Demirtaş, yeni eğitim yılını kutladı

13 Eylül 2018 Perşembe 20:11

Demirtaş, yeni eğitim yılını kutladı

Zonguldak’ın Ereğli ilçesine bağlı Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş 2018-2019 eğitim öğretim yılının öğretmenlere öğrencilere ve velilere hayırlı olmasını diledi.

Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş, 2018-2019 eğitim öğretim yılının başlaması dolayısıyla ders başı yapacak tüm öğrencilere başarılar dilerken, öğretmen ve velilere de hayırlı olsun dileklerinde bulundu. Demirtaş yaptığı açıklamalarda şu sözlere yer verdi : “Değerli okul idarecilerimiz, öğretmen arkadaşlarım ve sevgili öğrenciler, ülkelerin büyüklüğü bireylere verdiği önemle ölçülür ve en büyük yatırım da çocukların geleceğine yapılan yatırımdır. Bir toplumun geleceği, öğrenciler için eğitim-öğretim sürecini en nitelikli şekilde planlamakla güçlenebilir. Doğru bilgiye ulaşabilen, yorumlayan, kendini ifade edebilen, ülkesi ve bütün insanlık için çabalayan bireyler yetiştirmek, en öncelikli uğraşımız olmalıdır. Değerli öğretmenler ve sevgili veliler; Öğrenen, konuşan, tartışan, soran, sorgulayan, okuyan, kendini sürekli yenileyen, ezbercilikten uzak bireyler yetiştirmek için en önemli görev değerli öğretmenlerimize düşmektedir. Onların, her zaman olduğu gibi eğitmeye, öğretmeye, örnek olmaya ve başarmaya devam edeceğine inancım sonsuzdur. Bu başarıya ulaşmak ve korumak ise okul idaresi ve velilerimizin işbirliği ile mümkün olacaktır. Öğrenci-öğretmen-okul yönetimi ve veli arasında kurulacak sağlıklı bir iletişim öğrencilerinizin başarılarına mutlak surette katkı sağlayacaktır. Sevgili gençler; Sizler bizim geleceğimizsiniz. Geleceğin mutlu, kalkınmış ve huzurlu Türkiye’si, sizin ellerinizde şekillenecektir. Üzerinize aldığınız bu yüce sorumluluğun bilinciyle hareket edip derslerinize daha çok çalışarak Büyük Türkiye idealini gerçekleştireceğinize inanıyorum. Sizlere güveniyor, atacağınız her olumlu adımda yanınızda olacağımızı bilmenizi istiyorum. Bu duygu ve düşünceler içerisinde 2018 - 2019 eğitim ve öğretim yılının, başta Gülüç ve ülkemiz için başarı ve mutluluklar getirmesi temennisiyle öğretmenlerimize, okul yöneticilerimize, öğrencilerimize ve ailelerine sevgi ve başarı dileklerimi sunuyorum.”

Yorumlar

24 derslikli bir okul daha hizmete girdi...

5 Eylül 2018 Çarşamba 16:15

24 derslikli bir okul daha hizmete girdi...

Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde 24 derslikli Merih Şuğle Ortaokulu’nun yapımı tamamlanarak hizmete girdi. Kdz. Ereğli ilçesinde yapımına geçtiğimiz yıl başlanan Merih Şuğle Ortaokulu’nın inşaatı tamamlanırken, 2018-2019 eğitim öğretim yılında faaliyete başlayacağı belirtildi.

24 dersliğiyle yüksek öğrenci kapasiteli Merih Şuğle Ortaokulu görsel sanatlar atölyesi, teknoloji ve tasarım atölyesi, bilişim teknolojileri sınıfı, fen laboratuvarı, zeka oyunları sınıfı, destek eğitim odası, çok amaçlı salonu ve kütüphanesinin yanı sıra özel oturma alanlarıyla donatılmış yemyeşil bahçesinde yer alan basketbol sahası, voleybol sahası, futbol sahası ve tenis kortuyla öğrencilerin her türlü ihtiyacını karşılamaya hazır durumda olduğu ifade edildi. Merhum Hakim Albay Tahsin Şuğle adına daha önce yoğun bakım ünitesi yaptıran hayırsever kardeşler Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi’nde görevli Doç Dr. Mehmet Ali Şuğle ve Avukat kardeşi Havva Mehlika Şuğle’nin annelerinin adını taşıyan Merih Şuğle Ortaokulu, hedefleriyle de Kdz. Ereğli’de eğitime büyük katkı sağladı.
Yeni hizmete girecek ortaokulun fiziki ve sosyal alanları ile öğrencilere çok büyük değerler kazandıracağını belirten Merih Şuğle Ortaokulu Müdürü Kadir Korkmaz, “Eğitimin olmazsa olmazı akademik başarının yanı sıra öğrencilerin yeteneklerini ortaya koymalarına ve geliştirmelerine imkan sağlayacak sosyal ve kültürel etkinlikleriyle, teknolojinin ışığında bilim çağını yakalayan robotik kodlama çalışmalarıyla, yabancı dil ağırlıklı eğitimiyle Merih Şuğle Ortaokulu, Kdz. Ereğli’de başlayan eğitim yolculuğunda her anlamda donanımlı, okuyan, araştıran, öğrenmeyi davranış haline getirmiş, güncel olanı takip eden, çağdaş, modern, farkındalığı yüksek, dünyada ve Türkiye’de tercih edilen bireyler yetiştirme hedefinde. Merih Şuğle Ortaokulu, eksiksiz öğretmen kadrosu, çarpıcı eğitim uygulamaları, özgün projeleri, zengin sosyal ve kültürel etkinlileriyle 2018-2019 Eğitim-Öğretim yılı için geri sayıma başladı. Kayıt ve nakiller başlamış olup, iş ve işlemler okul müdürlüğünce yapılmaktadır” dedi.
Yapımı yaklaşık 4 milyon TL’ye mal olan Merih Şuğle Ortaokulu Kırmacı Mahallesi Hasan Canver Caddesi, Ereğli İlkokulu yanında bu yıl eğitim-öğretime başlayacak.

Yorumlar
  • Volkan Kocaman
    13 Eylül 2018 Perşembe 18:54

    Allah okul yapılmasına vesile olan herkes den razı olsun

  • Mehmet Karaduman
    6 Eylül 2018 Perşembe 23:52

    Hayırlı olsun vatana millete

  • ÇİLE ATLAZOĞLU
    6 Eylül 2018 Perşembe 20:43

    ALLAH razı olsun Teşekkür ler

ÖSYM Başkanı Özer, Milli Eğitim Bakan yardımcısı oldu

9 Ağustos 2018 Perşembe 13:27

ÖSYM Başkanı Özer, Milli Eğitim Bakan yardımcısı oldu

ÖSYM Başkanlığında yaptığı başarılı çalışmalarıyla tanınan Prof. Dr. Mahmut Özer, 9 Ağustos 2018 tarihli Resmi Gazetede yayımlanan Cumhurbaşkanlığı Kararnamesiyle Milli Eğitim Bakan yardımcılığına atandı.


PROF. DR. MAHMUT ÖZER'İN ÖZGEÇMİŞİ
Tokat'ta 1970 yılında doğan Prof. Dr. Mahmut Özer, ilk ve ortaöğrenimini bu ilde tamamladı. İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği Bölümünden 1992'de mezun olan Özer, yüksek lisans ve doktorasını Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ) Fen Bilimleri Enstitüsü Elektronik Mühendisliği Ana Bilim Dalında tamamladı. Özer, 1992-1994 yıllarında Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğü Dalaman Havalimanında elektronik mühendisi, 1994-2002 yıllarında da Gaziosmanpaşa Üniversitesi Tokat Meslek Yüksekokulu Elektrik Programında öğretim görevlisi olarak çalışmalarda bulundu.

Temmuz 2002'de Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümünde yardımcı doçentlik görevine başlayan Özer, aynı üniversitede 2005-2010 yıllarında doçent olarak görevine devam etti. Temmuz 2010 itibarıyla profesör olarak atanan Özer, 28 Kasım 2010 tarihinde Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğüne atandı. İslam Dünyası Kalite Güvence Ajansları Birliği (AQAAIW) Başkanı ve Türk Standardları Enstitüsü (TSE) Genel Kurul Üyesi olan Prof. Dr. Mahmut Özer Ekim 2017'de ÖSYM Başkanlığına atandı. Mahmut ÖZER evli ve üç çocuk babası.

Yorumlar

LGS İl birincisi, Kaymakam Turan'ı ziyaret etti

31 Temmuz 2018 Salı 17:28

LGS İl birincisi, Kaymakam Turan'ı ziyaret etti

2018 yılında LGS'de Türkiye'de ilk 100 öğrenci arasına giren ve Zonguldak il birincisi olan Eren Parmaksız ve beraberindekiler Kilimli Kaymakamı Armağan Turan'ı makamında ziyaret etti.

Kilimli İlçe Milli Eğitim Müdürü Ayhan Yılmaz, LGS Zonguldak İl Birincisi Eren Parmaksız ve beraberindekiler Kilimli İlçe Kaymakamı Armağan Turan'ı makamında ziyaret etti. Parmaksız'ın başarısını kutlayan Milli Eğitim Müdürü Ayhan Yılmaz, "2018 yılı LGS'de Türkiye'de ilk 100 öğrenci arasına giren, Zonguldak'ta il birincisi olan Kilimli Cumhuriyet Ortaokulu öğrencisi Eren Parmaksız İstanbul Galatasaray Lisesi'ni kazanarak bizleri gururlandırmıştır. Kendisini kutluyor, başarılarının devamını diliyorum. Aynı zamanda öğrencimizi yetiştiren anne-babasını ve eğitim-öğretim sürecinde hep öğrencimizin yanında olan öğretmen arkadaşlarımızı tebrik ediyorum" ifadelerine yer verdi.
Başarılı gence hediyesini veren Kaymakam Turan ise "İlçemiz Cumhuriyet ortaokul öğrencisi Eren parmaksız 2018 LGS'de hem il birincimiz olmuş hem de Galatasaray lisesine yerleşerek ailesine ve ilçemize büyük bir mutluluk yaşatmıştır. Kendisinin üstün gayretlerinin yanında ailesinin ve öğretmenlerimizin büyük desteğinin olduğunu belirtir kendilerine teşekkürü bir borç bilirim. Ülke olarak hedeflediğimiz muasır medeniyetler seviyesine ulaşmak için tek bir şeye ihtiyacımız var o da Çalışkan ve azimli olmak. Bu yolda öğrencimizin ülkemize büyük katkıları olacağından hiç şüphem olmadığını belirtir başarılarının daim olmasını temenni ederim" diye konuştu.

Yorumlar

Ereğli'de denizcilik kursları açıldı...

28 Temmuz 2018 Cumartesi 09:40

Ereğli'de denizcilik kursları açıldı...

Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde faaliyet gösteren Hatice Erdem Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde Denizcilik Eğitimi Kursları verilecek.

Kdz. Ereğli Hatice Erdem Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde verilecek olan Denizcilik Eğitimi Kursları’nın 2 Ağustos 2018 Perşembe günü başlayacağı belirtildi. Kurslara ilişkin olarak yapılan açıklamada şu bilgilere yer verildi; “1. STCW Eğitimi, 2. Birleştirilmiş Gemi Güvenlik Eğitimleri 
3. İleri Yangınla Mücadele Eğitimi, 4. Gemici Eğitimi, 5. Yağcı Eğitimi, 6. Yat Kaptanlığı Eğitimi, 7. Balıkçı Gemisi kaptanlığı veya tayfası eğitimleri verilmektedir. 
Bu eğitimlerden uygulamalı gemici eğitimi 02.08.2018 tarihinde başlayacak olup kursa kayıt yaptırmak isteyenlerin okulumuza başvuru evrakları ile birlikte başvurmaları gerekmektedir. 
Güverte sınıfı tayfası olarak gemici ehliyetine sahip kişiler; 1. Uzun sefer, yakın kıyısal sefer ve liman seferi yapan yük ve yolcu gemilerinde 1. Sınıf güverte tayfası olarak, 2. Kabotaj ve liman seferlerinde 18 Groston’dan küçük ticari yatlarda yat kaptanı yerinde kaptan olarak, 3. Ticari sürat motorları ile 18-50 Groston arasında ticari yatlarda gemici olarak çalışabilmektedir.” 
Kurslarla ilgili olarak ayrıca http://headml.meb.k12.tr wep adresinden ayrıntılı bilgi edinilebileceği ifade edildi.