İşte AK Parti’nin Ereğli ve Alaplı bölgesi aday adayları

28 Nisan 2018 Cumartesi 11:50

Ereğli Haber

İşte AK Parti’nin Ereğli ve Alaplı bölgesi aday adayları

AK Parti’nin Ereğli ve Alaplı bölgesinden şu ana kadar 11 kişiden bazıları resmi müracaatını yaparken bazıları da dosya aldı. Aday adayları arasından sadece 5 kişi ilk kez başvuru yaparken, 6 isim ise şansını defalarca denedi.

Ereğli Haber- AK Parti’de Zonguldak Milletvekili aday adaylığı başvurusu sayısı il genelinde 20’yi geçti. Başvuru yapan aday adayları arasından 11 isim ise 2. sıra için yarışacak. Ereğli ve Alaplı bölgesinden 6 isim daha önce birçok kez aday adaylığı için başvuru yaptı ancak içlerinden sadece Faruk Çaturoğlu ile Ercan Candan milletvekili seçilebildi. Ereğli ve Alaplı bölgesinden Numan Korkmaz, Fatih Çakır, Emre Tanyıldız, Fatih Uçar ve Niyazi Özcan ise ilk kez aday adaylığı başvurusu yapan isimler.

Candan hatalarından ders aldı mı?
2011 genel seçimlerinde ilk kez aday adayı olan ve 2. Sıra milletvekili adayı olarak seçimlere girip kazanan Prof. Dr. Ercan Candan Ereğli ve Alaplı bölgesine başta milli eğitim olmak üzere, ulaşım ve su gibi birçok temel ihtiyaçlar konusunda önemli hizmetler gerçekleştirdi. Ancak Prof. Dr. Candan, kibirli siyaset yapınca genel merkeze ulaşan şikayetler sonrası 2015 seçimlerinde aday gösterilmedi. Candan’ın hatalarından ne kadar ders aldığı kafalarda soru işareti olarak yer alsa da genel merkezin vefalı duruşu nedeniyle kendisini yeniden aday gösterebileceği konuşuluyor.

Çakır’ın adaylığı iki milletvekilinin gitmesine bağlı
AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır görevinden istifa edip ilk kez milletvekili aday adaylığı için müracaat etti. İlçe Başkanlığı döneminde her seçimden başarı ile çıktı. Partisinin bölgeye yaptığı hizmetleri ön plana çıkartmayı başardı. Ancak Çakır’ın aday olabilmesi için AK Parti genel merkezinin hem Trabzon kökenli Hüseyin Özbakır’ı hemde Ereğli ve Alaplı bölgesine verilen ikinci sıra için Milletvekili Faruk Çaturoğlu’nu saf dışı bırakması gerekecek.

Çaturoğlu bir dönem daha istiyor
AK Parti Zonguldak Milletvekili Faruk Çaturoğlu hem belediye başkanlığı hemde ilçe başkanlığı dönemlerindeki “Tuttuğunu koparan” tavrını son 3,5 yılda göremedi. Ancak Çaturoğlu diğer milletvekillerinin aksine telefonlarını danışmanlarına yönlendirmedi ve bölge halkına hep açık oldu. 15 Temmuz darbe girişimi ve Türkiye’nin Suriye’ye yönelik operasyonları gibi olumsuz koşullar altında görev yapmaya çalıştı. Çaturoğlu’nun yeniden aday yapılması durumunda karşısına Ereğli Eğitim Kampüsü ve Ereğli-Devrek karayolu projeleri sorun olarak karşısına çıkacak gibi görünüyor. Çaturoğlu’nun son 3,5 yıllık süreçte yaşanan tüm olumsuz koşullarda partisine karşı gösterdiği sadakatin onu yeniden milletvekili adaylığına taşıyabileceği konuşuluyor.

Numan Korkmaz sürpriz yapar mı?
Dönemin Milletvekili Prof. Dr. Ercan Candan, Numan Korkmaz’ı ilçe Milli Eğitim Müdürlüğü’ne taşıdı. İkilinin uyumlu çalışması Ereğli Milli Eğitimde büyük yatırımlara vesile oldu. Korkmaz döneminde Ereğli’ye birçok okul kazandırılarak fiziki koşullar tarihinin en üst seviyesine çıktı, hemde eğitimdeki başarı çıtası yükseldi. Ereğli Numan Korkmaz döneminde Batı Karadeniz Bölgesinde en başarılı ilçe oldu. Bürokraside ki tecrübesi, Ereğlili olması ve halkla kurduğu iletişimin Numan Korkmaz’ın adaylığı yönünde olumlu referanslar olarak duruyor.

AK Parti’de iki genç aday adayı
AK Parti’de genç işadamı Emre Tanyıldız ile Vergi Dairesi memurlarından Fatih Uçar’da aday adaylığı müracaatında bulunacak. Genç yaşına rağmen iş dünyasında başarılı işlere imza atan ve çevresinde sevilen bir isim olan Emre Tanyıldız’ın aday olma şansı oldukça yüksek. Gülüçlü vergi dairesi memurlarından Fatih Uçar’da yine adaylık noktasında öne çıkabilecek isimler arasında yer alıyor.

AK Parti’den aday adayı olan ve olması beklenen isimler;
AK Parti Zonguldak Milletvekili Faruk Çaturoğlu, AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır, AK Parti Kdz. Ereğli eski ilçe başkanları Muhammet Köse, Mustafa Demiray ve Adem Öztürk, Kdz. Ereğli İlçe Milli Eğitim Müdürü Numan Korkmaz, AK Parti Zonguldak Eski Milletvekili Ercan Candan, AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Teşkilatı Engelliler Komisyonu Başkanı Erol Acar, Kdz. Ereğli TSO Eski Meclis Üyesi Niyazi Özcan, Kdz. Ereğli Vergi Dairesi Süpervizörlerinden Fatih Uçar, Tanyıldız Şirketler Grubu üyelerinden Genç İşadamı Emre Tanyıldız.


AK Parti’de ki aday adaylığı ücretleri şu şekilde;

28 yaş ve üstü erkeklere müracaat 6 bin TL

18-25 yaş arası 3 bin TL
Engelliler bin TL
Bayanlar 3 bin TL

AK Parti Zonguldak Milletvekili aday adaylığı için Zonguldak İl Başkanlığına 6, Genel Merkez dahil 14 kişi resmi müracaat yaptı. Aday adaylığı için şu ana kadar 20 kişinin daha dosya aldığı ve yarın akşama kadar resmi müracaatlarını yapmaları bekleniyor. AK Parti'nin Zonguldak genelinde aday adayı sayısının 30'u geçeceği tahmin ediliyor.

Yorumlar

"Çık bu seçimi alda gel"

26 Nisan 2018 Perşembe 20:37

"Çık bu seçimi alda gel"

MHP İl Başkanı Hamdi Ayan, 24 Haziran günü gerçekleştirilecek olan seçim için milletvekili adaylığını açıkladı.

Ayan, il başkanlığından istifa ederek yaptığı açıklamada şöyle dedi:
"Bugün Milliyetçi Hareket Partisi olarak çok onurlandığımı ve bir duygusallık yaşadığımı sizlerle paylaşmak istiyorum. 24 Haziran’da ülkemizde bir erken seçim söz konusu dur. Bununla ilgili olarak başta İlgi neticelerimiz, ilçe başkanlığımız, Ülkü ocaklarımız, kadın kollarımız talebi doğrultusunda bir yola çıkmayı düşündüm. Genel başkanımızdan bir onay istedim. Dün itibariyle genel başkanımıza konuyu arz ettiğimde benim için çok önemli olan bir ömrüm boyunca unutmayacağım iki cümlesi olmuştur. ‘Yıllardır il başkanlığını layıkıyla yapıyorsun Zonguldak’ta senden başka iyi adam olacaktır, çık bu seçimi alda gel’ deyip bizi görevlendirmiştir. Bu benim için çok önemli duymak istediğim bir cümledir. Zonguldak’ın MHP’ye ve çıkaracağı Milletvekillerine şiddetle ihtiyacı vardır. Bugün ilgi netim kurulunda istifa dilekçemizi sundum. Dolayısıyla yönetim kurulumuz kararı almıştır. Bunun yanı sıra tüzüğümüz gereği partimizin işleyiş organlarının devam etmesi bakımından yıllardır İl Başkan Vekilliği görevini sürdüren Ali Metin Soydaş arkadaşımız il başkanlığına görevlendirilmiştir. Yönetim kurulumuzun o çok duygu da kabul edilmiştir. Biz kendisinin yanında ve arkasında olacağız. Aynı zamanda MHP’ye katkı vermek için yanımızda bulunan Taner Kayı Çatalağzı Belediyesi’nde Başkan Yardımcılığı yaparken böylesi bir süreçte bize katkı sağlayabilmek için çıktığımız bu yola katılmıştır. Bizleri onur etmiştir. Bugün milliyetçi hareket Partisi ne müracaat ederek aday adaylığını müracaatını yapacaktır. Partimize vermiş olduğu katkıdan dolayı teşekkür ediyorum.”

Etiketler:

Hamdi ayan , MHP ,

Yorumlar
  • Yelkenci
    27 Nisan 2018 Cuma 22:17

    Hamdi başkanımıza millet vekilliği için hayırlı olsun diyorum adam gibi adamdır sonuna kadar desdekliyoruz başkanım arkandayız

  • yerli67
    27 Nisan 2018 Cuma 15:20

    gerçekten ama gerçekten zonguldak kadar hiç bir yerin mhp vekilliğine ihtiyacı yoktur chp vekillerinden fayda yok AKP ondan beter mhp vekili herkeze ders olacak inşaAllah

Çaturoğlu başvurusunu yaptı... Bir dönem daha istedi...

26 Nisan 2018 Perşembe 19:20

Çaturoğlu başvurusunu yaptı... Bir dönem daha istedi...

AK Parti Zonguldak Milletvekili Faruk Çaturoğlu, 24 Haziran’da yapılacak olan Milletvekilliği Genel Seçimlerinde Zonguldak’tan Milletvekili aday adaylığı için başvurusunu yaptı.

AK Parti Zonguldak Milletvekili Faruk Çaturoğlu aday adaylığı süreci ile ilgili basın açıklaması yaptı. Çaturoğlu konuya ilişkin olarak yaptığı yazılı açıklamada “Aday olduğumuz 7 Haziran ve 1 Kasım 2015 seçimlerinde Zonguldak halkımızın teveccühü ile Milletvekili seçildik. 26. dönem Milletvekilliği dönemimizde ülkemiz ve milletimiz olarak 15 Temmuz 2016 da FETÖ’nün hain darbe girişimine tanık olduk. Bu hain darbe girişimini Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın dik duruşu ve önderliğinde milletimizin olağanüstü direnişiyle engelledik. 16 yılıdır girdiği tüm seçimlerde birinci olan Partimiz yine 16 Nisan 2017 de yapılan referandumda da başarı sağlamıştır. Bölgemizde yaşanan tarihi önemdeki hadiseler, AB ile ilişkilerimiz, küreseler güçler, seçimlerin 24 Haziranda yapılmasını zaruri kılmıştır. İlk günkü aşk ve heyecanla Zonguldak’a ve milletimize hizmet yolunda 24 Haziran’da yapılacak olan Milletvekilliği Genel Seçimlerinde Zonguldak'tan Milletvekili aday adayı oldum. Ülkemize, milletimize ve Zonguldak’ımıza hayırlı olmasını diliyor, tüm hemşehrilerime selam ve saygılarımı sunuyorum” dedi.

Yorumlar
  • ahgül
    30 Nisan 2018 Pazartesi 12:31

    süper emekli oldun da dinlen hakettin bunları ereğlide hersey yolunda

  • Osman
    29 Nisan 2018 Pazar 06:23

    Çok lazım ya 1 dönem daha olsun.

  • asimcakir
    28 Nisan 2018 Cumartesi 21:35

    1 donem bile fazla oldu sen muhasebeye devam

  • yerli67
    27 Nisan 2018 Cuma 15:23

    oyum RTE ve MHP ye buda tüm zonguldak vekillerine ders olacak! varsa yoksa darbe! desenize zonguldağımıza şu şu hizmetleri yaptık! diyemezsiniz! siz olsanızda olur olmasınızda olur yumruğunu masaya vuracak lafını geçirecek kimse yok aranızda rica minnetle hizmet olmuyor! ilk defa akp dışında bir partiye oy atacağım siz düşünün artık!

  • Nurgūl karaca
    27 Nisan 2018 Cuma 09:17

    Artik ağlamak istiyorum ya.

  • mamo
    26 Nisan 2018 Perşembe 19:28

    ereğlinin üniversite kampüsü ne oldu alooooo

MHP'de aday adaylığı başvurusu patlaması...

25 Nisan 2018 Çarşamba 14:43

MHP'de aday adaylığı başvurusu patlaması...

Zonguldak’ın Ereğli ilçesi Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) İlçe Başkanlığı’na erken seçim öncesi 11 ismin milletvekili aday adaylığı başvurusu yaptı.

Kdz. Ereğli Milliyetçi Hareket Partisi İlçe Başkanlığı binasında olağan istişare toplantısı yapıldı. MHP ilçe Başkanı Rahman Demirtük’ün başkanlığında gerçekleşen toplantıya partinin önceki dönem ilçe başkanlarından İlkay Özdemir, yönetim kurulu üyeleri ve partililer katıldı.
Erken seçim öncesinde milletvekili aday adaylığı için çok yoğun bir talep olduğunu dile getiren MHP İlçe Başkanı Rahman Demirtürk, aday adaylarından bir ismi Ankara’ya göndereceklerini belirtti. Demirtürk konuşmasında, “İstişare toplantımızı yapıyoruz. Olağan genel toplantımız. Hem de partinin şu anki genel seçime gidilmesi ile ilgili vekil adaylarının müracaatları söz konusu. Parti çalışmalarının hızlanması gerektiği anlamında bir istişare toplantısı. Kadın kolları için de yeniden oluşum sağlanması gerektiğini düşünüyoruz. Buradaki toplantının amacı ve içeriği, sahada neler yapılabilir? Vekillik adı altında müracaat edecek arkadaşların önlerinin açılması gerektiğini, müracaat eden sayılarının büyük manada fazla olduğunu düşünüyoruz. Bu anlamda Ereğli’ye hizmet edebilecek bir arkadaşımızı içinden tercih edip Ankara’ya göndermeyi düşünüyoruz” ifadelerine yer verdi.
MHP İlçe Başkanlığı’ndan yapılan açıklama da; Echomar Hastanesi Genel Müdürü Kaya Karatepe, Anadolu Hastanesi Başhekimi Ercan Yalçın, Diş Hekimi Yusuf Konya, Esnaf Yakup Yıldırım, Esnaf Ali Yıldırım, Esnaf Mevlüt Özdemir, Esnaf Ali Toprak, Erdemir Emeklisi Cemalettin Çakır, MHP önceki dönem İlçe Başkanı İlkay Özdemir, Esnaf Abdullah Bekâr, Eczacı Umut Ocaktan’ın milletvekili aday adaylığı için başvuru yaptığı bildirildi.

Yorumlar
  • ibo gemici
    25 Nisan 2018 Çarşamba 21:00

    paranıza ,emeğinize yazık.boşuna aday olmayın, hiçbiriniz kazanamazssınız.işinize gücünüze bakın,bence.demedi demeyin

AK Parti'de flaş gelişme... İstifa ediyor...

25 Nisan 2018 Çarşamba 14:23

Ereğli Haber

AK Parti'de flaş gelişme... İstifa ediyor...

AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır 24 Haziran'da yapılacak milletvekili genel seçimleri için istifasını vermeye hazırlanıyor. Yönetim son yaptığı toplantıda Çakır'a tam destek verirken yeni ilçe başkanı içinde uzlaştı.

AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır yönetim kurulu üyeleri ile bir araya gelerek milletvekili adaylığı için nabız yokladı. İlçe yönetimide Çakır'a milletvekili aday adayı olması noktasında tam destek verdi. Çakır bunun üzerine yeni ilçe başkanlığı noktasında aynı zamanda Işıklı Köyü Muhtarı olan Hüseyin Engin Temel'i önerdi. AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Yönetimi Hüseyin Engin Temel'in ilçe başkanı olması önerisinide onayladı.

Bu gün Ankara'da nabız yoklayan Çakır'ın kısa süre içerisinde istifasını sunacağı, Hüseyin engin Tenel'in ise yeni ilçe başkanı olarak atanacağı öğrenildi.

Konuya ilişkin olarak görüştüğümüz Hüseyin Engin Temel bu konuların görüşüldüğünü fakat henüz resmiyet kazanmadığını söyledi.

Yorumlar
  • ayhan.quner
    10 Mayıs 2018 Perşembe 09:10

    Sayin.fatih.cakiroqlu.seni.millet.vekeli.olarak.qormek.istitiyorus

  • çakır
    5 Mayıs 2018 Cumartesi 12:31

    arkadaşlar şimdiye kadar ,ki millet vekilleri ne verdiler,ki hep cepe hep bana dediler fatih çakır,ı çaturoglunu özbakırı kim seviyor oylar kayar gider başka partilere

  • turan
    29 Nisan 2018 Pazar 08:13

    Bu milletin karşısına hangi yüzle çıkıyorsunuz anlamadım.

  • Ereğli bizim
    27 Nisan 2018 Cuma 21:05

    Fatih çakır faruk çatıroglu keser döner sap döner gün gelir hesap döner eğer bi daha size görev verirse akp onuda sileriz sırada hüseyin uysal var oda seneye inşallah

  • yerli67
    27 Nisan 2018 Cuma 15:27

    sayenizde MHPye ilk oyumuzu vereceğiz! mhp durdu durdu turnayı gözünden vurdu akp nin yanında ama gerektiinde kulağınıda çeken! e birde sizin zonguldak için birbirinizi sinsi sinsi yemekden başka birşey yapamamanız bu sefer şok olacaksınız zonguldakda oylar reis+mhp ye

  • ereğlülü
    27 Nisan 2018 Cuma 10:42

    arapsaçı ve ereğlili yazan arkadaşlar sizleri kutluyorum,fatih çakır ve faruk çaturoğlu ereğli için ne yaptı?haklısınız,aynen katılıyorum size.

  • turhan a
    27 Nisan 2018 Cuma 09:21

    bakın yalandan haber yapmayın bu şahıstan ilçe başkanı olmaz çıkın sokaga vatandaşa sorun bugune kadar ereğli çok kaybetti yeter partimizi çok yıprattılar tamamının degişmesi lazım

  • KDZ Ereğlili
    26 Nisan 2018 Perşembe 14:05

    Ereğli Devrek yolu 2018'de bitecek diye söz üstüne söz verilmişti. 2018 yılının yarısına geldik ne çalışma var nede verilen sözlerin karşılığı.

  • Arapsaçı
    26 Nisan 2018 Perşembe 07:39

    Çaturoğlu olduysa sende olursun.gerçi akp zonguldak için ne yaptı bu zamana kadar? İşsizlik,göç vb... gerçi sizin suçunuz yok.Çaturoğlu gibi 2 kelimeyi yan yana koyamayan adam milletvekili oluyosa sende olursun...

  • ereğlili