayı ön planda tuttum. Hizmet için yola çıktığımız bu kutsi yolculukta şunu iyi biliyorum ki; ben tek başına hiçbir şey yapamam. Bana bu yolda destek olacak sizlersiniz. Eğitim alanında sosyal ve kültürel alandaki çalışmalarım,23 yıl boyunca giydiğim eğitim ve yöneticilik hizmeti önlüğümün üstüne belediyecilik hizmeti önlüğümü giymek için aday adayı oldum. Çalışma hayatım boyunca kamu görevlisi olarak devletine hizmet etmenin sivil toplum kuruluşlarındaki çalışmalarımla halkımla iç içe olmanın onurunu birçok kez aldığım taltif ve takdirle yaşadım. Fakat benim için en güzel takdir partimin ve değerli hemşerilerimin bana lütfedeceği başkanlık adaylığıdır. Teşkilat ve yerel yönetimin makamı vatandaşının yanıdır. Bizler bizi sevmeyenlere bizden farklı düşünenlere bize karşı mesafeli olanlara bizi sevenler kadar dinlemedikçe, bize oy vermeyenleri oy verenler kadar anlamadıkça başarılı olamayacağımızı biliyoruz.”