AK Parti Ereğli'de "ÇAKIR ile devam" dedi...

24 Ağustos 2017 Perşembe 19:02

Kaynak: www.pusulagazetesi.com.tr

AK Parti Ereğli'de "ÇAKIR ile devam" dedi...

Ak Parti Zonguldak İl Başkanı Zeki Tosun, adaylığı kesinleşen 4 ilçe başkanıyla bir araya geldi.

Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır, Devrek İlçe Başkanı Serdar Kelebek, Çaycuma İlçe Başkanı Ahmet Çolakoğlu ve Gökçebey İlçe Başkanı Hayrettin Karadağ'la bir araya gelen Ak parti Zonguldak İl başkanı Zeki Tosun, kongre çalışmalarına başlanması talimatını verdi.

Merkez İlçe Başkanı Metun Karaduman, Ak Parti Kozlu İlçe Başkanı Ahmet Özdemir, Kilimli İlçe Başkanı Mahmut Kanberoğlu, Alaplı İlçe Başkanı Mustafa Yavuz'la ilgili değerlendirmelerin ise hala sürdüğü öğrenildi.

Ak Parti Zonguldak Milletvekili Faruk Çaturoğlu'nun Alaplı İlçe Başkanı Mustafa Yavuz'la çalışmak istemediği iddia ediliyor.

Ak Parti Zonguldak Milletvekili Hüseyin Özbakır'un da Merkez İlçe Başkanı Metin Karaduman'ı aday yapmamak için kulis yaptığı belirtiliyor.

Faruk Çaturoğlu'nun yeniden aday gösterilmek istenmeyen Kilimli İlçe Başkanı Mahmut Kanberoğlu'nu destek verdiği belirtiliyor.

Özcan Ulupınar'ın, Metin karaduman'ın yeniden aday gösterilmesi konusunda görüş belirttiği öğrenildi.

İşte kongre tarihleri: 16 Eylül Çaycuma, 17 Eylül Ereğli, 23 Eylül (Sabah) Devrek, 23 Eylül (Öğleden sonra) Gökçebey

Yorumlar
  • AliBaba
    24 Ağustos 2017 Perşembe 23:52

    Yani kısaca Akparti ereğli'de bitti..sağlık olsun.

"Siyasi Komplo" teorisi çöktü

22 Ağustos 2017 Salı 18:33

Yeniufuk.com.tr

"Siyasi Komplo" teorisi çöktü

Engelli eşinin yanında Yılmaz’dan dayak yediğini iddia eden Öner Kepenek, canlı yayında Yılmaz’ın ‘komplo Teorisi’ iddiasını çürüttü. Kepenek kısaca; “Ben Gülüç Belediye Başkanı’nı tanımam konuşmuşluğum bile yoktur”, dedi.

Yaklaşık 1 haftadır gündemi meşgul eden dayak olayıyla ilgili taraflar AK Parti Gülüç Belde Başkanı İsmail Yılmaz ve vatandaş Öner Kepenek, İsmail Yılmaz’ın ofisinde avukatlarıyla bir araya geldi.


YILMAZ, ‘TEZGAH’, DEDİ. TOPU, GAZETECİLERE ATTI!..
AK Parti Gülüç Belde Başkanı İsmail Yılmaz ise yaşanan talihsiz olayla ilgili Öner Kepenek ve engelli eşinden özür dileyerek; “Keşke bu olay yaşanmasaydı. Trafikte yaşanan basit bir olay aslında bu. Bunu başka yerlere çekerek; siyasi anlamda bizi yıpratmaya çalıştılar. Ben bunların kimler olduğunu biliyorum. Beni Türkiye’de trafik magandası gibi göstermeye çalıştılar. Ben bunun nedeniyle birsürü hakarete uğradım, hala uğruyorum. Benim bu arkadaşlarla işim yok. Benim bu haberin arkasındakilerle işim var. Tekrar söylüyorum. Bu işi kendilerini gazeteci sanan fakat tehdit –şantaj ve tetikçilik yapanlar yapmıştır. “, dedi.
KEPENEK: “BEN GÜLÜÇ BELEDİYE BAŞKANINI TANIMAM!..”
Karşılıklı özür dilenip, olayın tatlıya bağlandığı olay hakkında Kepenek, Yılmaz’ın iddia ettiği gibi Komplo olmadığını belirterek; “Kamuoyunda benim bir komplo’nun içinde olduğum yada komplo yaptığım şeklinde dedikodular var. Üstüne basa basa söylüyorum. Gülüç Belediye Başkanını tanımıyorum. Ben Gülüç Belediye Başkanının sadece arkadaşının oğluyum. Bekir Kepenek benim babamın ismi. Benim babam yıllar önce Fazlı Erdoğan ile birlikte AK Parti’nin Ereğli’de kurucularının arasındaydı. Yani, benim babam AK Parti’ye burada çok hizmet verdi. İsmail bey burada ticaretle ve siyasetle uğraşıyor. Bizde ticaretle uğraşıyoruz. Ama benim arkamda siyaset yok. Benim arkamda babam-annem ve engelli eşim var sadece. Ben bu vesile ile davamdan vazgeçiyorum”, dedi.

Diğer yandan basın toplantısına sadece iki gazetecinin katıldığı öğrenilirken, Ak Parti Gülüç Belde Başkanı İsmail Yılmaz, toplantıya iki gazetecinin katılmasının ardından toplantıyı kendi sosyal medya hesabından canlı yayınladı.

Etiketler:

İsmail Yılmaz , Komplo , Öner Kepenek

Yorumlar

Başkan Demirtaş "Gülüç kapanırsa Ereğli'ye adayım"

18 Ağustos 2017 Cuma 17:36

Başkan Demirtaş "Gülüç kapanırsa Ereğli'ye adayım"

Zonguldak'ın Ereğli ilçesine bağlı Gülüç beldesi Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş, Zonguldak'ın büyük şehir olması durumunda Ereğli Belediyesine aday olduğunu söyledi.

Gülüç'te yaz futbol takımı ile mangal partisinde buluşan Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş, Zonguldak'ın büyük şehir olması durumunda belediyelerinin kapanacağını, Parti genel merkezin uygun görmesi durumunda Ereğli belediyesine aday olduğunu söyledi. Demirtaş açıklamasında "Zonguldak büyük şehir olursa Gülüç Belediyesi kapacak. Bu durumda bizimde bir takım hedeflerimiz var. Partim, genel merkezim uygun görürse Ereğli Belediye Başkanlığına adayım. Bunu ilk kez açıklıyorum. Gülüç kapandığı taktirde Gülüç' teyim. Ama Gülüç kapanırsa Ereğli Belediye Başkanlığı’na adayım. Ereğli’nin il olması konusu ise bu durum Ereğli’nin önünün açar. Ekonomik gelişmesi yönünde, diğer kurumların Ereğli’de yapılanma sürecine girecek. Böylelikle Ereğli daha güzel yerlere gelir. Ben diyorum ki inşallah Ereğli il, Gülüç ile ilçe olsun"

Etiketler:

Ereğli , Gülüç Belediyesi , Gökhan Demirtaş ,

Yorumlar
  • Vatandaş
    18 Ağustos 2017 Cuma 20:04

    Süper olurr

  • Gökhan
    18 Ağustos 2017 Cuma 17:48

    Helal olsun başkanım sonuna kadar sizinleyiz

"CHP'li belediyeleri biz görüyoruz çukur, pislik, çöp"

12 Ağustos 2017 Cumartesi 15:16

 "CHP'li belediyeleri biz görüyoruz çukur, pislik, çöp"

Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun CHP'li belediyelere yönelik açıklamalarını eleştirdi. Eroğlu, "CHP'li belediyeleri biz görüyoruz çukur, pislik, çöp, yolsuzluk. İstanbul'da da gördük yaşadık. İSKİ skandalı vardı" diye konuştu.

Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, Zonguldak ziyareti kapsamında AK Parti Zonguldak İl Başkanlığını ziyaret etti. CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun "Bir insan bir kentte yaşamak istiyorsa, huzur içinde yaşamak istiyorsa, rahatlıkla yaşamak istiyorsa tercih edeceği kent CHP'li belediyelerin yönettiği kenttir" sözlerini eleştiren Bakan Eroğlu, şöyle dedi:
"Geçen gün CHP lideri Kılıçdaroğlu diyor ki gelsin CHP'li belediyeleri görsünler diyor. Görüyoruz çukur, pislik, çöp, yolsuzluk İstanbul'da da gördük yaşadık. Biz sayın başbakanımızdan iki buçuk milyar dolar borç aldık. İSKİ skandalı vardı. 2,5 milyar dolar borç aldık. İSKİ skandalı vardı, Kocaeli Yuvacık'ta dört buçuk milyar dolarlık skandal. Bunları biz gördük. Gel Kılıçdaroğlu AK Partili belediyelere bak çiçek gibi her yer. Dolayısıyla fark bu birisi çukur diğeri çiçek gibi belediye. Sizlerden ricam daha güzel hizmetler için belediyelere çok güzel hizmetler veriyoruz. Hiç bir ayrım yok, nüfusla orantılı olarak para gidiyor. Eskisi gibi böyle kayırmacılık yok. Tüm belediyelere orantılı para gidiyor. Bizde adalet var. Çünkü biz Adalet ve Kalkınma Partisi'yiz."
15 Temmuz darbe girişiminin milletin kahramanlık destanıyla püskürtüldüğünü anlatan Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, "Tarihimizin en kanlı en alçak hain darbe girişimine karşı milletimizin kahramanlığı. İşte bu kahramanlık destanı sadece kendi tarihimize değil, bütün tarihlere kahramanlık destanı olarak geçti. Cumhurbaşkanımızın cesareti ve dirayeti başkanımızın, tüm herkesin ve 80 milyonun kararlılık neticesinde bu darbe girişimi püskürtüldü. Allah'ım böyle acılar bir daha göstermesin. Önümüzde seçimler var. Artık yeni bir sisteme geçtik. Bu sistemde yüzde 35 oy alan iktidar olamayacak. Bu yüzden daha çok çalışmamız bütün milleti kucaklamamız lazım" diye konuştu.
Bakan Eroğlu'na Çaycuma manda yoğurdunun yanı sıra Madenci heykeli de hediye edildi.

Etiketler:

Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu , AK Parti , CHP ,

Yorumlar

AK Parti ilçe kongreleri Eylül ayında yapılacak

9 Ağustos 2017 Çarşamba 18:06

AK Parti ilçe kongreleri Eylül ayında yapılacak

AK Parti Zonguldak İl Başkanı Zeki Tosun, partinin ilçe kongrelerinin Eylül ayında yapılacağını ifade etti.

Belde ve ilçe delege seçimlerini tamamlayan ardından tüzük gereği nüfusu 5 binin üzerinde olan 4 belde kongresini gerçekleştiren AK Parti İlçe kongreleri Kurban Bayramı sonrası Eylül ayında başlayacak.
AK Parti İl başkanı Zeki Tosun, 6. Olağan kongre süreci içerisinde ilk olarak tüm ilçe ve belde delege seçimlerini yaptıklarını, Parti tüzüğü gereği nüfusu 5 binin üzerinde olan Filyos, Çatalağzı, Çaydeğirmeni ve Gülüç beldelerinde kongre yaptıklarını belirterek, İlçe kongrelerinin Kurban Bayramı sonrası Eylül ayı içinde yapılmaya başlayacakların söyledi.
Eylül ayı içinde Kilimli ilçe kongresi ile başlayacak olan ilçe kongrelerinin 15 Ekim tarihinde Merkez İlçe kongresi ile sona ereceğini dile getiren Zeki Tosun, belde kongrelerinde olduğu gibi İlçe kongrelerinde de Genel Başkan ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın dile getirdiği gibi, genç, dinamik ve güçlü kadrolar oluşturacaklarını, yıpranan ve yorulan isimleri değiştirerek, yepyeni yönetimler oluşturacaklarını dile getirdi.
İlçe kongrelerinin tamamlanmasının ardından İl kongresinin hazırlıklarına başlayacaklarını da ifade eden Zeki Tosun, AK Parti Zonguldak İl Teşkilatının 6. Olağan kongresini 25 Şubat 2018 tarihine kadar gerçekleştireceklerini sözlerine ekledi.

Etiketler:

AK Parti , Zeki Tosun ,