Durum ciddi... Korkutan rakamlar!

4 Nisan 2021 Pazar 01:30

Durum ciddi... Korkutan rakamlar!

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 27 Mart-2 Nisan haftasında illere göre 100 bin kişiye düşen Kovid-19 vaka sayısının güncel haritasını paylaştı. Haritada, Zonguldak'taki artış dikkat çekti.

Bakan Koca'nın açıkladığı verilere göre; Zonguldak'ta 20-26 Şubat haftasında 59,11 olan 100 bin kişiye düşen vaka sayısı;

27 Şubat-5 Mart haftasında 64,11

6-12 Mart haftasında 75,44

13-19 Mart haftasında 81,02

20-26 Mart haftasında 126,01 olarak açıklanmıştı.

Artış sürüyor

Bakan Koca tarafından açıklanan 27 Mart-2 Nisan haftası verilerine göre; Zonguldak'ta artış sürüyor. 100 bin kişiye düşen vaka sayısı 79,84 artışla 205,85'e yükseldi.

Bakan Koca, harita ile birlikte yaptığı paylaşımına "Durumu lehimize çevirmek elimizde" notunu yazdı.

Öte yandan paylaşılan son haritada Karabük 202,78, Bartın 232,69, Kastamonu 453,00 olarak açıklandı.

Etiketler:

zonguldak , ereğli haber , koronavirüs , fahrettin koca

Yorumlar
  • Kuralsız şehir
    4 Nisan 2021 Pazar 12:02

    Ereğlide kısıtlama kural kanunun yokki denetleyende yok vakalardada rekora doğru gidiyoruz ne diyelim herkes gayet memnunki hayatından sahildeki piknikler kafelerin doluluk oranları çok yüksek sigara içmek her yerde serbest sosyal mesafe maske kuralı zaten yok gibi sonuçlarda bunun böyle olduğunun isbatı zaten.

Dualarla son yolculuğuna uğurlandı

3 Nisan 2021 Cumartesi 14:07

Dualarla son yolculuğuna uğurlandı

AK Parti Kdz. Ereğli eski yönetim kurulu üyesi Ekrem Parlayan’ın kız kardeşi Şengül Şam hayatını kaybetti.

AK Parti Kdz. Ereğli eski yönetim kurulu üyesi, iş adamı Ekrem Parlayan’ın, kız kardeşi Şengül Şam kansere yenik düştü. 2 yıldır kanser tedavisi gördüğü öğrenilen Şam’ın cenazesi Hatip Camiinde öğle namazına müteakip kılınan cenaze namazı sonrası son yolculuğuna uğurlandı. Katılımcılar, Şengül Şam'ın ailesine başsağlığı diledi.

AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Saffet Bozkurt'un çelenk gönderdiği cenaze törenine, CHP İlçe Başkanı Eylem Ertuğrul, Kdz. Ereğli önceki dönem Belediye Başkanı Murat Sesli, AK Parti Kdz. Ereğli  önceki dönem ilçe Başkanı Fatih Çakır, Kdz. Ereğli TSO Başkanı Arslan Keleş, ilçede yer alan bazı sivil toplum kuruluşu temsilcileri ile Parlayan ve Şam aileleri katıldı.

Ereğli Haber Gazetesi Ailesi olarak merhume Şengül Şam’a Allah’tan rahmet, ailesi ve yakınlarına sabırlar dileriz.

Etiketler:

zonguldak , ereğli haber , kdzereğli , ak parti , ekrem parlayan , şengül şam

Yorumlar

Kalp krizi nasıl oluşur, tedavisi nasıl yapılır?

3 Nisan 2021 Cumartesi 12:35

Kalp krizi nasıl oluşur, tedavisi nasıl yapılır?

Özel Ereğli Echomar Hastanesi Kardiyoloji Uzm. Dr. Nafi Doğan, kalp krizi ile ilgili merak edilenleri yanıtladı.

Doktor Doğan, "Kalp krizi nedir, nasıl oluşur, tedavisi nasıl yapılır?" sorusuna yanıt verdi.

Yorumlar

Sigarayı bırakmak isteyenlere ücretsiz!

1 Nisan 2021 Perşembe 14:57

Sigarayı bırakmak isteyenlere ücretsiz!

Sigarayı bırakma tedavisi alan hastalar, herhangi bir sosyal güvencesi olup olmadığına bakılmaksızın Sağlık Bakanlığınca temin edilecek ilaçlardan ücretsiz yararlanacak.

Sigarayı bırakma tedavisi görenlere ilaçların ücretsiz verilmesine dair karar Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın imzasıyla Resmi Gazete'de yayımlandı.

Buna göre, sigarayı bırakma tedavisi alan hastalar, sayıları 500 bini geçmemek şartıyla ve herhangi bir sosyal güvencesi olup olmadığına bakılmaksızın, Sağlık Bakanlığınca temin edilerek birinci, ikinci ve üçüncü basamak sağlık kurum ve kuruluşlarına dağıtımı yapılacak Nikotin Replasman Preparatları ile Bupropion HCI ve Vareniklin içerikli ilaçlardan tütün bağımlılığı tedavi ve eğitim birimleri vasıtasıyla ücretsiz faydalanacak.

Etiketler:

zonguldak , ereğli haber , kdzereğli , sigarayı bırakma

Yorumlar
  • HALİL AKTÜRK
    5 Nisan 2021 Pazartesi 17:40

    Hangi kuruma müracat edeğiz bilgilendirir misiniz

  • Birol Adıyaman
    3 Nisan 2021 Cumartesi 20:34

    Bende sigara yı bırakmak istemiyorum bu konuda nerden nasıl destek alacagım

  • Kazım
    2 Nisan 2021 Cuma 22:30

    Sigarayı bırakmak istemiyorum

  • AVNİ KEFAL
    2 Nisan 2021 Cuma 22:26

    SİGARAYI BIRAKMAK İSTİYORUM NASIL YARDIMCI OLURMUSUNUZ

  • MESUT ALAR
    2 Nisan 2021 Cuma 08:15

    BEN SİGARA BIRAKMAK İSTİYORUM İLAÇ NEREDE ALACAĞIM ECZANE Mİ

Koronavirüse yakalanan polisin son durumu

1 Nisan 2021 Perşembe 13:58

Koronavirüse yakalanan polisin son durumu

Kdz. Ereğli İlçe Emniyet Müdürlüğünde görev yapan ve Koronavirüse yakalanan bir polis memuru hastaneye kaldırıldı.

4 Gün önce Koronavirüs hastalığına yakalanan Kdz. Ereğli ilçe Emniyet müdürlüğünde görevli olan 48 yaşındaki polis memuru Mustafa Dönmez'in tedavisi bir süredir evinde sürüyordu. Dönmez'in ateş ve kusma  şikayeti nedeniyle Kdz. Ereğli Devlet Hastanesine kaldırıldığı ve tedavisinin sürdüğü öğrenildi.

Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Dönmez, aşı randevusu aldığı gün Covid'e yakalandığını sağlık durumunun iyi olduğunu söyledi.

Etiketler:

zonguldak , ereğli haber , kdzereğli , mustafa dönmez

Yorumlar
  • Ferat Ekmekci
    4 Nisan 2021 Pazar 17:34

    ALLAH şifa versin tez zamanda. Çocuk larına bağışlasın.