AK Partili gençler Ormanlı'ya çıkarma yaptı

11 Eylül 2017 Pazartesi 13:23

Ereğli Haber

AK Partili gençler Ormanlı'ya çıkarma yaptı

AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Teşkilatı Gençlik Kolları üyeleri Ormanlı Beldesinde kahvaltı ve esnaf ziyareti programı gerçekleştirdi.

AK Parti Gençlik Kolları Başkanı Hüseyin Alagöz ve gençlik kolları üyeleri Ormanlı Beldesi’nde sabah kahvaltısı ve arından de esnaf gezisi düzenledi. Sabah düzenlenen kahvaltıya Ormanlı Belediye Başkanı Bayram Başol, belediye meclis üyeleri, AK Parti Ormanlı Belde Başkanı İsmail Üstün ile Yönetimi ve Ormanlı Belde Gençlik Kolları üyeleri katıldı. Toplantıda söz alan Ormanlı Belde Başkanı İsmail Üstün, Ereğli Gençlik Kolları ile her zaman gurur duyduklarını ve başarılı çalışmalar gerçekleştirdiklerini ifade etti.
Ormanlı Belediye Başkanı Bayram Başol ise Ormanlı Belediyesi’nin çalışmaları hakkında gençleri bilgilendirdi. Başol konuşmasında; “Ak Parti Kdz Ereğli gençlik Kollarının dününe, bugününe ve yarınına sahip çıkacak bir gençlik. Böyle bir gençliğe sonuna kadar güveniyoruz” dedi.
AK Parti Kdz. Ereğli Gençlik Kolları Başkanı Hüseyin Alagöz Ormanlı Beldesinde olmaktan ve Ormanlı gençleri ile böyle güzel bir etkinlikte bir araya gelmekten duydukları memnuniyeti ifade etti. Alagöz, 2019’a kadar sahalarda canla başla çalışacak bir gençlik ile yol yürüdükleri için şanslı olduklarını dile getirdi. Başarılarındaki en büyük katkının İlçe Başkanı Sayın Mehmet Fatih Çakır ve davasına sahip çıkan Ak Gençlik olduğunu ifade eden Alagöz, çalışmalara katkı sunan tüm gençlere teşekkür etti. Kahvaltının ardından gençlik kolları üyeleri Ormanlı Beldesi’nde esnafları ziyaret etti.

Yorumlar

ÖDP İl Başkanı Ali Deliak vefat etti

8 Eylül 2017 Cuma 13:06

ÖDP İl Başkanı Ali Deliak vefat etti

ÖDP Zonguldak İl Başkanı, Serbest Muhasebeci Mali Müşavir Ali Deliak hayatını kaybetti.

Serbest Muhasebeci Mali Müşavir ve Özgürlük ve Dayanışma Partisi (ÖDP) Zonguldak İl Başkanı olan Deliak, bir süredir Bülent Ecevit Üniversitesi Araştırma Hastanesinde tedavi görüyordu. 

Deliak’ın cenazesi 9 Eylül Cumartesi günü Bozhane Camiinde öğle namazına müteakip kılınacak cenaze namazının ardından Kestaneci Köyü Mezarlığında toprağa verilecek.

Yorumlar
  • SATILMIŞ SEVİM
    8 Eylül 2017 Cuma 13:39

    ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN

AK Parti Ereğli'de "ÇAKIR ile devam" dedi...

24 Ağustos 2017 Perşembe 19:02

Kaynak: www.pusulagazetesi.com.tr

AK Parti Ereğli'de "ÇAKIR ile devam" dedi...

Ak Parti Zonguldak İl Başkanı Zeki Tosun, adaylığı kesinleşen 4 ilçe başkanıyla bir araya geldi.

Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır, Devrek İlçe Başkanı Serdar Kelebek, Çaycuma İlçe Başkanı Ahmet Çolakoğlu ve Gökçebey İlçe Başkanı Hayrettin Karadağ'la bir araya gelen Ak parti Zonguldak İl başkanı Zeki Tosun, kongre çalışmalarına başlanması talimatını verdi.

Merkez İlçe Başkanı Metun Karaduman, Ak Parti Kozlu İlçe Başkanı Ahmet Özdemir, Kilimli İlçe Başkanı Mahmut Kanberoğlu, Alaplı İlçe Başkanı Mustafa Yavuz'la ilgili değerlendirmelerin ise hala sürdüğü öğrenildi.

Ak Parti Zonguldak Milletvekili Faruk Çaturoğlu'nun Alaplı İlçe Başkanı Mustafa Yavuz'la çalışmak istemediği iddia ediliyor.

Ak Parti Zonguldak Milletvekili Hüseyin Özbakır'un da Merkez İlçe Başkanı Metin Karaduman'ı aday yapmamak için kulis yaptığı belirtiliyor.

Faruk Çaturoğlu'nun yeniden aday gösterilmek istenmeyen Kilimli İlçe Başkanı Mahmut Kanberoğlu'nu destek verdiği belirtiliyor.

Özcan Ulupınar'ın, Metin karaduman'ın yeniden aday gösterilmesi konusunda görüş belirttiği öğrenildi.

İşte kongre tarihleri: 16 Eylül Çaycuma, 17 Eylül Ereğli, 23 Eylül (Sabah) Devrek, 23 Eylül (Öğleden sonra) Gökçebey

Yorumlar
  • AliBaba
    24 Ağustos 2017 Perşembe 23:52

    Yani kısaca Akparti ereğli'de bitti..sağlık olsun.

"Siyasi Komplo" teorisi çöktü

22 Ağustos 2017 Salı 18:33

Yeniufuk.com.tr

"Siyasi Komplo" teorisi çöktü

Engelli eşinin yanında Yılmaz’dan dayak yediğini iddia eden Öner Kepenek, canlı yayında Yılmaz’ın ‘komplo Teorisi’ iddiasını çürüttü. Kepenek kısaca; “Ben Gülüç Belediye Başkanı’nı tanımam konuşmuşluğum bile yoktur”, dedi.

Yaklaşık 1 haftadır gündemi meşgul eden dayak olayıyla ilgili taraflar AK Parti Gülüç Belde Başkanı İsmail Yılmaz ve vatandaş Öner Kepenek, İsmail Yılmaz’ın ofisinde avukatlarıyla bir araya geldi.


YILMAZ, ‘TEZGAH’, DEDİ. TOPU, GAZETECİLERE ATTI!..
AK Parti Gülüç Belde Başkanı İsmail Yılmaz ise yaşanan talihsiz olayla ilgili Öner Kepenek ve engelli eşinden özür dileyerek; “Keşke bu olay yaşanmasaydı. Trafikte yaşanan basit bir olay aslında bu. Bunu başka yerlere çekerek; siyasi anlamda bizi yıpratmaya çalıştılar. Ben bunların kimler olduğunu biliyorum. Beni Türkiye’de trafik magandası gibi göstermeye çalıştılar. Ben bunun nedeniyle birsürü hakarete uğradım, hala uğruyorum. Benim bu arkadaşlarla işim yok. Benim bu haberin arkasındakilerle işim var. Tekrar söylüyorum. Bu işi kendilerini gazeteci sanan fakat tehdit –şantaj ve tetikçilik yapanlar yapmıştır. “, dedi.
KEPENEK: “BEN GÜLÜÇ BELEDİYE BAŞKANINI TANIMAM!..”
Karşılıklı özür dilenip, olayın tatlıya bağlandığı olay hakkında Kepenek, Yılmaz’ın iddia ettiği gibi Komplo olmadığını belirterek; “Kamuoyunda benim bir komplo’nun içinde olduğum yada komplo yaptığım şeklinde dedikodular var. Üstüne basa basa söylüyorum. Gülüç Belediye Başkanını tanımıyorum. Ben Gülüç Belediye Başkanının sadece arkadaşının oğluyum. Bekir Kepenek benim babamın ismi. Benim babam yıllar önce Fazlı Erdoğan ile birlikte AK Parti’nin Ereğli’de kurucularının arasındaydı. Yani, benim babam AK Parti’ye burada çok hizmet verdi. İsmail bey burada ticaretle ve siyasetle uğraşıyor. Bizde ticaretle uğraşıyoruz. Ama benim arkamda siyaset yok. Benim arkamda babam-annem ve engelli eşim var sadece. Ben bu vesile ile davamdan vazgeçiyorum”, dedi.

Diğer yandan basın toplantısına sadece iki gazetecinin katıldığı öğrenilirken, Ak Parti Gülüç Belde Başkanı İsmail Yılmaz, toplantıya iki gazetecinin katılmasının ardından toplantıyı kendi sosyal medya hesabından canlı yayınladı.

Etiketler:

İsmail Yılmaz , Komplo , Öner Kepenek

Yorumlar

Başkan Demirtaş "Gülüç kapanırsa Ereğli'ye adayım"

18 Ağustos 2017 Cuma 17:36

Başkan Demirtaş "Gülüç kapanırsa Ereğli'ye adayım"

Zonguldak'ın Ereğli ilçesine bağlı Gülüç beldesi Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş, Zonguldak'ın büyük şehir olması durumunda Ereğli Belediyesine aday olduğunu söyledi.

Gülüç'te yaz futbol takımı ile mangal partisinde buluşan Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş, Zonguldak'ın büyük şehir olması durumunda belediyelerinin kapanacağını, Parti genel merkezin uygun görmesi durumunda Ereğli belediyesine aday olduğunu söyledi. Demirtaş açıklamasında "Zonguldak büyük şehir olursa Gülüç Belediyesi kapacak. Bu durumda bizimde bir takım hedeflerimiz var. Partim, genel merkezim uygun görürse Ereğli Belediye Başkanlığına adayım. Bunu ilk kez açıklıyorum. Gülüç kapandığı taktirde Gülüç' teyim. Ama Gülüç kapanırsa Ereğli Belediye Başkanlığı’na adayım. Ereğli’nin il olması konusu ise bu durum Ereğli’nin önünün açar. Ekonomik gelişmesi yönünde, diğer kurumların Ereğli’de yapılanma sürecine girecek. Böylelikle Ereğli daha güzel yerlere gelir. Ben diyorum ki inşallah Ereğli il, Gülüç ile ilçe olsun"

Etiketler:

Ereğli , Gülüç Belediyesi , Gökhan Demirtaş ,

Yorumlar
  • Vatandaş
    18 Ağustos 2017 Cuma 20:04

    Süper olurr

  • Gökhan