Ak kadınlar sokak sokak dolaşıyor...

19 Haziran 2018 Salı 14:18

Ak kadınlar sokak sokak  dolaşıyor...

Devrek'te AK Kadınlar ilçenin cadde ve sokaklarını tek tek dolaşarak tanıtım broşürleri dağıttılar.

Zonguldak'ın Devrek ilçesinde AK Parti Kadın Kolları Başkanlığı tarafından organize edilen seçim çalışmalarında AK Kadınlar ilçenin cadde ve sokaklarını birer birer dolaşarak 24 Haziran’da yapılacak olan seçimler için tanıtım broşürleri dağıttılar. Heyet, adeta Kadın Kolları Başkanı Serpil Akyar Özmen nezaretinde çalmadık kapı girilmeyen ev ve iş yeri bırakmadı. 25 kişilik grup adına konuşan AK Parti Kadın Kolları Başkanı Serpil Akyar Özmen,” 24 Haziran’da gerçekleştirilecek seçimler için arkadaşlarımız ile birlikte ilçemizin cadde ve sokaklarını teker teker gezerek partimizin hayata geçireceği seçim çalışmalarını vatandaşlarımıza duyurmaya çalışıyoruz. Çalışmalarımız seçim yasaklarına kadar devam edecektir. Ayrıca Cumhuriyet Alanına kurulan danışma ver bilgi alma standında partili arkadaşlarımız tarafından vatandaşlarımıza seçimlerle ilgili her türlü bilgiler verilmeye başlanmıştır. Bilgi sahibi olmak isteyen seçmenlerimiz bu standımızı ziyaret ederek Pazar günü hayata geçirilecek seçimlerle ilgili her türlü bilgiye ulaşabilirler” diye konuştu.

Etiketler:

ak kadınlar , sokaklar , broşür

Yorumlar

Cumhurbaşkanına hazırladığı kimliği hediye etti

18 Haziran 2018 Pazartesi 18:23

Cumhurbaşkanına hazırladığı kimliği hediye etti

Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde yaşayan bir vatandaş Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan için hazırladığı nüfus cüzdanını kendisine hediye etti.

Kdz. Ereğli ilçesine bağlı Kandilli Beldesinde yaşayan Fevzi Ömer Yıldız, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın 5 Haziran 2018 tarihinde miting için geldiği ilçede kendisi için hazırladığı nüfus cüzdanını takdim etti. Cumhurbaşkanı Erdoğan için hazırladığı nüfus cüzdanında unvanını “T.C. 1.Başkanı” işini "Hizmet”, gücünü millet, kitlesini “Ümmeti Muhammed”, hedefini “Güçlü Türkiye” olarak yazan Yıldız, kan grubunu ise “Millet” diye yazdı.
Hazırladığı nüfus cüzdanını Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a verdiğini ve çok mutlu olduğunu dile getiren Yıldız, vatandaş olarak en büyük isteğinin ise Külliye’de kendisini ziyaret edebilmek olduğunu ifade etti. Yıldız konuşmasında “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın 5 Haziran 2018 tarihinde Kdz. Ereğli ilçesine geleceğini öğrendim. Kendilerinin Ereğli’ye teşriflerinden dolayı çok memnun oldum. Vatandaşın sesini duyacağına inanarak 1 aydır yapmış olduğum çalışmayı kendilerine takdim etmek istedim. İnanın vatandaşın sesini Cumhurbaşkanımız duydu. Zorluklara rağmen ulaşabildim. Kendilerini Türkiye Cumhuriyeti 1. Başkanı olarak yazdım. Gücünü milletten alan bir Cumhurbaşkanı olduğu içinde kan grubunu millet yaptım. Hazırlamış olduğum çalışmayı plaket olarak kendilerine arz ettim. Cumhurbaşkanımızda çok memnun olduğunu bana ifade etti. İnşallah bir vatandaş olarak Cumhurbaşkanlığı külliyesine de gidip, sesimizi duyurmak istediğimizi anlattım. İnşallah sesimizi duyacaktır. Allah onun yolunu, bahtını açık etsin. Güçlü Türkiye ve Güçlü meclis için milletimizin gerekeni yapacağına yürekten inanıyorum” dedi.
Yıldız, Cumhurbaşkanı Erdoğan için hazırladığı nüfus cüzdanını kendisine takdim ettiği sırada çekilen fotoğraflarını da gazetecilerle paylaştı.

Yorumlar
  • Reklam
    19 Haziran 2018 Salı 16:13

    Reklam. Kokan hareketler . Telini de yazmayı ihmal etmemiş

  • Öğretim Üyesi
    18 Haziran 2018 Pazartesi 23:29

    ÇOK Güzel ÇOK Özel Çalışma Gerçekten... EREĞLİ BELEDİYESİ OLARAK ÇALIŞMA BAŞLATILMASI ÇOK GÜZEL OLUR

  • Yeliz
    18 Haziran 2018 Pazartesi 22:05

    Vay Vay Vay Sözün bittiği yer BELEDİYE NEYAPILIM DİYE DÜŞÜNÜRİKEN VATANDAŞIN DÜŞÜNCESİNE BAK VALLAHİ ÇOK HOŞ OLMUŞ

  • Erkan
    18 Haziran 2018 Pazartesi 19:58

    Belediye uyuma sahip çık..

  • T.S.O
    18 Haziran 2018 Pazartesi 18:57

    Azmin Zaferi Helal olsun

Tatmetal'de kritik grev oylaması sonuçlandı...

18 Haziran 2018 Pazartesi 17:42

Ereğli Haber

Tatmetal'de kritik grev oylaması sonuçlandı...

Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde faaliyet gösteren Tatmetal Çelik Sanayi A.Ş.’de Türk Metal Sendikası tarafından alınan grev kararı ile ilgili olarak yapılan oylamada işçilerin çoğunluğu “greve evet” kararı verdi.

Kdz. Ereğli Organize sanayi Bölgesi’nde faaliyet gösteren Tatmetal Çelik A.Ş.’de yetkili sendika 273 işçiyi ilgilendiren toplu sözleşme görüşmeleri anlaşmazlıkla sonuçlanınca 20 Haziran’da uygulanmak üzere grev kararı aldı. Grev kararına itiraz eden fabrika yönetimi oylama yapılmasını talep etti. Bu gün saat 12.00’de Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı yetkilileri tarafından gerçekleştirilen oylamada sendika üyesi 272, sendika üyesi olmayan 216 olmak üzere toplam 488 personel oy kullandı. Saat 16.00’da sona eren oylama sonucunda 272 personel greve evet, 216 personel greve hayır yönünde oy kullanırken, 2 oyda geçersiz sayıldı.
Oylama sonucuna ilişkin Tatmetal A.Ş. ile Türk Metal Sendikası yöneticilerinden herhangi bir açıklama yapılmadı. Türk Metal Sendikası daha önce 20 Haziran’da Tatmetal Çelik A.Ş.’de aldığı grev kararını uygulayacağını açıklamıştı.

Yorumlar

Yılanlar korku dolu anlar yaşatıyor

18 Haziran 2018 Pazartesi 17:34

Yılanlar korku dolu anlar yaşatıyor

Son günlerde havaların da ısınmasıyla birlikte ortaya çıkan yılanlar vatandaşlara korku dolu günler yaşatıyor.

Edinilen bilgiye göre, Bolu’da havaların ısınması ve ekim yapılan arazilere iş makinelerinin girmesiyle birlikte yılanlar, insanların yaşadıkları bölgelere gitmeye başladı. Geçtiğimiz günlerde Bolu Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü’ne arka arkaya gelen yılan ihbarlarına ekipler anında müdahale ederek herhangi bir olumsuz durum yaşanmamasını sağladılar.
Gelen ihbar üzerine Bolu merkeze bağlı Rüzgarlar Köyü’nde yaşayan bir vatandaşın evine ve Kılıçarslan Mahallesi Muhsin Yazıcıoğlu Bulvarı üzerinde bulunan bir sitenin bahçesine giren yılanlar itfaiye ekiplerinin kullandığı özel aletle yakalanarak doğaya salındı.

Etiketler:

yılan , bolu ,

Yorumlar

"MHP’nin önü açıktı, şimdi daha açık”

18 Haziran 2018 Pazartesi 14:21

"MHP’nin önü açıktı, şimdi daha açık”

27. Dönem MHP Zonguldak Milletvekili Adayı Hamdi Ayan seçim gezilerini tam süratle devam ediyor. Ayan, Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde bir dizi seçim ziyaretleri yaptık ve destek istedi.

MHP Zonguldak Milletvekili Adayı Hamdi Ayan, beraberinde İl Başkanı Metin Soydaş, Ereğli İlçe Başkanı Rahman Demirtürk, Milletvekili Adayları Abdullah Bekar, Fehmi Nuhoğlu ile birlikte ilk olarak MHP İlçe Başkanlığında Ramazan bayramı dolayısıyla partililerle bayramlaştı. Burada açıklama yapan Ayan, “Bir yemin verdik, yola çıktık. Neydi yeminimiz? 8 maddede, 8 ilçemizin kalkınması. Dedik ki; kadınlarımız, özgür ve ekonomik kalkınmanın içerisinde olmalıdır. Ezilmemeli, dik durması gerekir dedik. Bir madde de kadınlarımıza yazdık. Bunun yanında da Türk milletini ve Türk devletini emanet edeceğimiz 18-25 yaş arasında olan gençlerimizi de unutmadık. İstihdam sağlayacağımız tüm alanlarda bunlara yüzde 40 kota uygulayacağımızı söyledik” diyerek sözlerine şöyle devam etti; “Böylesi bir heyecan ve böylesi bir teveccüh ile bizleri beklemenizden dolayı hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Evet, bir guru içerisindeyiz. Bu gurur, hepimizin gururu. Şunun şurasında malumun ilanına artık 6-7 gün gibi bir zaman kaldı. Uzun yıllar siyasetin içerisinde yer alan, siyasetin her kademesinde görev yapmış bir arkadaşınız olarak şunu net olarak söyleyebilirim ki; MHP’nin bütün mensupları, geçmişte görev yapmış bütün arkadaşlarımız bu seçime dört elle sarılmışlardır. Önemli olan yanı zaten burası. İnanç hedefli olan her şey mutlaka hedefe ulaşacaktır. Tabi ki sonuçlar Cenab-ı Allah’ın takdiridir. Buna asla bir itirazımız olmayacak.”
“Zonguldak’ta MHP’nin önü açıktı, şimdi daha açık”
Zonguldak’ın MHP’ye ve adaylarına ihtiyacı olduğunu ifade eden Ayan, “24 Haziran’da sandık iradesi, bizim Zonguldaklı seçmenlerimizin iradesi olacaktır. Bu süreç içerisinde şunu görmüşüzdür ki, Zonguldak’ın MHP’ye ve adaylarına ihtiyacı olduğunu açık ve net bir şekilde gördük. Aslında bu gün burada malumun ilanını konuşuyoruz. Zonguldak MHP’nin önünü açmıştır. Tabi ki buralara kolay gelinmedi. Bizler sıkıntılı dönemler yaşadık. Ama böylesi bir zamanda, teşkilatlarımızın içerisinden çıkmış bu listelerimizin güzel bir karşılık bulduğunu, bunda da en büyük pay sahibinin sizler olduğunu buradan net bir şekilde ifade etmek istiyorum. Bir yemin verdik, yola çıktık. Neydi yeminimiz? 8 maddede, 8 ilçemizin kalkınması. Dedik ki; kadınlarımız, özgür ve ekonomik kalkınmanın içerisinde olmalıdır. Ezilmemeli, dik durması gerekir dedik. Bir madde de kadınlarımıza yazdık. Bunun yanında da Türk milletini ve Türk devletini emanet edeceğimiz 18-25 yaş arasında olan gençlerimizi de unutmadık. İstihdam sağlayacağımız tüm alanlarda bunlara yüzde 40 kota uygulayacağımızı söyledik. Bunun millette karşılığı olmuştur ve tutmuştur. Bunlar bizim teveccüh alıpta, Cenab-ı Allah’ın takdiri ile meclise gittiğimiz gün MHP’nin Zonguldak raporları olacaktır. 10 maddelik bir broşür yazdık, bunları anlatmaya çalıştık. Neden? Zonguldak göç veriyor. Ekonomiye, istihdama bağlı sıkıntılar yaşıyoruz. 1989 yılından bu yana Zonguldak'ımız kaybeden bir şehir durumuna gelmiştir. Bizler bunları hak etmediğimizi söylüyoruz. Birilerinin buna dur demesi gerekiyordu. Birilerinin artık bu gidişe ‘Yeter’ demesi gerekiyordu. Cenab-ı Allah’ın izniyle biz buna talip olduk ve yollardayız.”