İşte Fatih Çakır'ın yeni ekibi...

15 Ağustos 2018 Çarşamba 12:02

Ereğli Haber

İşte Fatih Çakır'ın yeni ekibi...

AK Parti Kdz. Ereğli ilçe teşkilatının yeni yönetimi ilçe Başkanı Fatih Çakır tarafından açıklandı.

AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır’ın milletvekili aday adaylığı için istifa edip, seçimlerin ardından yeniden göreve atanması sonrası yeni yönetim kuruluda oluşturuldu. AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır tarafından genel merkez ve il başkanlığına sunulan ve onaylanan listede yönetim kurulu şu isimlerden oluştu; Mehmet Fatih Çakır, Yakup Akkaya, Hasan Aksoy, Hüseyin Alagöz, Sakin Arslan, Yahya Çakır, Aslı Çevik, Emine Çolak, Derya Demiriz, Yücel Dirican, Ferşat Doğan, Sebahattin Doğdu, Gamze Karanfil Azman, Halil Kırtay, Yakup Köroğlu, Murat Küçük, Faruk Özertan, Bayram Özkayıkçı, Fatma Öztürk, Nusret Burak Öztürk, Talip Semiz, Uğur Sezer, Osman Şahin, Tasin Tanyıldız, Hüseyin Fahri Uzun.
Çakır konuya ilişkin olarak yaptığı açıklamada yeni yönetimin hayırlı olmasını diledi. Çakır açıklamasında şu ifadelere yer verdi; “İl Başkanlığımız ve genel merkezimiz tarafından yapılan istişare ve değerlendirmeler neticesinde AK Parti Kdz. Ereğli ilçe yönetim kurulu üyeleri belirlenmiştir. Yeni yönetimin Ereğlimize, Zonguldakımıza ve ülkemize hayırlı olmasını diliyorum” dedi.

Yorumlar

Sandık müşahidi bile oy vermedi...

25 Haziran 2018 Pazartesi 21:31

Sandık müşahidi bile oy vermedi...

Zonguldak’ın Ereğli ilçesine bağlı Sakallar köyünde Cumhuriyet Halk Partisi (CHP), dün gerçekleştirilen seçimlerde sandık müşahidinin de bulunduğu sandıkta sıfır çekti.

24 Haziran Cumhurbaşkanlığı ve Milletvekili Genel Seçimi, Türkiye genelinde olduğu gibi Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde de gerçekleştirildi. İlçeye bağlı 113 seçmenin bulunduğu Sakallar köyünde 92 seçmen sandık başına gitti. 1370 nolu sandıkta Milletvekili Genel Seçimleri için kullanılan oyların 83’ü geçerli sayılırken, bu oyların 69’u AK Parti’ye, 4’ü MHP’ye, 7’si İYİ Parti’ye ve 2’si de Saadet Partisi’ne çıktı. Aynı köyde yaşayan CHP'li İdris Turgut’un da görev yaptığı 1370 nolu sandıktan CHP’ye bir oy bile çıkmadı. CHP’ye oy çıkmayan sandıktaki sonuçlara şu ana kadar herhangi bir itirazda bulunulmazken, aynı sandıkta Cumhurbaşkanlığı için Recep Tayyip Erdoğan’a 76, Muharrem İnce’ye 4, Meral Akşener’e 5, Temel Karamollaoğlu’na ise 1 oy çıktı.

Etiketler:

CHP , OY , SIFIR ,

Yorumlar
  • ozcan turgut
    26 Ağustos 2018 Pazar 11:58

    adam gibi adam idris turgut

  • OZCAN TURGUT
    26 Ağustos 2018 Pazar 08:12

    (ramazan ozdemir) Babam ataturk cuyum deyipte hdp ye oy veren kansiz serefsiz chp lileri gorunce oy atarken vaz gecmis olamaz mi?

  • Ereğli
    28 Haziran 2018 Perşembe 13:24

    Hdp ye oy çıkmadıysa o sandıktan, sorun yok demektir.

  • Habere bak
    27 Haziran 2018 Çarşamba 23:59

    Çok mu büyük bir olay bu şimdi verse chp birinci gelecekti degil mi hay allah keşke verseydi yorum yapanlara bak on numara adamlar kendileri pehh

  • Ramazan.ozdemir
    26 Haziran 2018 Salı 09:23

    Bu ülkede böyle kansızlar oldugu sürece 100 tane Erdoğan gelse düzeltemez, madem CHP li değilsin ne diye müşahitlik Yaparsında ihanet edersin...

  • Vatandaş
    26 Haziran 2018 Salı 00:15

    Sosyolojik,ekonomik vahim toplum göstergesi irdelenmesi icap eder.

İşte Ereğli Merkezde Mahalle Mahalle sonuçları

25 Haziran 2018 Pazartesi 18:35

Ereğli Haber

İşte Ereğli Merkezde Mahalle Mahalle sonuçları

Kdz. Ereğli merkezinde mahalle mahalle kesin olmayan resmi sonuçlara göre partilerin aldığı oylar belli oldu. Buna göre AK Parti merkezde birinci olurken, CHP ikinci, MHP'de 3. oldu.

İşte Kdz. Ereğli'de mahalle mahalle Cumhurbaşkanlığı ve milletvekili seçim sonuçları:

Yorumlar

Kdz. Ereğli vekiline rekor oy verdi...

24 Haziran 2018 Pazar 21:56

Ereğli Haber

Kdz. Ereğli vekiline rekor oy verdi...

Bu gün yapılan seçimlerde kesin olmayan sonuçlara göre Kdz. Ereğli halkı "Sizin vekiliniz benim diyen" Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a yaklaşık 55 bin oy ile yüzde 56 rekor oy verdi. Ereğli halkı milletvekilliğinde ise AK Parti'ye 41 bin oy ile yüzde 46 oy verdi.

Kdz. Ereğli Halkı Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın 5 Haziran 2018 tarihinde ki ziyaretinde kendisini dinlemeye gelen yaklaşık 15 bin kişilik kalabalığa "Sizin vekiliniz benim" demişti. Bu gün sabah 08.00'den itibaren sandık başına giden Kdz. Ereğli halkı Erdoğan'ın bu sözüne güvenip kendisine Cumhurbaşkanlığında 55 bin oy verdi. AK Parti Kdz. Ereğli'de milletvekilliği seçiminde ise 41 bin oy aldı. AK Parti Cumhurbaşkanlığı seçiminde MHP'ninde desteği ile tarihi bir rekora imza attı.

Yorumlar
  • Serasker
    1 Temmuz 2018 Pazar 21:24

    Adamlar çalıştı başardı kimseye bedava iktidar verilmiyor.

  • Salak
    27 Haziran 2018 Çarşamba 19:06

    Durmayin siz yola devam edin ozellikle eregli esnafi cok arayacaksiniz bu milleti

  • İsmail
    26 Haziran 2018 Salı 13:31

    Herkes kazandı Türkiye kazandı durmak yok yola devam

  • Karaköz
    25 Haziran 2018 Pazartesi 19:34

    Vatana Millete Hayirli Ugurlu Olsun,cok sevindim Erdogan kazandi diye!!!

  • Vatandaş
    25 Haziran 2018 Pazartesi 08:43

    Bu bölge göç veriyor, bir de rekor kırıyor. Şaşırdım yemin olsun.

Demircan oy verdi...

24 Haziran 2018 Pazar 15:22

Demircan oy verdi...

Türkiye genelinde olduğu gibi Kdz. Ereğli ve çevre köylerinde seçimler devam ediyor.

Cumhurbaşkanlığı ve 27. Dönem milletvekili seçimlerinde Hasankahyalar Köyü Muhtarı Fahri Demircan ve köy halkı oylarını kullanıyor.

Sonuçların açıklanmasını sabırsızlıkla beklediklerini ifade eden Hasankahyalar Köyü Muhtarı Fahri Demircan,  sonucun hayırlı olmasını diledi. Demircan , “Oyumuzu kullandık, vatanımız ve milletimize hayırlı olsun. Sonuçların açıklanmasını sabırsızlıkla bekliyoruz” dedi.

 

Etiketler:

demircan , oy , seçim ,

Yorumlar
  • Vatandaş
    26 Haziran 2018 Salı 23:02

    Bu adamın oyundan millete ne,başka haber yokmu?