AK Parti listesine bir tepkide ittifaktan...

22 Mayıs 2018 Salı 22:25

Ereğli Haber

AK Parti listesine bir tepkide ittifaktan...

AK Parti'nin Ereğli ve Alaplı'ya milletvekilliğinde temsil hakkı vermemesi Cumhur ittifakında yer alan Büyük Birlik Partisi'nin de tepkisini çekti.

Büyük Birlik Partisi Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Turabi Çelik, AK Parti'nin 160 bin seçmeni bulunan Ereğli ve Alaplı'ya milletvekilliği sıralamasında yer vermemesine sert tepki gösterdi.

Sosyal medyada yüzlerce Ereğli ve Alaplılı kendilerine temsil hakkı verilmemesine tepki gösterirken, Cumhur ittifakında yer alan BBP'de listelerle ilgili görüşünü açıkladı.

BBP Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Turabi Çelik facebook üzerinden yaptığı liste yorumunda şu ifadelere yer verdi; "Bunlar Ereğli'nin aklıyla oynuyorlar atıkları kazık yetmiyormuş gibi"

AK Parti Milletvekili aday listelerinde yer alan isimler ise Ereğli ve Alaplı'da ki seçmenin tepkisini azaltmak için "Biz Ereğli ve Alaplı'nın vekiliyiz" açıklamaları yapmaya başladı.

AK Parti Zonguldak 1. sıra adayı Polat Türkmen ise listede Ereğli ve Alaplı'ya yer verilmemesi konusunun dillendirilmemesini istedi.

Kdz. Ereğli ve Alaplı'da TSO, Esnaf Kefalet, Muhtarlar Derneği, sendika ve oda başkanlarının AK Parti'nin 160 bin seçmeni bulunan Ereğli ve Alaplı'ya bir temsilci vermemesi karşısında nasıl bir tavır alacağı ise merak ediliyor. 

Yorumlar
  • Oguz67
    27 Mayıs 2018 Pazar 08:40

    Zaten ak parti icin eregli seruveni seneye son .posbiyik gelecek alayini

  • asimcakir
    25 Mayıs 2018 Cuma 22:08

    asla ittifakiniza oyum nasip olmayacak. eregliyi tanimayan ittifakinizi halk tanimiyor

  • Ramazan.ozdemir
    23 Mayıs 2018 Çarşamba 08:47

    Bu konuyu fazla dillendirmeyin arkadaşlar...cevabı sandıkta verin...

  • İsimsiz
    23 Mayıs 2018 Çarşamba 03:02

    Memlekette başka adam mı kalmadı da bunları aday gösterdiniz sorarım size

Ereğli ve Alaplı'dan aday olmamasına bakın ne dediler?

22 Mayıs 2018 Salı 19:29

Ereğli Haber

Ereğli ve Alaplı'dan aday olmamasına bakın ne dediler?

AK Parti'nin Zonguldak Milletvekili Adayı sıralamasında Ereğli ve Alaplı'yı yok saymasının yankıları sürüyor. AK Parti 1. sıra milletvekili adayı Polat Türkmen "Ne olur bunu böyle hiç dillendirmeyelim" diyerek konunun kapatılmasını istedi.

Ereğli Haber- AK Parti Zonguldak Milletvekili Adayları Polat Türkmen, Ahmet Çolakoğlu, Hamdi Uçar, Züleyha Arıman ve Burhan Onuk için Kdz. Ereğli İlçe Başkanlığında tanıtım toplantısı düzenlendi.

24 Haziran’da yapılacak Cumhurbaşkanı ve 27. Dönem Milletvekili Genel Seçiminde Zonguldak Milletvekili Adayları Polat Türkmen, Ahmet Çolakoğlu, Hamdi Uçar, Züleyha Arıman ve Burhan Onuk için Kdz. Ereğli İlçe Başkanlığında tanıtım toplantısı düzenlendi. Ev sahibi olarak toplantının açılış konuşmasını yapan AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Mustafa Kumaş, seçimlerin hayırlı olmasını dileyerek adayları tebrik etti ve başarı dileğinde bulundu.

Tosun, “Ereğli’ye çok iş düşüyor”
AK Parti Zonguldak İl Başkanı Zekin Tosun da 24 Haziran’da yapılacak seçimlerinin önemine değinerek; “Dün resmileşen sonuçlarla birlikte bundan sonra bize düşen hep beraber bu arkadaşlarımızla beraber Zonguldak’ta, bütün ilçelerimizde canla başla çalışmak ve bu arkadaşlarımızın tamamını Ankara’ya göndermek. Bunun için Ereğli’ye çok iş düşüyor. Bunu Ereğli’nin başaracağını biliyorum, sizlere çok güveniyorum ve bu kıymetli arkadaşlarımız için desteklerinizi istiyorum ”sözleri ile konuştu.

Türkmen, “Ereğli’den en yüksek seviyede oy bekliyorum”
AK Parti Zonguldak Milletvekili 1’inci sıra adayı Polat Türkmen, sistem değişikliğinden dolayı bu seçimlerin farklı olduğunu iddia ettiği konuşmasında; “Seçimlerimiz bizim bayramlarımız. Her dönemde olduğu gibi bu dönem de inşallah en yüksek seviyede Ankara’ya bizim de yüzümüzü güldürecek, Genel Başkanımızın da başını öne eğdirmeyecek bir neticeyle gideceğiz. Bunu Zonguldak her dönem yaptı. Yolumuz gerçekten zor, sıkmadık hiçbir el, uğramadık hiçbir kardeşimiz, selam vermediğimiz hiçbir insanımız olmayacak. Bir sistem değişikliği var ve dolayısıyla o sistem değişikliğine Cumhurbaşkanımız sizlere güvenerek o kararı aldırdı. Herkes konunun bilincinde olmalıdır. Ereğli’den tüm vatandaşlarımızdan, kardeşlerimizden, yöremizden en yüksek seviyede oy bekliyorum çünkü bu normal seçimlerden farklı” ifadelerine yer verdi.

Çolakoğlu, “Hedefimiz 5 milletvekili”
2. sıra Milletvekili Adayı Ahmet Çolakoğlu ise “Bizler AK Parti olarak bu davaya gönül verdik, baş koyduk, ‘ Durmak yok yola devam ‘ diyeceğiz. İşimiz hizmet, gücümüz millet. Kutlu yürüyüşe devam ama asıl hedefimiz Cumhurbaşkanımızın yüzünü yere eğdirmemek. Hedefimiz 5 milletvekilini Zonguldak’tan Ankara’ya göndermek.” sözleri ile konuştu.

Uçar “Aynaya bakmanızı rica ediyorum”
3. sıra Milletvekili Adayı Hamdi Uçar da adaylar arasında bölge ayrımı yapılmaması gerektiğini savunarak; “Bu çıkan tablo şunu gösteriyor; Aynaya bakmanızı rica ediyorum. Biz sizin aynanızız burada. Burada Fatih Bey de Adem Bey de olabilirdi. O duygularla bize bakmanızı rica ediyorum. Adaylık açıklaması yaptığımda gerçek, samimi duygularımla; O bölge bu bölge diye bir şey yok. Ben Zonguldak’ın milletvekili aday adayıyım dedim. İnşallah seçilirsek Zonguldak’ımızın her bölgesine, her beldesine, her köyüne hep birlikte gitmeye hizmet vermeye çalışacağız ”

Arıman “Ereğli ve Alaplı gerçekten çok önemli”
4’üncü sıra Milletvekili Adayı Züleyha Arıman, aday gösterilmesinden duyduğu memnuniyeti belirtti ve “Cumhurbaşkanımızın teveccühüne çok teşekkür ediyorum. Ereğli bizim için gerçekten çok önemli. Ereğli’ye Alaplı’ya sık sık geliyorum, gelmeye de devam edeceğiz. Biz de buranın milletvekiliyiz, inşallah bundan sonra da böyle devam edecek.

Onuk “Ereğlimiz için güzel şeyler olacak”
5’inci sıra adayı Burhan Onuk da konuşmasının başında Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın “gençlere siyasette yer vermek ustalığın şiarındandır” sözünü hatırlattı ve “bizler bu doğrultuda Zonguldak’ta 5’inci sıradan aday olarak yazıldık. Cumhurbaşkanımızla ve onun açtığı bu yolda ilerlemekten büyük onur ve gurur duyuyoruz. İnşallah önümüzdeki 30 günlük süreçte çalışmalarımıza daha da ivme kazandıracak ve seçimde İlimizde 5 milletvekilini de almak için canla başla mücadele edeceğiz. İnşallah bundan sonra da Ereğli’miz ve Zonguldak’ımız için güzel şeyler olur. Zonguldak’ta başarıya ulaşacağımıza da ben eminim” dedi.
Konuşmaların ardından ise gazetecilerin soruları yanıtlandı.

Tosun “Ereğli’den yok, genel merkezin kararı”
Bir gazetecinin Ereğli ve Alaplı bölgesini temsil edecek bir aday gösterilmemesinin nedenini sorması üzerine ise İl Başkanı Zeki Tosun; “Her vekilimiz Zonguldak’a hizmet edecek. Bu adayların hepsi Zonguldak vekilidir. Bunların hepsi Ereğli olsun Alaplı olsun, diğer ilçelere de hizmet edecekler. Yani burada bölgeleri ayırmamızın bir anlamı yok. Bunun bir maksadı da yok. Geçen dönem vardı Ereğli’den bu dönem yok. Bu genel merkezin aldığı bir karardır. Bunu daha fazla şey yapmamıza gerek yok” cevabını verdi.

Türkmen “Ne olur bunu dillendirmeyelim”
Soru üzerine tekrar söz alan Türkmen ise; “Ereğli’nin milletvekili adayı yok, Polat Türkmen Ereğli’nin milletvekili adayı, bitti. Biz hepimiz Ereğli’nin milletvekiliyiz. Ne olur bunu böyle hiç dillendirmeyelim, ayrılık da değil birleşmede hayır vardır. Biz hepimiz Ereğliliyiz, Alaplılıyız, Çaycumalılıyız, Kilimliliyiz.”şeklinde konuştu.
Toplantıda Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal, Ormanlı Belediye Başkanı Bayram Başol, parti yöneticileri, il genel meclis üyeleri, belediye meclis üyeleri ve çok sayıda partili hazır bulundu.

 

Yorumlar
  • Yavuz yılmaz
    27 Mayıs 2018 Pazar 03:45

    Cumhurbaşkanlığında Erdoğana oy verir vatandaş lakin milletvekilliğinde akp ye en fazla 3 milletvekili şimdiden buraya yazıyorum not olarak...

  • ereğlili
    24 Mayıs 2018 Perşembe 01:07

    alırsınız havayı insallah türkmen nasıl oy isteyecek ereğliden özellikle subaşından ne söz vermişdin aydınlar köyü kahvesinde sen unuttun ama seçmen unutmaz sene 2001dekişeçimlersde sana subaşında kocaman dana kestiler adamlar yahu avucunuzu yakalayın bahanelerhazır çalmadık kapı bırakmayacaklarmış yesinler yalanlarzı hayvan terliyemiyorartık

  • ereğlili
    23 Mayıs 2018 Çarşamba 12:56

    Ereğli halkı da 24 haziranda dillendirmeyecek Polat bey...

  • vatandaş
    23 Mayıs 2018 Çarşamba 09:05

    seçim bitene kdar eregliliyim dersiniz siz artık çözdü bu vatandaşşşş

  • Hilmi çuhan
    23 Mayıs 2018 Çarşamba 00:08

    Bu Ereğli ve Alaplı mıza hakarettir.zonguldak ilinin en fazla seçmenine sahip bu iki ilçemizi yok saymaktır.

  • asimcakir
    22 Mayıs 2018 Salı 22:34

    5 VEKIL OLACAKMIS TURKMEN EFENDI SOYLEMIS 24 HAZIRANDA AVUC NASIL YALANIR GORECEKSINIZ.EREGLI VE ALAPLIYI YOK SAYMAK KOLAY OLMAYACAK EFENDILER

  • Yalçın başol
    22 Mayıs 2018 Salı 22:17

    Hata sizde değilki Ereğli halkında nasıl olsa her seçimde kim olursa olsun kuzu kuzu gidip oy veriyoruz

İYİ Parti'de ülkücülere geçit yok

21 Mayıs 2018 Pazartesi 17:36

İYİ Parti'de ülkücülere geçit yok

İYİ Parti Zonguldak Milletvekili aday listesini açıkladı. Listede ülkücü kökenli aday bulunmaması özellikle MHP'den ayrılıp İYİ Parti'ye geçenleri şaşırttı.

1 AYDIN TÜMEN
2 MEHMET BATU MÜFTÜOĞLU
3 FEHİME ÇAKIR
4 HAVA ÇİÇEK
5 MUSTAFA ADİL ÖZKAN

Yorumlar
  • asimcakir
    25 Mayıs 2018 Cuma 22:10

    2nci aday BIRINCIYIDE secilmesini engelledi bile

AK Parti Ereğli ve Alaplı'yı sildi... İşte Liste...

21 Mayıs 2018 Pazartesi 16:55

Ereğli Haber

AK Parti Ereğli ve Alaplı'yı sildi... İşte Liste...

AK Parti'de Zonguldak Milletvekili Aday Listesi açıklandı. Listede herkesi şok etti...

AK Parti'de Zonguldak Milletvekili aday listesi açıklandı. AK Parti'de birinci sırada eski milletvekillerinden Polat Türkmen, 2. sırada Ahmet Çolakoğlu, 3. sırada Hamdi Uçar, 4. sırada Züleyha Arıman ve 5. sırada ise Burhan Onuk yer aldı.

AK Parti tarihinde ilk kez en fazla oy aldığı Ereğli ve Alaplı bölgesine milletvekili aday listesinde yer vermedi.

Mevcut Milletvekilleri Hüseyin Özbakır ve Faruk Çaturoğlu liste dışı kaldı.

Yorumlar
  • Ahmet samuncu
    25 Mayıs 2018 Cuma 21:00

    IAlapli sozunde durur birbirine baglidir

  • Porsuk
    23 Mayıs 2018 Çarşamba 21:21

    Reis en iyisini bilir

  • İsimsiz
    23 Mayıs 2018 Çarşamba 02:57

    Yazık valla çok yazık Ereğli ve Alaplı bölgesinden bitane vekil çıkaramıyoruz demi allah yardımcınız olsun ereğlisiz alaplısız

  • İsimsiz
    22 Mayıs 2018 Salı 15:24

    Bir insan geldiği yeri unutmayacak asla

  • Nurgūl
    22 Mayıs 2018 Salı 14:41

    Hem bu yorumu yapip hem adı gerçek akpartili yazmak çelişki.Bu listeler öylesine yapilmadi sayın Tayyip Erdoğan bizzat inceledi biz ona inanıyor gūveniyoruz.Ereğliden aday yok bizi gözden çikardilar söylemide yanliştir

  • Gerçek akpartili
    22 Mayıs 2018 Salı 00:35

    Ozaman 3 çıkarsınlarda görelim

Cennet gibi bir mekan... Muhteşem görüntüler...

21 Mayıs 2018 Pazartesi 13:12

Ereğli Haber

Cennet gibi bir mekan... Muhteşem görüntüler...

İz Medya Prodüksiyon olarak Kdz. Ereğli'nin en güzel köylerinden biri olan Hasbeyler Köyü'nü havadan görüntüledik.

İz Medya Prodüksiyon Kdz. Ereğli ilçesinin en güzel köylerinden biri olan Hasbeyler Köyü'nü havadan görüntüledi. İlk kez havadan görüntülenen Hasbeyler Köyü doğal güzelliği ile insanı adeta büyülüyor.

Yaklaşık 200 nüfusun yaşadığı köyün gerçek nüfusunun ise 3 bine yakın olduğu tahmin ediliyor. Hasbeyler Köyü sakinleri genellikle Almanya'nın yanı sıra İstanbul, Ankara, Kocaeli, Bursa gibi büyük şehirlerde yaşıyor.

Yorumlar
  • Ramazan Gülsever
    22 Mayıs 2018 Salı 19:49

    Bu yaz ben çekecektim drone ile buna benzer videoyu