Nikah masasına üniforma ile oturdu

29 Haziran 2018 Cuma 19:51

Nikah masasına üniforma ile oturdu

Zonguldak'ta Uzman Çavuş Gökhan Uçar, birlikte olduğu Ayten Kurttekin ile nikah masasına oturdu. Uçar, damatlık yerine 'En güzel damatlık' diyerek askeri üniformasını giyip nikah masasında evliliğe 'evet' dedi.

İzmir'de 3 yıldır uzman çavuş olarak görev yapan Gökhan Uçar, bir süredir birlikte olduğu kız arkadaşı Ayten Kurttekin ile hayatlarını birleştirme kararı aldı. Nikah için hazırlıklarını tamamlayan çift, Zonguldak Belediyesi Evlendirme Müdürlüğüne gelerek nikahlarını kıydı. Nikah Salonuna damatlık yerine askeri üniformasıyla gelen damat, büyük alkış aldı ve ilgi gördü.
Çift, yeni hayatlarına 'evet' diyerek salondan ayrıldı. Çift, "Bizi bu mutlu günümüzde yalnız bırakmayan şahitlerimize ve destekleyen herkese teşekkür ediyoruz" dedi.

Yorumlar

"Herkesin yaşamaktan mutlu olduğu yer"

29 Haziran 2018 Cuma 19:49

"Herkesin yaşamaktan mutlu olduğu yer"

Alaplı Belediye Başkanı Nuri Tekin, mahallelerde devam eden altyapı ve çevre düzenlemesi çalışmaları inceledi.

Belediye Başkanı Nuri Tekin, 1050 Evler C,L,F Bloklar, 1050 Evler Mesire alanı, ve TOKİ (Yeni Mahalle) devam eden çalışmaları yerinde inceledi. Gittiği mahallelerde büyük ilgi ve sevgiyle karşılaşan Belediye Başkanı Nuri Tekin, “Her mahallemize eşit şekilde hizmet dağıtmak için var güçleriyle çalıştıklarını söyledi.
Vatandaşlarımız görüş ve önerileri bizim için son derece önemli olduğunu belirten Tekin, " Bunun için de düzenli bir şekilde onlarla bir araya gelip, istek ve şikayetlerini dinliyor, çözüm önerilerini alıyoruz. Bu isteklerden yola çıkarak, mahallelerimizin ihtiyaçları doğrultusunda hizmetlerimizi geliştiriyoruz. İlçemizin daha da yaşanılabilir bir hale gelmesi için, hiçbir fedakarlıktan kaçınmıyor, yoğun bir mesai ile çalışıyoruz. 4 yılda değişimi ve gelişimi ile hayranlık uyandıran bir ilçe haline geldik. Yaptığımız yoğun çalışmalarımızda da en büyük güç kaynağımız, vatandaşlarımız oluyor. Bizler vatandaşlara hizmet etmek için buradayız. Hep birlikte modern ve herkesin yaşamaktan mutlu olduğu bir Alaplı'yı oluşturmak ve elimizden gelenini en iyisini yapmaya var gücümüzle çalışıyoruz.”

Yorumlar
  • RIFAT
    30 Haziran 2018 Cumartesi 11:06

    Bravoo başkanım alaplı sonunda başkanını buldu hele şükür çok şükür RABBİM utandırmasın inşallah kolay gelsin

14 yıldır ölen oğullarına şehitlik bekliyorlarlar

28 Haziran 2018 Perşembe 16:18

Ereğli Haber

14 yıldır ölen oğullarına şehitlik bekliyorlarlar

Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde yaşayan Metin ve Gülten Gültekin çifti 14 yıl önce vatani görevini yaparken hayatını kaybeden oğulları Togay’a şehitlik ünvanının verilmesini istedi.

2003 yılında er olarak Edirne Süloğlu Mekanize Piyade Tugayı’na vatani görevini yapmak için giden Togay Gültekin yaklaşık 9 ay sonra rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı. İstanbul GATA’ya kaldırılan Gültekin burada yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti. 22 Mart 2014 yılında vefat eden ve Ereğli ilçesinde aile mezarlığına defnedilen Togay için ailesi hukuk mücadelesi başlattı.
Baba Metin Gültekin oğullarının şehit sayılması için Türkiye’de açtıkları davayı kaybedince Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi’ne gittiklerini ve 2016 yılında davanın kendi lehlerine sonuçlandığını söyledi. Baba Metin Gültekin “2003 yılında oğlumu sağa salim askere gönderdim. Orada rahatsızlanıp mikrop kapmış. 2004’de vefat etti. Edirne Süloğlu’nda askerlik yapıyordu. Orada bitkisel hayata girince İstanbul GATA’ya getirmişler. Sonra karaciğer nakli dediler. Burada evimi falan sattım, çocuğumun tedavisi için. Sonra bir hafta yaşadıktan sonra vefat etti, burada defnettik. Sonra yargıya gittik, Türkiye’de ki yargıda çocuğumuz suçlu bulundu. Avrupa İnsan Hakları Mahkemesine verdik. Orada davamız 7-8 sene sürdü. Kazandık davayı. Geldik burada iki seneden beri herhangi bir netice alamadık. Tazminat davasını devletimiz kabul etti, Allah razı olsun ama şuanda netice alamıyoruz. Davamızın bir an önce sonuçlanmasını istiyorum. Çocuğumuzun şehitliğini istiyorum. Askerdi, sivil değildi. Cumhurbaşkanımızdan yardım istiyoruz. 14 seneden beri her gün çocuğumuzun başına dua etmeye geliyoruz. Ateş düştüğü yeri yakıyor. Başka diyecek bir şey bulamıyorum, yetkililerden yardım istiyorum” dedi.
14 yıldır her gün oğlunun mezarı başına gelerek dua edip ağladığını anlatan anne Gülten Gültekin ise Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’dan seslerini duyup oğluna şehitlik ünvanının verilmesini sağlamasını istedi. Anne Gültekin konuşmasında şunları söyledi; “Her gün mezarlığa geliyorum oğlumun yanına, ağlıyorum. İlaçlar ile ayakta duruyorum. Sabah, akşam, öğlen ilaç kullanıyorum. Cumhurbaşkanıma sesleniyorum. Çocuğumun sıhhatini istiyorum, ‘ asker benim, gazi benim, şehitler benim’ diyordu. Cumhurbaşkanımdan rica ediyorum, çocuğumun şehitliğini istiyorum. İki senedir kâğıtlarımız yargıda. Onaylamıyorlar. Cumhurbaşkanım rica ediyorum. Ateş düştüğü yeri yakıyor. Çocuğumun rahat yatması için şehitliğini istiyorum. Sesimi duysun. Biz ona sesimizi duyuramadık o bizim sesimizi duysun. Tek isteğim bu.”
Oğullarının mezarı başında dua edip ağlayan acılı anne ve baba 14 yılda çalmadık kapı bırakmadıklarını belirterek, verdikleri hukuk mücadelesi sırasında yorulduklarını anlattı.

Yorumlar

Veremdede hız kesmiyor... Helal olsun sana...

28 Haziran 2018 Perşembe 14:45

Ereğli Haber

Veremdede hız kesmiyor... Helal olsun sana...

Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde geçtiğimiz Perşembe günü çıkan yangında evin içinde mahsur kalan yürüme engelli eşini alevlerin arasına girip kurtaran Ali Akyol, evsiz kalmanın üzüntüsünü yaşıyor. Yanan evde inceleme yapan Kdz. Ereğli Verem Savaş Derneği Başkanı Hasan Erdoğan mağdur aileye yeni bir ev yapılması için çalışmalara başlayacağını söyledi.

Kdz. Ereğli ilçesinde geçtiğimiz hafta 5 kişilik ailenin yaşadığı evde çıkan yangının ardından bir dram çıktı. Elektrik kontağından çıkan yangın kısa sürede evin her yerini sararak tamamen yanmasına neden oldu.

30 yıllık eşini alevlerin arsından kurtardı
Ev sahibi Ali Akyol, yangın sırasında evde bulunan ve yürüme engelli olan eşi Türkan Akyol’u kurtarmak için alevlerin arasına daldı. Akyol, engelli eşini komşularının da yardımı ile balkondan indirerek kurtarmayı başardı. Kendisi de son anda dışarı çıkmayı başaran Akyol, yanan evden bir toplu iğne dahi kurtaramadığını söyledi. Evsiz kalan aileye Verem Savaş Derneği sahip çıktı.

Kdz. Ereğli Verem Savaş Derneği sahip çıkıyor
Kdz. Ereğli Verem savaş Derneği Başkanı Hasan Erdoğan, Ereğli esnaflarından Fevzi Turan yangınla ilgili çıkan haberler üzerine evsiz kalan aileyi ziyaret ederek kumanya yardımında bulundu. Erdoğan yangınla ilgili olarak Ali Akyol ve köy sakinlerinden bilgi aldıktan sonra evde incelemelerde bulundu. Aileye geçmiş olsun dileyen Erdoğan, önemli olanın ailenin sağlıklarına zarar gelmemesi olduğunu söyledi. Erdoğan ailenin yeni bir eve kavuşması için gereken çalışmalara kısa süre içerisinde başlayacağını belirterek “Bir felaket atlatılmış. Önemli olan can kaybı yaşanmamasıdır. Evler yapılır, onarılır hepsi hallolur ama hakikaten büyük bir yangın atlatılmış. Bundan sonra yapılacak olan, daha önce yaptığımız gibi bu aileyi sıkıntıdan kurtarmak olacaktır. Arkadaşlarımız ve ustalarımız ile birlikte ne yapılması lazım tartışacağız. Arkadaşlarımız ile birlikte bunun üstesinden geleceğimizi düşünüyorum. Bu mana da Alaplılı, Ereğlili tüm hayırsever ve iş adamlarından ufak tefek buraları gelip görsünler katkıda bulunsunlar. Hep birlikte bu aileyi bu sıkıntıdan kurtaralım. Bu vesile ile Fevzi Turan’a teşekkür ederim yaptığı desteklerden dolayı, Allah daha çok versin. Hiç sıkıntı yok, biz bu işi bitiririz” dedi. Kdz. Ereğli esnaflarından Turay Çeyiz, Halı ve Zücaciye Mağazaları sahibi Fevzi Turan’da ilçe esnafları olarak bu aileyi ayağa kaldıracaklarını ifade etti.

Kredi çekip onarım yaptığı evi küle döndü
Tarım emeklisi olduğunu ve bin 100 TL maaş ile geçimini sağladığını belirten Akyol, evsiz kaldığı için geçici olarak caminin lojmanında kaldıklarını anlattı. Yanan evine bir süre önce kredi çekip bakım yaptığını anlatan Akyol, mevcut geliri ile bir şey yapacak durumu olmadığını belirtti. Akyol konuşmasında şu ifadelere yer verdi; “Eşim içeride oturuyordu, kızımda evdeydi bende dışarıdaydım arkadaşım çağırdı ‘beş dakika bir gelir misin tanker yükleyeceğim’ dedi. Ona yardıma gittim. İkiyi 5 geçe kızım beni aradı. ‘annem yanıyor’ dedi. Geldik çatı tutuşuyor. Elektrik kontağından oluyor. Kızım kendini dışarı atıyor ama hanım 2001 senesinde ayağını makineye kaptırdığı için sakat. Yürüme şansı hiç yok. Eşimi yangının içerisinden zor çıkardım. Eşim balkon tarafına kaçıyor bende kapıyı birden açınca yangın alevleniyor. Ahşap olduğu için yanması 10 dakikayı bulmadı. İtfaiye biraz geç geldi. Eşimin vücudunda ufak tefek yaralar var. Balkondan aşağıya indirmek zorunda kaldım. Evde 5 kişiyiz. Muhtarımızın mahallesinde oturuyorum. Cami evinde kalıyorum. Eşimizin dostlarımızın yardımlarıyla Hasan Erdoğan, Kaymakamımız, Belediye Başkanımızın yardımlarıyla ayakta duruyorum ve çok teşekkür ediyorum. Eşimin yürümesi için kullanılan aracımız yangında o da kül oldu. Şuanda destek amaçlı protez taktırdık onunla idare ediyoruz. Eşim tekerlekli sandalyeye bağlı yaşıyor. Evde hiçbir şeyi kurtaramadım. Ben boya kaynak işlerinde uğraşıyorum. Ama ameliyat oldum 9 tane platin var, çalışma gibi bir imkânım yok. Ayda bin 100 lira maaş alıyorum. Kredi kullanıp eve tadilat yaptırmıştım oda olduğu gibi ona kesiliyor.”

“Tek isteğim evimin yapılması”
Yangın sırasında evde mahsur kalan kocası tarafından kurtarılan Türkan Akyol, tek isteğinin evinin yeniden yapılması olduğunu dile getirdi. Yangının bir anda büyüdüğünü ve çatının çöktüğünü anlatan Türkan Akyol “Dışarı çıktığımda zaten yangın başlamış. Hiçbir şey anlamadım. Kapıyı bir açtım ev göçtü aşağıya. Ben balkonda esir kaldım. Eşim geldi kurtardı. Olmasaydı bende kalacaktım orada. Yürüme engelliyim 2001’de fındık bahçesinde kaptırdım ayağımı. Engelli olduğum için eşim aşağıya indirdi. Vatandaşlardan yardım bekliyorum, evimin yapılmasını istiyorum, başka hiçbir şey istemiyorum. Yardım edenlerden de Allah razı olsun” şeklinde konuştu.
Akyol ailesinin yanan evinde yaptığı incelemenin ardından Osmanlar Köyü’nde 6 ay önce inşaatına başlanan ve yapımı tamamlanan evde de incelemelerde bulunan Verem Savaş Derneği Başkanı Hasan Erdoğan, mağdur ailelerin ellerinden tutmayı sürdüreceğini söyledi.

Yorumlar
  • Hayirsever
    29 Haziran 2018 Cuma 18:11

    Allah yardimcisi olsun Bi hesap numarasi acsa baskanimiz orada bi havuz olustursak sosyal medyadan paylassak daha iyi olur diye dusunuyorum

AK Parti Milletvekiilleri teşekür etti...

28 Haziran 2018 Perşembe 09:39

AK Parti Milletvekiilleri teşekür etti...

AK Parti Zonguldak Milletvekilleri, 24 Haziran seçimlerinin ardından Alaplı ilçesinde teşekkür ziyaretlerinde bulundu.

24 Haziran Pazar günü yapılan seçimlerde AK Parti’den Zonguldak Milletvekili seçilen Polat Türkmen, Ahmet Çolakoğlu ve Hamdi Uçar, Alaplı ilçesine gelerek teşekkür ziyaretinde bulundu. 
Alaplı'da Devrek İlçesinden sonra AK Partiye en fazla oy çıkaran Alaplı halkına ve yönetimine teşekkür için gelen vekiller önce AK Parti ilçe Teşkilatını ziyaret ettiler. Vekillere burada İlçe Başkanı ile görüşerek , Gençlik Kolları, Kadın Kolları ve yönetim kurulu ve partililer tarafından coşkuyla karşılandı. 
İlçe Başkanı Mustafa Yavuz, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, şöyle konuştu: 
"Yapılan tarihi seçimde halkımız hür iradesiyle sandığa gitmiş, tercihini bir kere daha istikrardan, huzurdan, büyük ve güçlü Türkiye’den yana kullanmıştır. Alaplılar olarak her zaman desteğinizi yanımızda görmek istiyoruz. Teşriflerinizden dolayı teşekkür ediyorum" dedi. 
AK Parti Zonguldak Milletvekili Polat Türkmen, "Tüm şer güçlere karşı, bu ittifaka karşı Sayın Cumhurbaşkanımızı bu ümmetin gülen yüzü olarak, umudu olarak seçtik. Seçim çalışmaları kapsamında çok önemli bir seçimden geçtik. Ama hepsini bu seçimde var gücümüzle sahada çalıştık, omuz omuza verdik, Sayın Cumhurbaşkanımızı seçtirdik. Burada üç milletvekili arkadaş olarak, burada Alaplı ile her zaman omuz omuza yan yana olacağımıza söz veriyoruz" diye konuştu. 

Etiketler:

Zonguldak , AKP Milletvekili , Teşekkür Ziyareti ,

Yorumlar
  • Vatandaş
    28 Haziran 2018 Perşembe 19:07

    Alaplıya eski vekiller ne yaptı ki bunlar yapacak

  • Vatandaş
    28 Haziran 2018 Perşembe 19:00

    Teşekkürü oy verenlere edin,

  • Sadettin Arslan
    28 Haziran 2018 Perşembe 09:53

    Ayni zamanda eregli devrek yoluna onem verirsiniz eregli sizi gozetliyor bunu unutmayin bir akp li olarak ben bogle dusunuyorum.

  • Sadettin Arslan
    28 Haziran 2018 Perşembe 09:49

    Tesekkur ziyaretiniz guzelde eregliyi es gecmeniz bence manidardir