Posbıyık, 6 kişiyi ekmeğinden etti

10 Haziran 2019 Pazartesi 19:30

Ereğli Haber

Posbıyık, 6 kişiyi ekmeğinden etti

Zonguldak’ın Ereğli ilçesi Belediyesi’nin CHP’li Başkanı Halil Posbıyık 6 şirket çalışanını işten çıkarttı.

31 Mart 2019 yerel seçimlerinde CHP’den belediye başkanlığını kazanan Halil Posbıyık, göreve başlamasının ardından yaklaşık 100’e yakın şirket çalışanını temizlik ve fen işleri bünyesine gönderdi. Ramazan Bayramı öncesinde 1 kişiyi işten çıkartan CHP’li Başkan Posbıyık, bu günde 5 kişiyi daha işten çıkarttı. Posbıyık Ramazan Bayramı öncesinde 4857 sayılı iş kanunun 25/2 maddesine dayanarak 1 kişiyi bu gün ise 4857 sayılı kanunun 17. Maddesini gerekçe göstererek 5 kişinin iş akdini fesih etti. Öğlen saatlerinde iş akitlerinin fesih edildiğini öğrenen 5 işçi büyük bir üzüntü yaşarken, işten çıkarılanların AK Partili olduğu öğrenildi. Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık daha önce yaptığı açıklamada Ereğli Belediyesi’nde bin 250 kişinin çalıştığını ve bu sayının 850 olması gerektiğini söylemişti. Posbıyık’ın yaklaşık 200 kişiyi daha işten çıkartacağı konuşulurken, göreve geldikten sonra bazıları emekli yaklaşık 40 kişiyi de işe aldı. 

CHP’li Başkan Halil Posbıyık yerel seçimler öncesinde kimseyi işten çıkartmayacağını söylemişti.

Yorumlar
  • Eregli li
    14 Haziran 2019 Cuma 13:18

    Ibrahim allahtan dilegim o zaman allah da sana aynisini yasatsin sende inş.bir gun ıssiz kalirsin..kim hak etmis kim hak etmemis o zaman anlarsin.m

  • Ereğli
    14 Haziran 2019 Cuma 10:27

    Arkadaşlar ,tabiki bir işçi gerekli vazifelerini yerine getirip gayretli çalışıyor ise işten haksız yere çıkarılması üzücü;lakin belediye kimsenin yan gelip yatma yeri değil çalışmıosa çıkarılacak,onun adamı bunun yeğeni yok öyle dünya; üst kademe de özel kalem ve avaneleri öyle böyle yemediler hainler

  • ibrahim
    13 Haziran 2019 Perşembe 12:08

    Yapacak tabi herkes gelişi güzel konuşuyor akparti varken yan gelip yatan bedavadan yanındaki arkdaşının sırtından para kazanan işçiler vardı,aldığı maaşı haketmeyen insanlar vardı ,ne olacak alıp onları makamınamı oturtacak ? o çıkarılanlarından hakkı odur zaten !

  • Arzu malmısın
    13 Haziran 2019 Perşembe 10:52

    Arzu boş yapma

  • İsmail demirel
    12 Haziran 2019 Çarşamba 00:54

    Şirket işçisi zaten kıt kanaat geçiniyor ekmeklerinden olmaları üzücü ancak akp ye oy vermeyip işinden olanlar var yazık günah bence üzücü !!

  • arzu 67
    11 Haziran 2019 Salı 17:31

    hani parti ayrimi yapmiyodun sayin posbiyik bu 5 senede gecer o koltuga oturdugun gibi indirmesinide bilirler

  • Adsız
    11 Haziran 2019 Salı 13:16

    Hüseyin işten adam çıkarırken iyi de posbıyıkmı kötü işten çıkarken mı öyle oldugu

  • Hüseyin
    11 Haziran 2019 Salı 10:41

    Cenaze e temizlik işlerinde çalışan iki kişi daha var nasıl ise girdiğini araştırılmasını istiyorum

İstanbul'da yaşayan gurbetçilerden destek istedi

6 Haziran 2019 Perşembe 16:12

Ereğli Haber

İstanbul'da yaşayan gurbetçilerden destek istedi

AK Parti Kdz. Ereğli ilçe Başkanı Fatih Çakır Ramazan Bayramı nedeniyle memleketlerine gelen vatandaşlara giderek AK Parti İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Binali Yıldırım’a oy istedi.

AK Parti Kdz Ereğli İlçe Başkanı Mehmet Fatih Çakır, partisinin yönetim kurulu üyeleri, İl Genel Meclis üyeleriyle birlikte, Emirali, A. Sofular, Toyfanlı, Yeşilköy, Fındıklı, Çamlıbel, Esenler ve Kurtlar köylerini ziyaret etti. Gittiği köylerde muhtarlar ve vatandaşların Ramazan Bayramı’nı kutlayan Çakır, ziyaretler sırasında köyde yaşanan sorunlar ve taleplerini dinledi. AK Parti iktidarı döneminde özellikle kırsal bölgelere önemli hizmetler gerçekleştirdiklerini ancak yapılanların yeterli olmadığını dile getiren Çakır, tespit edilen sorunlar ve eksikliklerin giderilmesi için her türlü çabayı göstereceklerini söyledi. Bayram ziyaretleri sırasında İstanbul’dan Ramazan Bayramı için memleketlerine gelen vatandaşlarla da bayramlaşan Çakır 23 Haziran 2019 tarihinde yapılacak olan İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçimleri için AK Parti Adayı Binali Yıldırım’a destek istedi.

Yorumlar
  • Ismail
    18 Haziran 2019 Salı 11:00

    CHP zihniyeti den ne beklenir ki

Ali Kemal Karaca Başkanvekili seçildi

16 Nisan 2019 Salı 16:23

Ali Kemal Karaca Başkanvekili seçildi

AK Parti Zonguldak İl Genel Meclisi Üyesi Ali Kemal Karaca İl Genel Meclisi Başkanvekilliği'ne seçildi.

AK Parti Kdz. Ereğli eski ilçe başkanlarından, uzun yıllar Zonguldak İl Başkan Yardımcılığı görevinde bulunan ve 31 Mart 2019 Mahalli İdareler seçimlerinde İl Genel Meclisi Üyesi seçilen Ali Kemal Karaca Zonguldak İl Genel Meclisi Başkanvekilliği görevine getirildi.

Yorumlar
  • hüseyin karabulut
    7 Haziran 2019 Cuma 16:11

    hayırlı uğurlu olsun ALLAHım utandırmasın

Psikiyatri Uzmanı Dr. Başak Şenel göreve başladı

9 Nisan 2019 Salı 17:49

Ereğli Haber

Psikiyatri Uzmanı Dr. Başak Şenel göreve başladı

Kdz. Ereğli ilçesi Devlet Hastanesi’ne atanan Psikiyatri Uzm. Dr. Başak Şenel hasta kabulüne başladı.

Kdz. Ereğli Devlet Hastanesi’nde değişik branşlarda ki uzman doktor sayısı her geçen gün artıyor. Hastaneye son olarak atanan Psikiyatri Uzm. Dr. Başak Şenel’de görevine başladı. 2012 yılında Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi’nin İngilizce bölümünden mezun olan Uzm. Dr. Şenel, 2014-2019 yılları arasında Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı’nda okudu. 2010-1019 yılları arasında Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıp-Bilim doktorluğu (MD-PhD) bütünleşik doktora programı, temel nörolojik bilimler doktorasını tamamlayan Uzm. Dr. Başak Şenel, Kdz. Ereğli Devlet Hastanesi’ne atandı.

Yorumlar
  • mutlu ismail
    12 Haziran 2019 Çarşamba 21:12

    Allah yolunuzda daim eylesin inşallah başarılar dilerim mutlu ailesi

  • Feridun Ercan
    11 Haziran 2019 Salı 10:42

    İlçemize hayırlı uğurlu olsun. Başak Hanıma başarılar ve kolaylıklar diliyorum.

"ÇAKALLAR" kelimesini kimler için kullandı?

4 Nisan 2019 Perşembe 14:08

Ereğli Haber

"ÇAKALLAR" kelimesini kimler için kullandı?

Ormanlı Belediye Başkanı Bayram Başol seçim akşamı yaptığı konuşma sırasında kullandığı “Çakallar” kelimesini kesinlikle ne MHP nede MHP adayı için kullanmadığını ifade etti.

Ormanlı Belediye Başkanı Bayram Başol seçim akşamı yaptığı konuşma sırasında kullandığı “Çakallar” kelimesini, bazı yerel gazetelerin isim vermediği halde çarpıtarak sanki MHP ve adayı Tacettin Aldırmaz için kullanılmış gibi bir algı oluşturmaya çalıştığını belirterek, bu haberlerin kesinlikle gerçeği yansıtmadığını ifade etti.

Başol “Ben MHP ve adayına söz söylemedim”
Ormanlı Beldesi’nde ne seçim sürecinde nede seçim sonrasında kimseyle bir gerginlik yaşanmadığını dile getiren Başol “Bildiğiniz gibi 31 Mart seçimlerini acısıyla tatlısıyla geride bıraktık. Bize 2. Dönemde bu yetkiyi tekrar verdiğini için Ormanlı halkına ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Seçim akşamı bazı yorgunluk, sevinç diyelim bunların arasında bazı konuşmalarımda belli çevreler konuşmalarımızı yanlış anladılar. Ben o akşam yapmış olduğum konuşmada, Milliyetçi Hareket Partisi’ni hiç kastetmedim. Çünkü ben 2014 seçimlerinde Milliyetçi Hareket Partisi’nden aday olarak seçildim. 1,5 yıl kadar Milliyetçi Hareket Partisi’nde görev yaptım. Ben Milliyetçi Hareket Partisi’ne asla ihanet edecek bir insan değilim. Onun için hiç kimse benim söylediklerime alınmasın, hele ki siyasi partiye yansıtmaya kalkmasın. Ben o sözlerimi sadece ve sadece Ormanlı’da dönen bazı yanlış dolapları hissettiğim ve fark ettiğim için, o döndüren insanları kastederek söyledim. O insanlar kendilerini biliyorlar. Bu insanlarda bir elin 5 parmağı kadar Ormanlı’da azdır. Bu asla birilerine kasıtlı olarak söylenen laflar değildir. Benim söylediğim sözleri zaten o kişiler kendileri biliyorlar, bildikleri içinde kendileri zaten alınıyorlar. Ama o sözleri partiye mal etmeye çalışıyorlar. Ben söylediğim sözleri kesinlikle Milliyetçi Hareket Partisi’ne söylemedim. Benim söylediklerimi zaten insanlar kime gittiğini biliyorlar o insanlarda beni başka yerlere lanse ederek üzerime gelmeye çalışıyorlar. Ben ittifak olan iki partinin arasında AK Parti’nin adayı olarak seçime girdim. Bizim iki partimizde Cumhur İttifakı olarak Türkiye’de devam ediyorlar devam etmesi içinde biz elimizden gelen her gayreti göstereceğiz. O insanlar suçu kendinde bulsunlar, aynaya baksınlar, partiye yıkmaya çalışmasınlar. Önce kendilerini bir hesaba çekmeleri gerekiyor. Sakın benim söylediklerimi partiye yıkmaya çalışmasınlar. Kendilerine bir baksınlar. Ben 5 yıl görev yaptım bugünden sonra bir 5 yıl içerisinde de bu görevlerimizi yapmaya devam edeceğiz. Tekrar söylüyorum hiçbir teşkilat ve örgüt mensuplarını kastetmedim. Başka çevrelerde olsun içinde bazı insanların yapmış olduklarını tahmin ediyorum, görüyorum duyuyorum benim sözüm onlara. Benim hiç kimselerle sorunum yok ancak bir dar çerçevede belediye başkanlığı yapıyoruz. Ormanlı’da 2 bin 300 nüfusumuz var, bin 514 kişi oy kullanıldı. Bu oy kullanılan insanların içinde bazı nifak tohumlarını teşkilatların arasına sokmaya çalışanları kastediyorum. Biz yolumuza bakıyoruz. Milliyetçi Hareket Partisi’nin Ormanlı Belediye Başkan Adayı Tacettin Aldırmaz benimle beraber 5 yıl AK Parti Meclis üyesi olarak görev yapmakta. Zaten benim kapı komşum. Benim bu sözlerimde Tacettin Aldırmaz’a, Belediye Başkan adayımıza asla bir sözüm olmadı, bu sözlerim ona değil. Ben başkalarını kastederek söyledim. Bu sözlerim ne Tacettin Aldırmaz arkadaşımıza ne de partimize yönelik değildir. Tacettin Aldırmaz belediye başkanlığını kazansaydı gider tebrik ederdim tahmin ediyorum ki o da gelip bizi makamımızda tebrik eder. Biz zaten seçimden sonra esnaf gezilerimizde, halk gezilerimizde biz Tacettin Aldırmaz ile tebrikleştik. Onun için bizim adayla, partimizle hiçbir sorunumuz yok, olmayacakta” dedi.