Kaçak maden ocağı sahibi cezaevine gönderildi!..

1 Şubat 2020 Cumartesi 23:15

Kaçak maden ocağı sahibi cezaevine gönderildi!..

Zonguldak'ın Kilimli ilçesinde, ruhsatsız işletilen ve 2 işçinin hayatını kaybettiği maden ocağının sahibi tutuklanarak cezaevine gönderildi.

 Edinilen bilgiye göre, Zonguldak'ın Kilimli ilçesi Bölüm Mahallesi'ndeki maden ocağında meydana gelen göçükte 2 işçinin hayatını kaybettiği göçükle ilgili ocağı işlettiği iddia edilen ve olay günü gözaltına alınan O.A., emniyetteki işlemleri tamamlanmasının ardından ekipler tarafından adliyeye sevk edildi. Hakim karşına çıkan O.A., çıkarıldığı nöbetçi mahkeme tarafından tutuklanarak cezaevine gönderildi. 

Etiketler:

Zonguldak , Ereğli , Karadeniz Ereğli , kaçak maden ocağı , ruhsatsız maden ocağı , ruhsatsız maden ocağını işleten kişi yakalandı

Yorumlar

İŞÇİLERE VEDA!

1 Şubat 2020 Cumartesi 16:29

İŞÇİLERE VEDA!

Zonguldak'ın Kilimli ilçesinde kaçak maden ocağında meydana gelen göçükte kalarak hayatlarını kaybeden Murat Ovaz ve Sebahattin Kalaycıoğlu Kilimli ilçesinde öğle namazını müteakip kılınan cenaze namazının ardından toprağa verildiler.

 Kilimli ilçesine bağlı Bölüm Mahallesi'nde 80 gün önce mühürlenerek üretime kapatılan maden ocağı, yeniden kaçak olarak üretime açılan ocakta meydana gelen göçükte Sebahattin Kalaycı ve Murat Ovaz mahsur kalmışlardı. Türkiye Taşkömürü Kurumuna ait tahlisiye ekiplerinin yanı sıra çevredeki maden firmalarından da desteği ile işçilerden Sebahattin Kalaycı yaklaşık 18 saat sonra Murat Ovaz'a ise 25 saat cenazeleri çıkarıldı. 
Atatürk Devlet Hastanesi Morguna kaldırılan maden işçilerinin otopsi işlemlerinin ardından ailelerine teslim edildi. 
Ovaz ve Kalaycıoğlu için Kilimli ilçesindeki Ulu Camiinde öğle namazını müteakip kılınan cenaze namazları ile son yolculuğuna uğurlandı. Cenaze törenine, Zonguldak Valisi Erdoğan Bektaş, GMİS Genel Başkanı Hakan Yeşil, Kilimli Belediye Başkanı Kamil Altun ve vatandaşlar katıldı. 
Kılınan cenaze namazının ardından Sebahattin Kalaycıoğlu'nun cenazesi Kilimli Soğuksu mezarlığında toprağa verilirken, Murat Ovaz'ın cenazesi ise Karabük'ün Yenice ilçesine bağlı Yortan beldesinde kılınacak olan ikindi namazının ardından toprağa verilecek. 

Etiketler:

Kdz Ereğli , Ereğli haber , Zonguldak , KİLİMLİ , KAÇAK MADEN OCAĞI , 2 İŞÇİ ÖLDÜ , TOPRAĞA VERİLDİ

Yorumlar

Özçiçek'ten flaş açıklamalar... Üyeliği neden silindi?

1 Şubat 2020 Cumartesi 14:52

Özçiçek'ten flaş açıklamalar... Üyeliği neden silindi?

Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde bir dönem il genel meclisi üyeliği yapan Mehmet Özçiçek bilgisi dışında e-devlet hesabına girilerek AK Parti’den üyeliğinin silindiğini belirterek savcılığa suç duyurusunda bulundu.

Kdz. Ereğli ilçesinde AK Parti’ye kurulduğu günden bu yana üye olduğunu belirten Zonguldak Eski İl Genel Meclisi Üyesi bazı AK Partililerle birlikte kahvaltı düzenleyerek basın açıklaması yaptı. Kendisinin e-devlet hesaplarına girilerek, oğlunun ise seçim kurulu tarafından istifa etmiş gösterilerek üyelikten çıkarıldığını öğrendiğini dile getiren Özçiçek “Benim AK Parti’den istifa etmem söz konusu dahi olamaz. Bizden ne gördüler bilmiyorum da kazayla olacak bir şey değil. Gitmişler E-Devlet’ten beni istifa ettirmişler. Oğlumu da seçim kurulundan istifa ettirmişler. Ben, oğlum ve hanımım üçümüzde partiye üyeyiz. Aynı anda üye olduk. Acaba bilmiyorum bilgisayar teknolojisi sapıtma mı yaptı, bilemiyorum yani. E-Devletimize girmişler, bizi partimizden istifa ettirmişler diye savcılığa başvurduk. Yasa gerekeni yapacak. İşin özünde bizi partiden istifa ettirmek hiç önemli değil. Şahsım için konuşuyorum; dün de AK Partiliydik bugün de AK Partiliyiz. Bugün biraz daha bilediler. Mehmet Özçiçek bugüne; yanlışlarını, kendi bildiği doğruları konuşarak gelmiştir. Onun için Mehmet Özçiçek olmuştur” dedi. 

Kendisine yönelik ‘yerlici’ eleştirilerine de açıklık getiren Özçiçek, özellikle il genel meclisi üyeliklerinde geçmişte yaşadığı tecrübelerini anlattı. Özçiçek konuşmasında “İl Genel Meclis Üyeliğine seçildiğimde Armutlucuma'dayım. O günkü milletvekillerimizin hepsi var orada. Bakın dedim; ‘Bizim partimiz burada %48 oy almış. Burada; ilkokul, ortaokul, lise, üniversitenin her dalından insan var. Duvardır, yoldur, bu gibi hizmetlerde buranın insanı bu işlerde görevli olsa da onlar uğraşsa’ dedim. Biz o kelimeleri söylediğimiz için çok büyük bir yerlici olduk. O zamandan beri de yerliciliğimiz devam ediyor. Mehmet Özçiçek olarak; Allah göstermesin benden yerlici olmaz çünkü; dinimiz yasaklıyor. Ne olur; hizmeti olsun, görevi olsun en yakınından başlayacaksın. En yakınında kim varsa biz onu şiar edinerek, çalışarak geliyoruz. Bazı yerlerde doğru söyleyeni 9 kapıdan kovarlar. Bazı yerlerde ister istemez sivriliyoruz. Şuan Ereğli’de AK Parti hangi durumda, nereye gelmiş? Benim bu konuda bir şey söylememe gerek yok, zaten sizler görüyorsunuz. Bir idareci bir milletvekiline diyor ki ‘Ya sen gideceksin ya ben gideceğim’. Kendi partisi içerisinde; ‘Ya sen olmayacaksın ya ben olmayacağım. İkimizden biri gidecek’ diyor. Belediye Başkanı seçiliyor Adalet ve Kalkınma Partisi’nden, belediye başkanına seçildiği günden bırakana kadar, iyidir kötüdür, suçludur, suçsuz o beni çok fazla ilgilendirmez, bir idareci onunla sonuna kadar uğraşıyorsa araya girip bir şey söylememek kadar günah bir şey yoktur. Kendileri bile bir araya gelip, toplanamayan bir durum var. Biz bu olayları söyleyip, ekip olarak sımsıkı çalışarak bu olayları kapatmamız lazım. Her ne kadar bizim E- Devletimize girip üyelikten ihraç edip çıkarmışlar ise de bile çalışmalarımıza devam ediyoruz" dedi.
AK Parti Genel Merkezi’nin Ereğli’de yaşananları görüp en doğru kararı vereceğine inandığını anlatan Özçiçek, partisinin asıl gücünün Ereğli’de bu günkü durumu olmadığını savundu.
(VK-

Etiketler:

Kdz Ereğli Haber , Ereğli Haber , Zonguldak , e-devlet , Mehmet Özçiçek , AK Parti’den üyelik silinmesi ,

Yorumlar
  • ASIM CAKIR
    1 Şubat 2020 Cumartesi 22:27

    KIM YAPTIYSA YANLIS YAPMIS OZCICEK IP GIBI DURUST VE SAGLAM BIRISIDIR YANLIS IS YAPMISLAR

O ilçede köpek çeteleri kol geziyor!

1 Şubat 2020 Cumartesi 12:32

O ilçede köpek çeteleri kol geziyor!

Devrek’te başıboş gezen köpek çetesi tehlike saçıyor.


Zonguldak’ın Devrek İlçesi Sokak ve caddelerinde başıboş dolaşan köpek çetesi vatandaşların korkulu rüyası haline geldi. Özellikle çocuk, kadın ve yaşlıların korkulu rüyasına gelen ve vatandaşların köpek çetesi adını kullandığı sahipsiz köpekler sürü halinde ilçenin cadde ve sokaklarında dolaşmalarından rahatsız olan Devrekli vatandaşlar,” Gruplar halinde dolaşan köpekler özellikle çocuk,kadın ve yaşlıların korkulu rüyası haline geldi yetkiler bu soruna bir çözüm üretsinler” şeklinde ifade kullandılar. 

Etiketler:

Kdz Ereğli , Ereğli haber , Zonguldak , Devrek , köpek çetesi

Yorumlar
  • Mehmet. Gökçe.
    2 Şubat 2020 Pazar 13:06

    Yavrum. Onlar. Allah. İn. Doğa. Üzerindeki. Dengelerini. Oluşturan. Varlıklar. Onlar. Doğa. Üzerinde. İnan. Yokoldugu. Zaman. Doğanın. Dengesi. Bozulur. Ama. Şunu. Ekliyeyim. Sade. Onlar. Fitil. Bütün. Varlıklar. Öyledir. Onları. Ayır. Miyalim. O. İnsanlığın. Gereyidir. Selamlar. Hormetler

  • Doğrucu
    2 Şubat 2020 Pazar 03:05

    Malesef ki aynı sorunlar bende zonguldagin Kozlu ilçesinde oturuyorum burada durum aynı mahalle ve caddeler köpekten gecilmiyo çocuğunuzu okula getirirken korkarak yürüyoruz kaç kere belediyeyi aradık ama hep aynı hikaye ilgilenecez diyip başlarından saviyolar .illa bı canin yanmasını gerek.kopeklerin gezecegi yerler caddeler değil bu hayvanlara beden bı yer yapılıp orda bakilmiyo.

Alaplı'da kayıp alzaymır hastası 1 gün sonra bulundu...

1 Şubat 2020 Cumartesi 12:21

Alaplı'da kayıp alzaymır hastası 1 gün sonra bulundu...

Zonguldak Alaplı Doğancılar Mahallesi'nde ikamet eden 72 yaşındaki Hayriye Turan isimli kadın dün sabah günü evinden ayrılarak kayboldu. Kayıp kadın evinden 300 metre uzaklıkta baygın şekilde bulundu.

 Alzaymır hastası olan Hayriye Turan, dün sabah saatlerinde evden ayrıldı ancak geri dönmedi. Yaşlı kadının gidebilecek olduğu her yere bakan yakınları, hayatından endişe duyduklarını dile getirdi. Kaybolan kadını bulabilmek için mahalleli de seferber oldu. Köylü vatandaşların da desteğiyle bölgede geniş çaplı arama tarama çalışması başlatıldı. Çalışmalar neticesinde alzaymır hastası yaşlı kadına gece saat saat 00.30 civarlarında evinden 300 metre ilerde belediye ait kapalı alanda baygın şekilde bulundu. Yaşlı kadın, sağlık ekiplerince yapılan sağlık kontrolleri sonrasında ailesine teslim edildi. 

Etiketler:

Kdz Ereğli , Ereğli haber , Zonguldak , Alaplı , Alaplı Doğancılar Mahallesi , Hayriye Turan , kayıp , 300 metre uzaklıkta baygın şekilde bulundu