Zonguldak İŞKUR hedeflere ilişkin değerlendirme yaptı

5 Aralık 2019 Perşembe 12:00

Zonguldak İŞKUR hedeflere ilişkin değerlendirme yaptı

Zonguldak Çalışma ve İş Kurumu 2019 yılı hedef gerçekleştirmeleri, 2020 yılı hedef önerileri , İşgücü Piyasası Araştırmaları (İPA) ve sonuçları dikkate alınarak hedeflere ilişkin değerlendirme yapıldı.

 Zonguldak Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürü Gönül Demirsu başkanlığında İl Müdür Yardımcısı Hakkı Alkan, Şube Müdürü Özgür Tanrıverdi, Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odası Genel Sekreteri Muharrem Sarıkaya, Ticaret ve Sanayi Odası TOBB Danışmanı Doç. Dr. Ferdi Kesikoğlu, Bülent Ecevit Üniversitesi İ.İ.B.F. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölüm Başkanı Sadık Kılıç, BAKKA Uzmanı Mustafa Ayhan İnanır ve Zonguldak Esnaf ve Sanayi Odası Genel Sekreteri Rukiye Kır’ın katılımıyla hedef ve İPA değerlendirme toplantısı yapıldı. 

Etiketler:

Kdz Ereğli , Ereğli haber , Zonguldak , İŞKUR , değerlendirme toplantısı

Yorumlar

Bahri Küpeli, hayatını kaybetti...

5 Aralık 2019 Perşembe 11:20

Bahri Küpeli, hayatını kaybetti...

Batı Karadeniz Sanayici ve İş Adamları Dernekleri Federasyonu (BAKZİFED) Genel Başkan Bahri Küpeli, 6 Aralık Cuma günü Dedeman Otelde yapılacak olan "Yapısal Reformlar Paneli"ne katılmak üzere geldiği Zonguldak'ta hayatını kaybetti.

 57 yaşındaki Bahri Küpeli'nin gün boyunca kendini kötü hissettiği öğrenildi. Geceyi geçireceği otelden çıktıktan bir süre sonrada yere yığıldı. Küpeli'ye ilk müdahaleyi çevredeki vatandaşlar ve yakındaki sağlık görevlileri yaptı. Küpeli, ihbar üzerine olay yerine gelen ambulans ile Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Bahri Küpeli, doktorların tüm müdahalesine rağmen kurtarılmadı. 
Bahri Küpeli'nin cenazesi yapılan otopsinin ardından ailesine teslim edileceği öğrenildi. 

Etiketler:

Kdz Ereğli , Ereğli haber , Zonguldak , BAKZİFED Başkanı , kalp krizi , hayatını kaybetti , iş adamı

Yorumlar

Temizlik işçisinden örnek davranış...

5 Aralık 2019 Perşembe 10:22

Temizlik işçisinden örnek davranış...

Zonguldak'ta temizlik personeli olarak çalışan Muhammet isimli işçi, çöpten topladığı ekmekleri kuşlara yedirdi.

 Zonguldak Belediyesinde temizlik görevlisi olarak çalışan Muhammet isimli bir işçi vatandaşların şaşkın bakışları arasında çöpten bir şeyler topladı. İşçi, bir süre sonra çöpten çıkardığı ekmek parçalarını kuşlara yedirdi. Temizlik görevlisinin bu örnek davranışı ise vatandaşlar tarafından takdir topladı. 

Etiketler:

Kdz Ereğli , Ereğli haber , Zonguldak , örnek davranış , temizlik işçisi

Yorumlar

Kadın Kolları engellileri tekerlekli sandalyeye kavuşturdu

4 Aralık 2019 Çarşamba 18:34

Kadın Kolları engellileri tekerlekli sandalyeye kavuşturdu

AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Kadın Kolları mantı yapıp satarak, elde ettikleri gelir ile tekerlekli sandalye alıp, 4 engelliyi tekerlekli sandalye ile buluşturdu.

AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Kadın Kolları daha önce kermes yaparak bir engelli vatandaşa tekerlekli sandalyeye kavuşturmuşlardı. Kadın Kolları Başkanı Fatma Doğru öncülüğünde şimdi de mantı yapıp, satarak elde ettikleri gelir ile 4 adet tekerlekli sandalye alıp, Engelliler Günün’de engelli vatandaşları sevindirdiler.
3 Aralık Dünya Engelliler Günü etkinlikleri kapsamında Fiziksel Engelliler Derneğini ziyaret ederek, her zaman engellilerin yanında olduklarını söyleyen AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Kadın Kolları Başkanı Fatma Doğru, engellilerin ekonomik ve sosyal yaşamda yer alabilmeleri için çaba gösterdiklerini ve bundan sonrada ellerinden gelen mücadeleyi vereceklerini ifade etti.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Fiziksel Engelliler Derneği Başkanı İsmail Şentürk, AK Parti Kadın Kollarının yapmış olduğu duyarlı davranıştan dolayı engelliler adına kendilerine teşekkür etti ve bu davranışın ilçede ki diğer kurum ve kuruluşlara örnek olmasını diledi.

Etiketler:

kdz ereğlihaber , ereğli haber , Zonguldak ,

Yorumlar

Zabıta, polislik mi yapmaya başladı?

4 Aralık 2019 Çarşamba 17:38

Ereğli Haber

Zabıta, polislik mi yapmaya başladı?

Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde yaşayan İnşaat Mühendisi Mustafa Özkan, İmar affından yararlanarak yapı kayıt belgesi aldığı konuta numara ve su aboneliği vermeyen Kdz. Ereğli Belediyesi’ni protesto etmek amacıyla yaptırdığı afişe daha açılmadan zabıta ekipleri tarafından el konulmasına tepki gösterdi.

Kdz. Ereğli ilçesinde yaşayan İnşaat Mühendisi Mustafa Özkan, imar affı yasasından faydalanarak Kırmacı Mahallesi’nde ki konutuna Kdz. Ereğli Belediyesi’nden su aboneliği ve bina numarası almak için müracaat etti. Uzun süre su aboneliği ve kapı numarası alamayan Özkan, belediye başkanının kendisine muhalefet olduğunu ve kişisel sebepler nedeniyle işlemlerinin yapılmadığını iddia ederek bu sabah yol kenarına park etiği iş makinesine “Yasal haklarımın gereğini yapmayarak mağdur eden Kdz. Ereğli Belediyesi’ni göreve davet ediyorum” yazılı bir afiş hazırladı. Bu sabah saat 10.00’da Atatürk Kültür Merkezi’nde (AKM) gerçekleşecek olan belediye meclis toplantısı öncesi Belediye Başkanı ve meclis üyelerini astığı afişle karşılamayı planlayan Özkan’a zabıta ekipleri engel oldu. İddiaya göre durumu öğrenen zabıta ekipleri iş makinesinin üzerine çıkarak henüz açılmamış afişi alarak el koydu. Yaşananları öğrenen İnşaat Mühendisi Mustafa Özkan Kdz. Ereğli AKM önüne gelerek afişi alan zabıta ekiplerine tepki gösterdi.

“Muhalefet ettiğim için benle uğraşıyor”
Yaşananlarla ilgili olarak açıklama yapan İnşaat Mühendisi Mustafa Özkan, Belediye Başkanı Halil Posbıyık’ın CHP’den aday olduğundan ‘İntikam almaya gelmiyorum’ dediğini ancak muhalif olduğu için kendisi ile uğraşmaya başladığını söyledi. Başkan Posbıyık’ın kendisine muhalif olan iş adamlarına da benzer uygulamalar yaptığını belirten Özkan “Kırmacı Mahallesi Hasan Cenver caddesi üzerinde imar barışından faydalandığım ve yapı kayıt belgesi aldığım bir yer var. Bu yer hazineye ait, belediyeye tahsisli bir yer değil. Öyle olmasa bana yapı kayıt belgesi verilmezdi. Önceki belediye başkanı döneminde şikayet üzerine bakanlığa görüş soruldu ve yapı kayıt belgesinin geçerli olduğunu bildirdi. Halil Posbıyık göreve gelince benim o yerimi öğrendi ve bana su aboneliği ve bina numarası vermedi. Zonguldak Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü’ne yazı yazdılar ve gelen ekip inceleme yaptığında aykırı bir durum tespit edilemedi. 3. Kez 2016 yılında burasının belediye meclisi tarafından bisiklet yolu diye karar alındığını gerekçe gösterdiler. Ben kendilerine yargıya gittiğimde mağduriyetimin ortaya çıkacağını belirttim. Boşuna zamanı uzatıyorlar, beni dinlemediler. Tüm bunlara rağmen bana ne cevap veriyorlar, ne su aboneliği neden bina numarası veriyorlar” dedi.

“Açılmayan afişi izinsiz aldılar”
Yaşanan bu durumu anlatmak için basın açıklaması yapmak istediğini ancak Kaymakam İsmail Çorumluoğlu’nun talebine “Uygun değildir” diyerek yanıt verdiğini anlatan Özkan, daha önce AK Partili belediye için belediye binası önünde basın açıklaması yapmak istediğinde izin verilirken, şu an CHP’li belediye başkanı için basın açıklaması yapmasına neden izin verilmediğine bir anlam veremediğini ifade etti. Özkan konuşmasında “O dönem iktidarda AK Parti vardı, belediyede AK Partiliydi. Şimdi iktidar da yine AK Parti var belediye yönetiminde ise CHP var, ne değişti? Belediye gereğini yapmıyor, Kaymakam basın açıklaması yapmama izin vermiyor. Son olarak afişle kamuoyu ile paylaşmak istedim, varsa bir cezası onu da göze aldım. Ama rulo şeklinde sarılı, daha açılmamış, suç oluşmamış bir şeyin alınması suçtur. Belediye yasaları tanımamakta, kendisini yasaların üzerinde görmektedir. Pankartı açsaydım şikayetçi olurlardı. Ama benim iznim olmadan daha açılmamış bir pankartı benden izinsiz almaları suçtur. Bende zaten Cumhuriyet Savcılığına giderek pankartı alan zabıta memurları hakkında şikayette bulundum.”

“Bürokratlar belediyenin yandaşı olmuş”
Yaşananlara tepki gösteren Özkan sözlerini şu şekilde tamamladı “Yasal bütün yollara başvurmuşum ve sesimi duyuramamışım. Vatandaşın hakkını gasp eden bir belediyeye karşı sesimi daha nasıl başka duyurabilirim? Ben sesimi duyurmak için hukuki yolları, resmi kanalları denedim. Şu ana kadar bir gelişme olmadığı için yine mağduriyetim devam ettiği için kamuoyuna bu konuyu paylaşmak için bunu yapmayı düşündüm ama geldiğimiz noktada kayıtlarda da gözüktüğü gibi belediyenin yine krallık düzeni sonuç bu. Sadece belediye değil ki, bürokratlar da belediyenin yandaşı olmuş. Yarın başka bir şey yapmaya kalkarsam nasıl engelleyecekler? Burasının muz cumhuriyeti olmadığını, yasaların her şeyin üzerinde ve devletin her zaman 18 yaşında olduğunu göstermek için ben sesimi duyurmak istedim.”

Yorumlar
  • Vatandaş
    5 Aralık 2019 Perşembe 14:32

    Babasının tapulu arazsi oldugu icin mi imar barisindan yararlanmis o arazi yıllardır boş durmaktaydı imar barışı yasasını art niyetli şekilde kullanmaya çalişmiştir belediye yetkilileri durumu fark etmiş anlaşılan yasa çıkınca ormani acıp konut yapilmistir bunu herkes biliyor

  • ibo gemici
    5 Aralık 2019 Perşembe 13:47

    kusura bakma da herkesin uyanığı senmisin. inşaat yeni yapılmış, köylü kurnazımısın. İmar affından yararlanmak için, yap inşaatı, sonrada belediyeyi suçla . bu binaya bende abonelik vermem. sana imar affından faydalandıranlarda var kabahat. bütün kurnazlar inşaat yaptı dağa taşa, yaylaya ,ovaya, ohh ne güzel bi ,İmar affı, mal mülk sahibi olacan. ne güzel düzen beee. ben başkan olsam yıkarım o binayı.

  • cok da şey degil
    4 Aralık 2019 Çarşamba 21:49

    hepsini okumadim ama imar barışı diyor. yani özünde binayı kaçak dikmiş. diyeceklerim bu kadar.