Kriter üniversite mezunu olması mı? Trabzonlu olması mı?

27 Nisan 2018 Cuma 15:06

Ereğli Haber

Kriter üniversite mezunu olması mı? Trabzonlu olması mı?

AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Teşkilatı’nda başkanlık tartışması yaşanıyor. Çakır’ın önce Hüseyin Temel Engin’in ilçe başkanı olduğunu söylemesi ardından da kararını değiştirip hemşerisi Mustafa Kumaş’ı ilçe başkanı yapması kafaları karıştırdı.

AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır’ın milletvekili aday adaylığı için istifa etmesinin ardından yerine Işıklı Köyü Muhtarı Hüseyin engin Temel’in getirilmesi yönetim kurulunda tam destek gördü. Ancak önceki gün Ankara’ya gidip gelen eski ilçe başkanı Çakır kararını değiştirerek ilçe başkanlığına Hüseyin Engin Temel yerine hemşerisi Mimar Mustafa Kumaş’ın getirilmesini istedi. Çakır yönetim kuruluna gerekçe olarak ise “Genel Merkez İlçe Başkanının üniversite mezunu olmasını istiyor” dedi.
Yönetimdekiler her ne kadar bu ani karar değişikliğine şaşırsa da “Genel merkez üniversite mezunu istiyor” deyince seslerini çıkaramadı. Yönetim kurulundaki bazı isimlerin bu konuda kafaları karışmış durumda. Ereğli Haber’e ulaşan bazı isimler “Kriter gerçekten üniversite mezunu olması mı? Yoksa Trabzonlu olması mı? Bunu anlayamadık” dedi.
AK Parti Genel Merkezi’nin yöneticilikler konusunda üniversite mezunlarını tercih ettiği ancak Türkiye genelinde yüzlerce kişiye de ilçe başkanlığı görevi verdiği biliniyor.

Yorumlar
  • partisiz
    30 Nisan 2018 Pazartesi 08:03

    Mustafa Kumaş birçok ereğlili geçinenden iyidirrrrr.

  • Aydın Ayaz.
    29 Nisan 2018 Pazar 09:50

    Beyler hayırdır fatih çakır daha tam aday olmadan hizipcilige başlamadan kardeşlerimizi destekleyip hayırlı olsun diyelim saygıarımla

  • İsmail
    29 Nisan 2018 Pazar 01:00

    Simdiye kadar akp oy verdimde ne oldu? Hicbirsey olmadi gram fayda gormedim. Yonetimde kim vardi yabancilar (lazlar) ve yine yabancilar gelirse benden oy yok, uyanin ereglililer! Yabancidan eregliye fayda gelmez, gelse gelse kendi cevrelerine gelir ve geliyor...

  • EREĞLİLİ
    28 Nisan 2018 Cumartesi 16:00

    HALA KÖYLÜ SİYASETİ YAPIYORSUNUZ

  • ereğlili
    28 Nisan 2018 Cumartesi 10:45

    Engin temel abimiz varken niye diğeri geliyor,ereğlili olarak diğerini istemiyoruz,yoksa seçim için köylerimize gelmeyin...

  • Gıvırcık
    28 Nisan 2018 Cumartesi 00:34

    Fatih Çakır herzaman yaptığı gibi önce güldü sonra ısırdı. İlk hamlesiyle Ereğli’lerin gönlünü oldu sonra ben istedim ama genel merkez istemedi deyip gerçek hemşericiliğini yaptı. Uyu Ereğli bize herşey hak. Şimdi de çıkacak Ereğli’lerden oy isteyecek kiminle yeni ilçe başkanı hemşerisiyle. Ama Hüseyin temele de iyi oldu hala devam etsin peşinden koşmaya

  • kemal ay
    27 Nisan 2018 Cuma 20:34

    fatihinmi dedigi olacak yanlış yoldasınız hesaplar ak partı için degil her zaman kedileri için genel merkez universiteli başkan olacakmış o zaman seçmenleride unıversıte den alacak saçmalık artık mıllete donun eregli halkı bu ismi gecenlerı istemıyor bunların yuzunden oy kaybı yaşanaçak kumaş temel olmaz ortak bır başkan olmalı fatıh onu ıstıyor bunu dıyor geçın bu işlerı halka donun

  • Ereğlili
    27 Nisan 2018 Cuma 19:22

    Çakır'ın yaptığı bir hata yok açıklandığı gibi genel merkez Üniversite mezunu istedi. Bundan önceki kadın kolları başkanı adayları da kabul görmemişti Üniversite mezunu olması için. Bir Ereğlili olarak Çakır'ı destekliyorum

  • Eregli
    27 Nisan 2018 Cuma 19:01

    Başkanlığa geçeçecek tek aday Engin temel muhtarımızda Fatih Başkan köylere oy istemeye nasıl gelecek bakalım

  • kepezli
    27 Nisan 2018 Cuma 15:34

    vay be ereğlili üniversite mezunu ak partili adam veya bayan yok mu olmadı iyi den transfer etseydiniz.

Ziya Yazıcı Ortaokulunda "Tubitak" Bilim Fuarı

27 Nisan 2018 Cuma 13:22

Ziya Yazıcı Ortaokulunda "Tubitak" Bilim Fuarı

Zonguldak'ın Alaplı ilçesinde Yazıcı Ortaokul öğrencileri, düzenlenen TUBİTAK fuarı ilgi gördü. Fuar açılışına Alaplı İlçe Milli Eğitim Müdürü Cevat Çevik ve Okul Müdürleri katıldı

Ziya Yazıcı Ortaokul öğrencileri hazırladıkları deneyleri bilim şenliğinde velilerine gösterdi. Okuldan 30 öğrenci şenliğe 14 deney ile katıldı. Öğrenciler hazırladıkları deneyleri şenliğe katılan velileri ile okuldaki öğretmenlere uygulamalı olarak anlattı. Projeler içerisinde en dikkat çekicisi ise ortaokul öğrencileri tarafından nohut, su ve süt kullanarak yapılan bağışıklık sistemini güçlendirici probiyotik yoğurt oldu.
Yaptıkları yoğurt hakkında bilgi veren Okul Öğretmeni Aysun Yüksel Can, "Bağışıklık sistemini güçlendirici hastalık yapan bakterilere karşı direnç oluşturan probiyotik maya ile kendi doğal yoğurdumuzu yaptık" dedi. Öncelikle nohudu kaynatarak beklettiklerini anlatan Yüksel Can, "Nohut kaynatıp suyunu çıkarttıktan sonra bekletiyoruz. Ardından süzdüğümüz nohut suyunu bekleterek mayalanma kıvamına gelen süte ekliyoruz. Daha sonra kapalı bir alana koyarak yaklaşık 4 saat bekletiyoruz. Böylelikle kendi doğal yoğurdumuzu elde etmiş oluyoruz. Bu yoğurdun faydaları çok fazla, ince bağırsaktaki yararlı bakterileri arttırırken zararlı bakterileri azaltır. Bağışıklık sistemimiz güçlendirir" diye konuştu. Öğrencilerin başarılı çalışmalarından memnun kaldığını dile getiren Okul Müdürü Mehmet Kaymakcı ise, "Öğrencilerimize Bilim fuarına verdikleri katkılardan dolayı teşekkür ediyorum. Çok güzel bir fuar oldu. Yaklaşık 35 tane projemiz vardı. Fuara katılan velilerimize çok teşekkür ediyorum" şeklinde konuştu.

Yorumlar

Çocuk bandosundan alkış alan gösteri

27 Nisan 2018 Cuma 13:17

Çocuk bandosundan alkış alan gösteri

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı tarafından 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Şenliği yürüyüşü gerçekleştirildi.


Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı tarafından 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri kapsamında yürüyüş gerçekleştirildi. Madenci Anıtından başlayan yürüyüşe Merkez İlçe Jandarma Komutanı Yüzbaşı Özgür Uyanık, Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdür Yardımcısı Ali Osman Yılmaz, İŞ-KUR İl Müdürü Gönül Demirsu, çok sayıda sivil toplum kuruluşu temsilcisi ile Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü tarafından desteklenen aileler ve çocukları katıldı. 
Bando eşliğinde gerçekleşen yürüyüşe çevrede bulunan vatandaşlar alkışlarla destek verdi. Valilik önü Atatürk Anıtı’nda son bulan yürüyüşte Şükrü Yavuz Ortaokulu bando takımı da eşlik ederek gösteri yaptı. 

Yorumlar

Çok amaçlı salon açıldı...

26 Nisan 2018 Perşembe 20:04

Çok amaçlı salon açıldı...

Zonguldak’ın Ereğli ilçesine bağlı Ormanlı Beldesi’nde yapımı tamamlanan çok amaçlı kültür merkezinin açılışı gerçekleştirildi.

Ormanlı Belediye Başkanı Bayram Başol, Kültür Bakanlığı’nın destekleri ile yapımı gerçekleşen çok amaçlı salonun açılışını gerçekleştirdi. Başol, açılış nedeniyle beldede görevli kamu kurumlarının idarecileri, belediye meclis üyeleri, okul müdürleri ve belde sakinlerine kahvaltı ikramında bulundu.
Başol kahvaltı sonrasında yaptığı konuşmasında tesisi maddi kazanç sağlamak için değil belde halkına hizmet sunmak için yaptıklarını dile getirdi. Başol konuşmasında “Bu sabah bu salonda sizlerle birlikte olmaktan dolayı ayrı bir mutluluk yaşıyorum. Daha önceki yıllarda da bu tür toplantılar yapıyorduk ancak bu gün kendi salonumuzda sizlerle bir aradayız. Bazen düşündüklerinizi, arzu ettiklerinizi her zaman yerine getiremiyoruz. Onun için bu sabah burada olmanın haklı olarak mutluluğunu ve gururunu yaşıyoruz. Bu tesisimizin Ormanlı’ya hayırlara vesile olmasını diliyorum. Bu tesisimizde çok güzel toplantı ve düğünlerimizin olacağını tahmin ediyorum. Şunu başta belirtmek istiyorum; biz salonu yaparken kesinlikle maddiyat kazanacağız diye yapmadık. Bu salonumuzun hayatta kalabilmesi için giderlerimizi meclis üyelerimizle hesaplayıp kirasını 2 bin 500 TL olarak hesapladık ve karar aldık. Ancak daha sonra fiyatı 2 bin TL’ye düşürmeyi uygun bulduk. Bir tesisi yapmak belki kolay ayakta tutmak daha zor. Ormanlı’da uzun yıllar hizmet edecek bu tesis tüm etkinlikler için hizmete sunulmuştur. Eğitime dayalı etkinlikleri de bu binada yapmayı düşünüyoruz. Bayan kardeşlerimiz de burada sosyal etkinliklerde, programlarda bulunabilir. 4 yıldır geldiğimiz yere baktığımız zaman gittiğimiz yerlerde bakıp görüyordum. Ormalı’nın bu duruma gelmesini ben bir belediye başkanı olarak tahmin etmiyordum ama yüce Rabbim bu ormanlının önünü açtı. Gururla söyleyebilirim ki; Zonguldak’ta önde gelen belediyelerden birisiyiz. Bu binamızı yaparken bir kuruş kredi kullanmadık. Belediyemizi borç batağına sokmadık. Bizim belediye binamızda, araç gerekçemiz de var. Göreve geldiğimde köprümüz bir afet dolayısıyla yıkıldı. Ormanlı Dernek başkanımız sayesin de köprümüzü yaptık. Araçlarımızın tümünü bakımdan geçirdik. Şu anda cenaze aracı, bakım aracı, traktör hepsi var. Biz Ormanlı’ya 1 tane itfaiye ekibi kurmak zorundayız. Orman işletmelerimizde 3 ton taşıyabilen halatlı itfaiye almayı düşünüyoruz. Önümüzde ki günlerde bunu da hibe yoluyla bize verecekler. Her yıl valilik ve bakanlık emrinde İş-Kur üzerinden 6-7 ay çalıştırmak üzere elemanlar veriyorlar. Biz ilk 2 dönemde bu elemanları tercih hakkımız oluyordu. Belediye de çalışmak isteyenler noter huzurunda kura çekiliyor. 10 gün içerisinde de yeni müracaatlar başlayacak. Noter kanalıyla bu salonda belediyede çalışmak üzere 25 tane eleman alınacak. Ormanlı’yı gittiğimiz her yerde iyi temsil ettiğimizi düşünüyorum. Elemanlarımızın ödemelerini tamamen devlet yapıyor Ormanlıya devlet hizmet anlamında her ay 60.000 TL para veriyor. Ben sandıktan çıkan birisiyim. Sandıktan oyla çıkıyoruz, mutlaka kazanmak için mücadele ediyoruz. Rakiplerimiz de olsa aynı. Ben 12 defa seçime girdim, 2 defa mağlup oldum, 10 defa galip geldim. Bugün Ormanlı’ya hizmet verirken bizim ne bir danışmanımız var, ne bizi yönlendirebilecek elemanımız var. Bizim sizden gelen her şeye kapımız açık. Gelin oturalım, değerlendirelim. ‘Ormanlı’ya ne yapabiliriz?’ diye düşünelim. Yapabildiğimiz kadarını yaparız, yapamadıklarımızı da diğer günlere ertelemiş oluruz. Mahallerimiz de belli bir yere geldik. Ufak tefek işlerimiz var, o eksiklerimizi de gidermeye çalışacağız. Beldemizde ki noksanlarımızı, göremediklerimizi önümüze getirin, biz yapmaya çalışalım. Uludağ Köyü’nde su arıtma barajımız yapıldı, özel idareye devredildi. Deremizde yaptıracağız. Ormanlı’nın girişine ışıklı tabelalı bir cadde yapmayı hayal ediyorum. İdarecilerle anlaşarak kimsenin kalbini kırmadan Ormanlı’ya hizmet vermeyi istiyoruz. Seçimlere odaklanırken hizmetimizi de asla aksatmayacağız. 1 yıl sonrada sizin önünüze geleceğiz. Bu makamlarda olduğumuz sürece Ormanlı ’ya bir şey kazandırabilmek için çalışacağız. Bu onur ve gururu bize yaşattınız. Belediye personeline, meclis üyelerine, Ormanlı’da emeği geçen herkese şükran ve minnet borçluyum. Tek başımıza bir hiç olduğumuzu bilenlerdeniz. Siz varsanız, biz varız. Biz varsak devlet var. bu mekan hepinize açıktır“ dedi.
Konuşmanın ardından Başol kahvaltıya katılan halkla birlikte düğün salonu önünde toplu fotoğraf çektirdi.

Yorumlar

Keleş görevi devraldı...

26 Nisan 2018 Perşembe 19:15

Elif Altıner

Keleş görevi devraldı...

Zonguldak’ın Ereğli ilçesi Ticaret ve Sanayi Odası eski Başkanı Sertan Yalçın, görevi yeni Yönetim Kurulu Başkanı Arslan Keleş’e devretti.

Kdz. Ereğli’de 15 Nisan 2018 tarihinde gerçekleşen TSO organ seçimlerinde, yeni yönetim kurulu başkanlığına Arslan Keleş seçildi. Seçimin ardından bugün Ticaret ve Sanayi Odası binasında devir teslim töreni gerçekleştirildi. Törene eski TSO Yönetim Kurulu Başkanı Sertan Yalçın ve ekibi tam kadro olarak katılırken verilen birlik ve beraberlik mesajı verildi.
Devir teslim töreninde konuşan eski TSO Yönetim Kurulu Başkanı Sertan Yalçın, yeni yönetime başarılar diledi. Yalçın konuşmasında, “Bugün burada Ereğli Ticaret ve Sanayi Odamızın devir teslim töreni için bir araya geldik. Bizler ekip olarak ekip arkadaşlarımız ile birlikte 4 sene önce rahmetli Yaşar Tetiker başkanımızla birlikte bu yola çıkmıştık. 4 sene boyunca dediğim gibi üyelerimizin menfaatleri doğrultusunda Ereğli’nin ekonomisine katkı sağlamak amacıyla bir ekip olarak hizmetler sağlamaya çalıştık. 4 sene boyunca Ticaret Sanayi Odamızı güçlü, öncü, ve güvenilir bir kurum haline getirebilmek için çok büyük çabalar sarf ettik. Bunu da başardığımıza inanıyorum ekibimizle birlikte, bundan sonraki süreçte bu görevi sizler devralacaksınız, inşallah bugün devraldığınız görevi en az bizim getirdiğimiz noktadan daha üst noktalara getirmeniz bizim ekip olarak temennimizdir. Bu konuda bizler ekip olarak yine burada odada olacağız yönetimde olmasa da mecliste birlikte olacağız. Ereğli’ye iyi şeyler yapmak için ekonomiye katkı sağlamak amacıyla her türlü doğru şeyleri yapacağınıza eminim. Bize göre yanlış olduğunu düşündüğümüz şeylerde de yapıcı muhalefet yapacağız. Hepimizin işi zor, Allah hepimize kolaylık versin, ama yapmış olduğumuz vaatlerin, sözlerinde bütün üyelerimiz ile birlikte bizde takipçisi olacağız, inşallah Allah bizim olduğu gibi anlınız akıyla temiz bir şekilde görevim sizden sonra kim gelecekse layıkıyla devretmek size de nasip eder. Biz çok Allaha şükürler olsun ekip halinde arkadaşlarımız ile birlikte düzgün bir şekilde anlımızın akıyla bu görevi sizlere teslim ediyoruz. Allah size de aynı şekilde teslim etmek nasip etsin. 4 sene boyunca burada birlikte görev yaptığımız başta meclis üyelerimiz olmak üzere hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Ayrıca odanın asıl gerçek sahibi olan oda personeli göreve başladığımızdan bu yana bize destek olmuşlardır. Ellerinde geldiğince kesintisiz bir şekilde odada hizmetlerine meclis üyelerine hizmet vermeyi sürdürmüşlerdir. En alt kademesinden en üst kademesine kadar görev yapan tüm burada ki oda personellerine, genel sekreterimiz ve hepsine teşekkür ederim bundan sonraki çalışmalarda da sizlere başarılar diliyorum” ifadelerine yer verdi.
Uzun bir maratondan çıktıklarını söyleyen yeni TSO Yönetim Kurulu Başkanı Arslan Keleş, uyum içerisinde çalışacaklarını belirtti. Keleş konuşmasında şu ifadelere yer verdi; “Uzun bir maratondan sonra çıkmış olduğumuz hizmet yarışında Ereğli’ye daha farklı bir sonuç vermek, şehrin dinamiklerini tekrar harekete geçirmek için yönetim kadromuz şekillendi. Uyum içerisinde çalışabilecek bir yönetim kadrosu oluşturduk. Ümit ediyorum ki şehrimiz için çok hizmetkâr olacağız. Bugüne kadar yapılmış olan hizmetlerinizden ötürü rahmetli Tetiker’e sonra sizlere sayın başkanımıza teşekkür ediyoruz. Bu bir Ereğli meselesi burada kimsenin bir tarafı yok kimse öteki taraf değil. Bu şehirde yaşıyoruz ortak kavramımız Ereğli bu şehri büyütebilmek için var gücümüzle çalışacağız. Bu hizmet yarışı içerisinde bir arada olduğumuz arkadaşlarımız var, bir arada olamadığımız arkadaşlarımız var, herkes hakkını helal etsin yapmış olduğu emeklerden, haklardan ötürü bugüne kadar oda yönetiminde yer almış olduğu, takım çalışmalarına katılmış herkessen hakkını helal etmesini istiyorum. Bir takım üzüntüler, bir takım kırgınlıklar belki olmuştur, sonuçta her şeyde ayrı bir emek için bu çıktığımız yolculukta hizmet yarışında bu göre çalışma prensi içerisinde olduk. İnşallah sizlerin de desteği ile burada basın mensuplarına da çok önemli bir rol düşüyor, doğru yönlendirmek gerekiyor haberlerin içeriğinin değişmesi için sansasyonel olmaktan uzak, şehre fayda sağlayabilecek noktada olması gerekiyor. Çünkü artık dedikoduyla kavgayla zaman geçirecek bir zamanımız yok, önümüzde bir seçim maratonu var seçim maratonundan sonra, işler daha da net belirginleşir. Yapmak istediklerimizi biran önce hayata geçiririz. Sizlerden Sertan Bey odamızın hala meclis üyeliğine devam ediyor, kendisinden de, sizlerden de yararlanarak başlamış olduğumuz projeleri benim burada olduğum sürece bunların takibini yapmakta bize düşüyor. Allah utandırmaz inşallah, arkadaşlarımız ile beraber çıkmış olduğumuz bu yolda her şey Ereğli’nin menfaatleri doğrultusunda olacaktır. Sizlere de yönetim kurulu üyesi arkadaşlarımıza da, basın mensubu arkadaşlara da çok teşekkür ediyoruz, bize destek olun, yanlış bir şey yaptığımız zamanda uyarmaktan kaçınmayın. Çünkü eleştiriye açığız eleştirilirsek ancak doğru yolu buluruz buna inanıyoruz. Bu süreçte de değerli üyeleri kırdıysak, üzdüysek de kendi adıma özür diliyorum. Çünkü gerçekten uzun bir maratondu, yorucu bir maratondu nihayete erdik, çok şükür bundan sonra hizmet için maraton başlıyor inşallah bunda da muvaffak oluruz. “
Yapılan konuşmaların ardından Sertan Yalçın koltuğu Arslan Keleş’e devretti.
TSO’da meclis başkanlığı görevi de devir teslim edildi. Eski Meclis Başkanı Faruk Yazıcı, görevi yeni Meclis Başkanı İlhan Yazıcıoğlu’na devretti. Her iki tarafta birbirlerine başarı temennisinde bulundu.

Yorumlar
  • Kazım Gecgil
    27 Nisan 2018 Cuma 22:11