Madencileri taşıyan işçi servisi kaza yaptı

31 Ekim 2019 Perşembe 09:13

Madencileri taşıyan işçi servisi kaza yaptı

Zonguldak'ta maden işçilerini taşıyan işçi servisi devrildi.

Kazada 1'i ağır 14 kişi yaralandı. Edinilen bilgiye göre kaza sabah saatlerinde Zonguldak-Ereğli karayolu Kandilli yol ayrımı mevkisinde yaşandı. Mustafa T. İdaresindeki 67 AAU 323 plakalı maden işçilerini taşıyan işçi servisi virajı alamayarak kaza yaptı. 
Devrilen araçta bulunan maden işçileri yaralandı. İşçilerden Okan Bozkurt'un durumunun ağır olduğu öğrenildi. Yaralılardan 7'si Kdz. Ereğli Devlet Hastanesi'ne diğer yaralıların ise ilçedeki özel hastanelere kaldırıldığı öğrenildi. İşçilerin evlerinden çıkıp çalıştıkları TTK Kandilli Müessesesi'ndeki maden ocağına gittikleri öğrenildi. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı. 

Tedavi altına alınan işçileri ziyaret eden Kdz. Ereğli Kaymakamı İsmail Çorumluoğlu, "İşçileri ziyaret ettim. Özel hastanenin birindeki üç yaralımız taburcu edildi. Diğer özel hastanedeki 4 yaralının da durumu iyi, burada devlet hastanesindeki yaralıların da doktor hanım bilgisini verdi. Şu an çok önemli bir sıkıntı gözükmüyor" diye konuştu. 

Etiketler:

Kdz Ereğli , Ereğli haber , Zonguldak , Maden , İşçi , Servis , Kaza , Yaralı , Ziyaret

Yorumlar

Yengesine baltayla saldıran şahıs hakim karşısında

31 Ekim 2019 Perşembe 09:02

Yengesine baltayla saldıran şahıs hakim karşısında

Zonguldak'ın Çaycuma ilçesinde yengesine baltayla saldırarak ağır yaralanmasına sebep olan şahıs hakim karşısına çıktı.

21 Ağustos’ta Çaycuma ilçesine bağlı Gökçetabaklar köyünde yengesi Leyla K.’ye baltayla saldırıp yaralanmasına neden olan ve "Silahla kemik kırığına neden olacak şekilde kasten yaralama", "Silahla tehdit" suçlamalarıyla 18.5 yıla kadar hapis cezası istemiyle yargılanan Savaş K. Çaycuma Adliyesi'nde hakim karşısına çıktı. Asliye Ceza Mahkemesi'nde görülen duruşmada tutuklu sanık suçlamaları kabul etmedi. Tutuklu sanık Savaş K. ifadesinde ağabeyi ve yengesine saldırmadığını, kendilerini tehdit etmediğini söyledi. Leyla K. de sanığın cezalandırılmasını istedi. 
Mahkeme heyeti ise sanığın tutukluluk halinin devamına karar vererek duruşmayı ileri bir tarihe erteledi. Leyla K. gazetecilere yaptığı açıklamada, "Bu şahıs zaten beni 2 yıldır öldürmeye teşebbüs ediyor. En son kafamı ve boynumu korumasaydım 71 günlük ölüydüm. Ben sanığın serbest kalmasından korkuyorum. Yine serbest kaldıktan sonra beni öldürmek için elinden geleni yapacak. Her yere müracaatta bulundum. Bana, 'Seni öldüreceğim, kökünüzü kazıyacağım' diyordu. Tutuklanmasından sonra daha da devam ediyor. Ben ölmekten çok korkuyorum. Gerekli cezanın ben ölmeden verilmesini istiyorum. Buna verilecek ceza ben öldükten sonra bir anlamı kalmayacak. Ben adalete güveniyorum. İnşallah adalet gerekeni yapacaktır" diye konuştu. 

Etiketler:

Kdz Ereğli , Ereğli haber , Zonguldak , Çaycuma , Saldırgan , Balta , Yaralı

Yorumlar

Galericiye silahlı saldırı... Dükkanının önünde vurdular...

29 Ekim 2019 Salı 18:15

Ereğli Haber

Galericiye silahlı saldırı... Dükkanının önünde vurdular...

Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde galericilik yapan bir kişi dükkanının önünde oturduğu sırada uğradığı silahlı saldırı sonucu yaralandı. Silahlı saldırganlar olay yerinden kaçarak uzaklaştı.

Olay Müftü Mahallesi Uğur Mumcu Caddesi üzerinde ki bir otomobil galerisinin önünde meydana geldi. İddiaya göre otomobil galerisi sahibi Mustafa Beşikçi dükkanının önünde arkadaşı ile birlikte sohbet ederken daha önceden aralarında husumet bulunan Ahmet K. ile Ahmet Y. geldi. Ahmet K. belinden çıkardığı silahla Mustafa Beşikçi’nin ayaklarına yakın mesafeden 5 el ateş etti. Silahlı saldırgan ve yanındaki arkadaşı olay yerinden hızla uzaklaşırken Mustafa Beşikçi’ye ilk müdahaleyi yanında ki arkadaşları yaptı. Olay yerine gelen polis ekipleri Mustafa Beşikçi ve görgü tanıklarının ifadeleri doğrultusunda kaçan iki zanlıyı yakalamak için çalışma başlattı. Ayaklarından yaralanan Mustafa Beşikçi ise olay yerine gelen 112 sağlık görevlilerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla Kdz. Ereğli Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Yaralının hayati tehlikesi bulunmazken, polis kaçan zanlıları her yerde arıyor.
Savcılık olayla ilgili olarak soruşturma başlattı.

Yorumlar

Bıçaklı gaspçılar polisten kaçamadı

26 Ekim 2019 Cumartesi 10:31

Bıçaklı gaspçılar polisten kaçamadı

Zonguldak'ta 21 yaşındaki gencin yolunu kesip bıçak çekerek para isteyen 4 zanlı, polis tarafından yakalanarak gözaltına alındı.

Edinilen bilgiye göre, olay önceki gece Bahçelievler Mahallesi'nde yaşandı. 4 kişi 21 yaşındaki M.F.Ö.'nün önünü keserek bıçak çekti. Gençten para isteyen zanlılar, genci para vermemesi üzerine darp etti. Olay yerinden hızla kaçan zanlılar, Asayiş Şube Müdürlüğü Gasp Büro Amirliği ekipleri tarafından kıskıvrak yakalandı. 17 yaşlarındaki B.K. ve A.C. ile 18 yaşlarındaki H.K. ve M.A., suç aleti bıçakla birlikte yakalanarak gözaltına alındı. Asayiş Şube Müdürlüğüne getirilen 4 zanlının sorgusu sürüyor. Şüpheliler, sorgularının ardından Cumhuriyet Savcılığına sevk edilecek. 

Etiketler:

Kdz Ereğlihaber , Ereğli Haber , Zonguldak , Bıçaklı , Saldırgan , Yakalandı

Yorumlar

Bu olay Ereğli'de oldu... İş bulma vaadiyle kandırıyor

24 Ekim 2019 Perşembe 23:26

Bu olay Ereğli'de oldu... İş bulma vaadiyle kandırıyor

Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde bir kadının, iş vaadiyle 4 kişiyi dolandırdığı iddia edildi. Zanlı savcılık talimatıyla emniyetteki ifadesinin ardından serbest bırakıldı.

Edinilen bilgiye göre, Karadeniz Ereğli ilçesinde 55 yaşındaki H.Ö. isimli bir kadının kendilerini CHP'li belediye ve TBMM'de iş bulacağı vaadiyle 4 kişiden 2 bin 500 lira para aldı.

Para veren şahıslar 2 ay beklemelerine rağmen işe yerleştirme olmayınca Ereğli İlçe Emniyet Müdürlüğüne giderek şikayetçi oldu. Ekiplerin yaptıkları çalışmada H.Ö. yakalanarak gözaltına alındı. Emniyette ifadesi alınan H.Ö. Cumhuriyet Savcısı'nın talimatıyla serbest bırakıldı.
Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.
Yetkililer, vatandaşları kendilerini bu tür iş vaadinde bulunup para talep eden dolandırıcılara karşı dikkatli olmaları konusunda uyardı.

Yorumlar
  • Özlem
    27 Ekim 2019 Pazar 01:14

    Zahetmet etmişler ne de olsa sağlıyorlar tekrar dısarı

  • Hüray Erel
    26 Ekim 2019 Cumartesi 00:26

    Bu tip insanlar resmen suç işlemiş oluyorlar..Anlamadığım şey niçin serbest bırakıldıkları...Caydırıcı birşey olmadığı için de aynı suçları ve başkalarını işlemeye devam edeceklerdir...

  • Ergin Ş.
    25 Ekim 2019 Cuma 17:33

    Demekki iktidara gelebilseler allah muhafaza.Durmak yok yola devam.