MHP'li Kibar'dan iddialara yanıt gecikmedi

12 Ekim 2017 Perşembe 14:24

Ereğli Haber

MHP'li Kibar'dan iddialara yanıt gecikmedi

Zonguldak’ın Ereğli ilçesine bağlı Gülüç Belediyesi’nin MHP’li meclis üyesi Cemil Kibar, hakkında ortaya atılan iddialara yanıt verdi.

MHP Gülüç Belediyesi Meclis Üyesi Cemil Kibar, AK Parti Gülüç Belde Başkanı İsmail Yılmaz’ın bir yerel gazeteye verdiği demeçte hakkında ortaya attığı ‘çektiği krediye belediye başkanının kefil olduğu, bir büfenin ruhsatsız olarak kendisine verildiği ve ruhsatsız olduğu’ yönündeki iddialara yanıt verdi.

"Benim yada ailemin büfesi yok"
Hakkında orya atılan iddiaların yalan ve iftiraya dayalı olduğunu belirten Kibar, bu iddiaları ıspat edemeyenleri müfteri ilan ettiğini söyledi. Kibar açıklamasında “Kendisini bilen bir insanın bu şekilde yalan, yanlışlarla iftira atmasını hafızam almıyor. Benim Gülüç’te ne bir büfem var, nede Atalay’daki büfe ile resmi vede gayri resmi bir ilişkim var. Sadece o büfe sahibine insanlık namına zaman zaman yardımcı oluyorum. Ve ben ticaretim gereği gıda toptancısıyım, haftada bir bu bakkal arkadaşımıza diğer yerlere verdiğimiz gibi gıda maddeleri veriyorum. Bu büfenin İsmail Yılmaz’ın dediği gibi şahsım yada ailemle bir ilgisi yoktur. Bunu ispat edemeyenler müfteridir.

"Ben yada ailem kredi kullanmadı"

Kredi olayına gelince; hiçbir bankadan ne benim, ne ailemin nede oğlumun böyle bir kredi meselesi yoktur. Olmadığı gibi sayın belediye başkanıyla da uzaktan yakından en ufak bir ilgisi yoktur. İlgisi olmadığına göre imzası zaten yoktur. Bir insanın bu kadar çirkef, yalan, yanlış ve iftira atmasına anlam veremiyorum. İsmail Yılmaz’ın bu iftiralarının arkasından olsa olsa kuyruk acısı vardır. Her zamanki gibi yine tekrar ediyorum; Gülüç’e hizmet eden kim olursa olsun yanındayım. Meclis toplantısında da aynısını söyledim; “Sayın Gökhan Başkan ben belediye başkanı olsaydım bu hizmetleri yapacaktım, sizin yapmanızda beni onurlandırmıştır. Gururlandırmıştır, her zaman doğru kararların, hizmetlerin yanındayım” dedi.

"Seçim kaybetmeyi hırs ve kine dönüştürmemek lazım"
Bu güne kadar olduğu gibi bundan sonrada yapılan hizmetlere muhalefet etmeyeceğini belirten Kibar, ayrı partilerde olsalar da güzel çalışmalar yapan Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş’a desteğinin süreceğini anlattı. Kibar açıklamasını şu sözlerle sürdürdü; “Hizmete muhalefet olmaz. Kimin 23 Nisan çocukları gibi konuştuğu ve hareket ettiği Gülüç halkı tarafından bilinmektedir. İsmail Yılmaz benim çocuğum yaşında. Bilgisi, kültürü ve tecrübesinin benimle boy ölçüşmesi mümkün değildir. İnsanlar seçime girer, kazanır yada kaybeder. Ama seçim kaybetmeyi bu kadar hırs ve kine dönüştürmemek lazım. Gülüç’te bir yol yapılmamışsa, bir yerde yol bozuksa, kanalizasyonlar sokağa akıyorsa, suyu akmıyorsa, bir yerde bir eksiklik varda belediye yapmıyorsa elbette bunlara muhalefet edilebilir.

"Yalancı ve iftiracıları partinizden temizleyin"

AK Parti yöneticilerine sesleniyorum; böyle çocuklara görev vererek birilerine yalan, yanlış, iftira atarak siyaset yapılmaz. Yalancı ve iftiracı çocukları partinizden temizlemeniz AK Parti’nin menfaati icabıdır. Abiniz olarak size öneriyorum; benim hakkımda İsmail Yılmaz’ın söylemiş olduğu iftiraları ispatlamaması durumunda kendisini müfteri ilan ediyorum. Gülüç halkına da sesleniyorum; bilmek istedikleri her hangi bir şey olursa her zaman olduğu gibi 24 saat kapım açık. Böyle yalanlara inanmamalarını tavsiye ediyorum.
Gülüçlü kardeşlerim benim siyasetim, Gülüç Beldesi’ne hizmet, insanlara hizmet. Beldeme aşık birisiyim. Benim siyasetim hizmetlere muhalefet etmek değil.

"Gülüçümüzün öz evladını destekliyorum"

Yine tekrar ediyorum; Gülüç halkı şunu iyi bilsin Gülüç Beldesi’ne yapılacak hizmetlerin her zaman her şekilde yanındayım. Gökhan Başkanımızın Cumhuriyet Halk Partili Belediye Başkanı olması hizmetlerine engel değildir. Gökhan Başkanın yapmış olduğu bu hizmetleri, bir Amerikalı, bir İngiliz, bir İsrailli yapsa öve öve bitiremezler. Gülüç’e bu hizmetleri yapmak için gece gündüz çalışan Gökhan Başkanın hizmetlerini çekememelerini hazmedemiyorum. Nihayet Gökhan Başkan dış uyruklu değil, Gülüç Beldemizin öz evladıdır. Kimseden korkum ve çekincem yoktur. Çocuklardan akıl alacak yaşı da çoktan geçtim. Bu güne kadar olduğu gibi bu günden sonrada Gökhan Başkanın yapmış olduğu hizmetlerin yanındayım. Gökhan başkanımıza da her konuda yapacağım desteğe de Allah’ın izniyle çocuğum yaşta olan değil İsmail Yılmaz’ın hiç kimsenin engel olmaya gücü yetmeyecektir.”

Yorumlar
  • iftira
    15 Ekim 2017 Pazar 18:39

    iftira atan cehennemde yerini hazırlasın.... yok iftira değil gerçekse bu şekilde insanların hataları siyaset malzemesi yapılmaz var ise delilin mahkemeye verirsin.

  • Zeynep
    14 Ekim 2017 Cumartesi 23:12

    Seni seviyor ve destekliyoruz her zmn yanindayiz

  • Murat
    12 Ekim 2017 Perşembe 22:02

    Cemil başkanım kimne yazarsa yazsın seni bilen biliyor akp nin Ereyli ve guluc yönetimi değişmediği sürece daha çok saldırırlar sağa sola

  • Zeynep
    12 Ekim 2017 Perşembe 22:01

    Meyve veren agac taşlanır sayin baskanim her zaman yanindayiz dediklerinizin arkasındayız gulucumuz sizinle gurur duyuyor

  • MURAT ÖZCAN
    12 Ekim 2017 Perşembe 20:13

    Cemil kibara atılan iftirayı kınıyorum

  • Recep uzuntarla
    12 Ekim 2017 Perşembe 16:06

    Cemil kibar gülüçde yıllardır yardım sever, hastaları ziyaret eden, hoş görülü, oturmasını kalkmasını bilen birine bu yakıştırmaları yapan akp zihniyetini kınıyoruz. . Cemil bey kredi almaz. selamıyla dostları gönderir.

  • yusuf demir
    12 Ekim 2017 Perşembe 15:13

    çamur at izi kalsın mantığı baba,sen rahat ol ereğli halkı herkesi tanıyo..

  • Gülüçlü
    12 Ekim 2017 Perşembe 14:45

    Tebrik ederim çok güzel cevap olmuş

Komisyon yine karar almadı... Meclis 5.kez toplanacak...

9 Ekim 2017 Pazartesi 13:05

Komisyon yine karar almadı... Meclis 5.kez toplanacak...

Zonguldak’ın Ereğli ilçesi Belediyesi Meclisi 2017 yılı Ekim Ayı toplantısının 4. Oturumunu gerçekleştirdi. Gündemde bulunan Kent Meydanı’na camii ve otopark, Kışla Mahallesi’ne yarı olimpik yüzme havuzu, Elmatepe’ye üst geçit ve Göztepe’ye köprü yapımı için iller bankasından kredi kullanılması maddeleri görüşülmedi.

Kdz. Ereğli Belediyesi Meclisi Belediye Başkanı Hüseyin Uysal Başkanlığı’nda Ekim ayı meclis toplantısının 4. Oturumu için Atatürk Kültür Merkezi toplantı salonunda bir araya geldi. Toplantıya AK Parti’den Yusuf Kalay, CHP’den ise Osman Yavuz mazeret bildirerek katılmadı.
Gündem maddelerinin görüşülmesine geçilmeden önce meclis üyelerine çevre ve veteriner işlerinin yaptığı çalışmalar hakkında bilgiler veren Başkan Uysal, geçen yıl Mahalli İdareler Araştırma ve Geliştirme Merkezi tarafından düzenlenen yarışmada elektrikli ve elektronik atıkların geri dönüşümünü içeren ‘Geleceğinizi çöpe atmayın’ isimli projenin birinci olduğunu söyledi. Projede emeği geçenlere teşekkür eden Uysal, Kırmacı Mahallesi’nde ki katı atık depolama alanı ile ilgili hazırladıkları projenin iller bankası tarafından ihaleye çıkarılacağı bilgisini verdi.
Toplantıda 2018-2022 yıllarını kapsayacak 5 yıllık imar planı yapılmasına ilişkin gündem maddesi komisyona havale edilirken, ilk oturumda görüşülmek üzere plan ve bütçe komisyonuna havale edilen Kent Meydanı’na camii ve otopark, Kışla Mahallesi’ne yarı olimpik yüzme havuzu, Elmatepe’ye üst geçit ve Göztepe’ye köprü yapımı için iller bankasından toplamda 78,5 milyon TL kredi kullanılması maddeleri 10 Ekim 2017 Salı günü görüşülmesine karar verildi. Kdz. Ereğli Belediyesi yarın 5.kez toplanacak.

Yorumlar

Çaturoğlu Bakan’la görüştü… ILS cihazı takılacak…

7 Ekim 2017 Cumartesi 20:34

Ereğli Haber

Çaturoğlu Bakan’la görüştü… ILS cihazı takılacak…

AK Parti Zonguldak Milletvekili Faruk Çaturoğlu yazılı bir açıklama yaparak, Zonguldak Saltukova Havaalanı'na ILS cihazı takılacağını söyledi.

AK Parti Zonguldak Milletvekili Faruk Çaturoğlu yaptığı açıklamada şu görüşlere yer verdi; 'Zonguldak Saltukova Havalimanımıza ILS cihazı takılacak. Afyon'da yapılan 26.İstişare ve ve Değerlendirme Toplantısında Ulaştırma,Haberleşme ve Denizcilik Bakanımız Sayın Ahmet Arslan Bey'e Zonguldak bölgesinden yurtiçinde ve Yurtdışında bir milyondan fazla gurbetçinin yaşadığını, bunların havayolu ile Zonguldak'a uçmak istediklerini ancak yurtiçi uçuşlarının olmadığını, Almanya'dan ise sadece Germania havayollarının uçuş yaptığı ancak bu firmanın keyfi fiyat ve uçuş politikası uyguladığı ve bu sebeple THY veya diğer Türk firmalarının hem Yurtiçi Hemde yurtdışı uçuş yaparak bu sorunun çözülebileceğini ve bu konuda yardımcı olmalarını talep ettim.Bununla beraber Saltukova havalimanına Yağışlı ve sisli havalarda pilotların güvenli iniş yapabilmeleri için gerekli olan ILS cihazının takılmasını talep ettim.Sayın Bakanımız "bakanlığının hava ulaşımı konusundaki görevlerinin hava alanlarını inşa etmek ,uçuşa hazırlamak ve uçuş izinlerini vermek olduğunu belirti.Ancak sizlerden gelen yoğun taleplere yardımcı olmak üzere çalışmalar yapıyoruz.Bilindiği gibi Zonguldak havalimanına manialar sebebiyle büyük uçaklar uçamıyor.Almanya'dan uçuş yapan Germania Havayolları Zonguldak havalimanına özel bir uçak ve mürettebatla uçuş yapıyor.Burada biz iki yönlü çalışma yürütüyoruz.Birincisi havayolu şirketlerini küçük uçaklar ile bu uçuşları yapmaya zorluyoruz.İkincisi İstanbul-Zonguldak Hattı rantabl çıkmıyor.Bunun yerine İstanbul-Zonguldak-Trabzon Hattı rantabl görünüyor."dedi.Sayın Bakanımız en kısa zamanda Saltukova Havalimanına ILS cihazının takılacağını ve bunun müjdesini verebileceğimi ifade etti.Bilindiği üzere ILS cihazı Pilotların piste inişini kolaylaştıran cihazların en gelişmişi. ILS sisli ve yağışlı havalarda görüş mesafesinin çok düşük olduğu zamanlarda pilotlara Havalimanına güvenli bir uçuş için yardımcı oluyor. Zonguldak'ımıza hayırlı uğurlu olsun'.

Yorumlar

AK Partili meclis üyesi görevinden istifa etti...

3 Ekim 2017 Salı 20:29

Ereğli Haber

AK Partili meclis üyesi görevinden istifa etti...

AK Parti Gülüç Belediyesi Meclis Üyesi Ömür İlgi Özdemiralp görevinden istifa etti.

Ereğli Haber- AK Parti Kdz. Ereğli ilçe teşkilatında bir dönem kadın kolları başkanlığını yürüten daha sonra AK Parti'den meclis üyesi seçilen Ömür İlgi Özdemiralp, Belediye meclisi üyeliğinden istifa etti.

Özdemiralp istifa açıklamasını "Gördüğüm lüzum üzerine" diye açıkladığı ifade edildi.

 

Özdemiralp'in gerçek istifa nedeni hakkında net bir ifade kullanmazken, kendisi halen halen Gülüç Beldesi'nde eczacılık yapıyor.

Yorumlar
  • Nurgūl karaca
    4 Ekim 2017 Çarşamba 12:16

    Böyle değerli bir insanin ayrilmasi çok üzücü.

Çakır, Trabzon'a gitti, Bakan Soylu ile görüştü...

23 Eylül 2017 Cumartesi 16:33

Ereğli Haber

Çakır, Trabzon'a gitti, Bakan Soylu ile görüştü...

AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Mehmet Fatih Çakır, partisinin Trabzon İline bağlı Of İlçesinin kongresine katılan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ile görüştü.

Büyük bir coşku içerisinde gerçekleştirilen kongrede AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Çakır, Bakan Süleyman Soylu ile samimi bir görüşme gerçekleştirdi.
Soylu ile yaptığı görüşme hakkında bilgi veren Çakır, “Trabzon İlimize bağlı Of İlçemizin bugün gerçekleştirilen 6. Olağan kongresinde, İçişleri Bakanımız Sayın Süleyman Soylu ile yaptığımız görüşmede Zonguldak’ımızın, Ereğli'mizin ve vatandaşlarımızın sorunlarını ve taleplerini iletme fırsatı bulduk. Sayın Bakanımızı Ereğli’mize davet ettik. Kendisi de tüm Zonguldak halkına selamlarını iletti. Önümüzdeki günlerde partimizin üst düzey yöneticilerini ve Bakanlarımızı Zonguldak ve Ereğli halkıyla buluşturma ve sorunlarımızı yerinde görmelerini sağlamaya yönelik girişimlerimiz devam edecek. Bakanımız Sayın Süleyman Soylu’ya, bize göstermiş olduğu yakın ilgiden dolayı tüm bölge halkımız adına teşekkür ediyorum” dedi.