AK Parti Belediye Başkan Adayı belli oldu

5 Aralık 2018 Çarşamba 16:23

Pusula Gazetesi

AK Parti Belediye Başkan Adayı belli oldu

Ak Parti Zonguldak Belediye Başkan Adayı Doktor Ömer Selim alan oldu.

Ak Parti Zonguldak İl Başkanı Zeki Tosun'un, Doktor Ömer Selim Alan'ı arayarak yarın saat 10.00'da Ak Parti Genel Merkezi'nde olmasını istediği öğrenildi.

Doktor Ömer Selim Alan, "Yarın saat 10.00'da adaylık açıklaması için Ak Parti Genel Merkez'ine çağrıldım. Tüm Zonguldak'a hayırlı olsun" dedi.

Yorumlar
  • Osman karakaya
    6 Aralık 2018 Perşembe 16:41

    Hayırlı olsun Allah yardımcınız olsun inşallah bayragı dikeriz

  • MEHMET ERTURK
    6 Aralık 2018 Perşembe 14:53

    HAYIRLI OLSUN

  • Hüseyin Arıman
    6 Aralık 2018 Perşembe 09:22

    İlk önce akp'ye hayırlı olsun derken,asıl mesele ZONG.BLD.sinin tekrar CHP'ye bırakılmak istenmesine de lanet ediyorum.Yeminin var giderim bu şehirden...!!!

Başkan Uysal yetki istedi, CHP'li üye itiraz etti...

5 Aralık 2018 Çarşamba 12:53

Ereğli Haber

Başkan Uysal yetki istedi, CHP'li üye itiraz etti...

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal'ın katı atık depolama alanında yapılacak çalışma için gerekli olan paranın iller bankasından borçlanılarak karşılanmasına CHP'li Belediye Meclis Üyesi Fikret Fota seçimlere az bir süre kala borçlanmanın doğru olmadığını söyleyerek itiraz etti.

Zonguldak’ın Ereğli ilçesi Belediye Meclisi’nin 2018 yılı Aralık ayı toplantılarının birinci oturumu yapıldı.
Kdz. Ereğli Belediye Meclisi’nin 2018 yılı Aralık ayı toplantılarının birinci oturumu Atatürk Kültür Merkezi (AKM) toplantı salonunda gerçekleştirildi. Toplantıya AK Partili meclis üyeleri Esra Alpago ve Hacı Mahmut Kırkpınar ile CHP’li meclis üyeleri Sertan Ocakçı, Özkan Özyağcı ve Osman Yavuz mazeret bildirerek katılmadı.
Meclis toplantısında imar komisyonundan istifa eden Sertan Ocakçı ile Serkan Yalçın’ın yerine CHP’li meclis üyelerinden Nezih Anıl ile Güler Demiroğlu seçildi.
Gündem de yer alan Kdz. Ereğli Belediyesi’nin katı atık bertaraf tesisinde yapılacak çalışmalar için gerekli olan 6 milyon 950 bin TL paradan Kdz. Ereğli Belediyesi payına düşen 1 milyon 391 TL’nin iller bankasından borçlanılarak temin edilmesi için Belediye Başkanına yetki verilmesi maddesi Plan ve bütçe komisyonuna havale edildi. CHP’li Belediye Meclis Üyesi Fikret Fota itirazda bulunarak, Başkan Uysal’a seçimlere az bir süre kala belediyeyi borçlandırmayacağını söylediğini hatırlattı. Başkan Uysal ise borçlanmanın kişisel değil belediye işi için olduğunu söyledi.
Toplantıda Temizlik İşleri Müdürlüğü’nün personel, araç ve diğer giderleri için toplamda 2 Milyon 300 bin lira tutarında ödeneğin İşletme ve İştirakler Müdürlüğü ile diğer müdürlüklerden aktarılarak karşılanması maddesi plan ve bütçe komisyonuna havale edildi. Kdz. Ereğli Belediyesi’nin Kdz. Ereğli Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Müdürlüğü ile Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı arasında gerçekleşecek olan “Hayalimdekini Yapmam Çok Kolay” isimli projeye maddi katkı sağlanması protokolünün imzalanması için belediye başkanına yetki verilmesi maddesi oy birliği ile kabul edildi. Mecliste son olarak 2019 mali yılı gelir tarifesinin görüşülmesine ilişkin madde plan ve bütçe komisyonuna havale edildi. Gündemde yer alan diğer maddeler 06 Aralık 2018 Perşembe günü görüşülecek.

Yorumlar

AK Parti'den Gülüç çıkartması... Yüzler gülüyor...

29 Kasım 2018 Perşembe 18:47

Ereğli Haber

AK Parti'den Gülüç çıkartması... Yüzler gülüyor...

AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır, partisinin Gülüç Belde ve birim başkanları ile Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş’ı ziyaret etti. Başkan Demirtaş Gülüç ve bölgesinin AK Parti ile daha fazla hizmet alacağını söyledi.

AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır, Gülüç Belde Başkanı İsmail Yılmaz, AK Parti Kdz. Ereğli Kadın Kolları Başkanı Fadime Doğru, Gençlik Kolları Başkanı Tekin Alabaş ve yönetim kurulu üyeleri ile birlikte Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş’a makamında ziyaret gerçekleştirdi. Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş’ın Gülüç’e güzel hizmetler yaptığını ifade eden Başkan Çakır, AK Parti ile bu hizmetlerin daha da artacağını dile getirdi. Çakır konuşmasında “AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır “AK Parti’ye katılımlarınız hepimize hayırlı uğurlu olsun. İnşallah el birliği ile bölgemize, Ereğlimize ve Gülüçüçümüze hizmet edeceğiz. Ben başarılı çalışmalarınızdan dolayı sizi kutluyorum. Teşkilatımız, belde teşkilatımız, sizlerle hep birlikte bölgemize hizmet edeceğiz. Burada yaşayanlar bizim insanlarımız. Zaten tempoluydunuz, bizde destek verip bu tempoyu daha da artıracağız. El birliği ile Gülüçümüze inşallah çok daha güzel eserler kazandıracağız” dedi.

AK Parti’ye geçiş ile ilk meyve alındı
Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirterek, AK Parti’ye geçişi sonrasında bunun ilk meyvesini aldıklarını ve Gülüç Vesile Dikmen İlkokulu’nun bulunduğu alana yeni okullar yapılması kararının hayata geçirileceğini söyledi. Başkan Demirtaş 31 Mart 2019 yerel seçimlerinde Gülüç ile birlikte bölgedeki tüm belediyeleri kazanacaklarını belirterek konuşmasını şunları söyledi; “Ben öncelikle ilçe başkanımız, belde başkanımız, kadın ve gençlik kolları başkanlarımız ile yönetim kurulu üyesi arkadaşlarımıza ziyaretlerinden dolayı çok teşekkür ediyorum. Biz aslında AK Parti’ye yeni katılanların değiliz. Daha öncede AK Parti’de görev yapmıştık. Bizim isteğimiz Gülüç’ün daha fazla hizmetler alması. İktidarın gücünden daha fazla faydalanmak için böyle bir işin içerisine girdik. Gayemiz AK Parti ailesi olarak Gülüç’e daha güzel hizmetler yapmak. Biz bu işin semeresini hemen aldık aslında. Gülüç Vesile Dikmen İlkokulu’nun olduğu yere Anaokulu ve yeni okul binaları yapılması kararı çıktı. Bu konuda Ereğli Kaymakamımıza, İlçe ve Belde başkanımıza çok teşekkür ediyorum. İleriki günlerde Gülüç’e daha çok projeler kazandıracağımıza inanıyorum. Ereğli, Alaplı, Gülüç hepsi de bizim. Birlik ve beraberlik içerisinde burada yaşayan vatandaşlarımıza ne kadar hizmet edersek, o kadar hoşnut etmiş oluruz. Biz bu görevlere hizmet etmek amacıyla geldik. Bu hizmetlerimizi kimseyi ötekileştirmeden, birlik ve beraberlik içerisinde yapacağız. 31 Mart 2019’da yerel seçimler var. Ben AK Parti’nin bu bölgede tüm belediyeleri alacağına yürekten inanıyorum. Ben inanıyorum ki bu saatten sonra Ereğli, Gülüç ve köylerinde daha güzel hizmetler olacak.”
Yapılan açıklamaların ardından ziyaret basına kapalı olarak istişare halinde devam etti.

Yorumlar

STK’lar Mustafa Kalkan’a kucak açtı

23 Kasım 2018 Cuma 20:38

Ereğli Haber

STK’lar Mustafa Kalkan’a kucak açtı

AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkan Aday Adayı Mustafa Kalkan ilçenin önde gelen Sivil Toplum Kuruluşlarını ziyaret ederek, destek istedi. Gittiği yerlerde sıcak ve samimi bir şekilde karşılanan Kalkan için ortak görüş “Aday olduğunda başarılı olur” şeklindeydi.

Ereğli Haber- AK Parti Ereğli Belediye Başkan Aday Adayı Mustafa Kalkan iki gün içerisinde birçok Sivil Toplum Kuruluşu’nu ziyaret etti. Kalkan, Kdz. Ereğli Esnaf ve Sanatkârlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Başkanı Hikmet Tezel ve Yönetim Kurulu, Ereğli Gazeteciler Derneği Başkanı Necati Günay ve Yönetim Kurulu, Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı Cevdet Civelek ve Yönetim Kurulu, Muhtarlar Derneği, Köy ve Mahalli Muhtarlar Derneği ile Ereğlililer Derneği’ne ziyarette bulundu.

Kalkan “Halkımızı mutlu etmek için göreve talibim”
Kdz. Ereğli Esnaf ve Sanatkârlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Başkanı Hikmet Tezel ve Yönetim Kurulu Üyeleri ve Ereğli Gazeteciler Derneği Başkanı Necati Günay ve Yönetim Kurulu üyelerinin Belediye Başkan aday adayı Kalkan’a tam destek vereceklerini belirttiler. Ak Parti Ereğli Belediye Başkan Aday Adayı Mustafa Kalkan, Kdz. Ereğli Esnaf ve Sanatkârlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Başkanı Hikmet Tezel ve Yönetim Kurulu Üyelerine ziyarette bulundu. Tezel ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Başkan aday adayı Kalkan’ı nezaket ziyaretinde tam desteklediklerini belirttiler. Başkan aday adayı Kalkan ziyarette, “Ereğli’de ben tüm sevil toplum kuruluşlarını toplumun bel kemiği olarak görüyorum. Birlik beraberlik, dayanışma içerisinde üyelerinize yardımlarınızdan dolayı sizleri kutluyorum, çalışmalarınızda başarılar diliyorum. İnşallah önümüzdeki süreçte şehrimizin hak ettiği ekonomik düzeyi üst seviyeye çıkartmak adına, Üniversite öğrenci sayısı arttırmak ve işçi çalıştırma istihdamı çoğaltmak için üzerimize düşen vazifeleri yapmak adına yola çıktık. Dayanışmamızı kat kat arttırarak Ereğli Halkımızı, esnafımızı mutlu etmek için göreve talip olduk. Ziyaretimde güzel karşılamalarınızdan dolayı teşekkür ediyorum.” dedi.

Tezel “Destekliyoruz”
Tezel, Belediye Başkan aday adayı Kalkan’ı iyi bildiklerini ve tanıdıklarını belirterek, Ereğli Belediye başkanlığı yolunda desteklediklerini söyledi. Ereğli’de yaşamayı üst seviyeye taşıyacak bir aday olarak Mustafa Kalkan’ı gördüklerini belirten Tezel, şunları kaydetti; “Mustafa beyi kutluyorum, yolun açık olmasını temenni ediyorum. İnanıyorum ki mesleğiniz gereği güzel projeler ortaya koymak için bu işe girdiniz. Ereğlimizin çok iyi projelere ihtiyacı var. Bu yolda destekliyoruz, başarılar diliyoruz.”

Günay “Aday olduğunuzda desteğimizi vereceğiz”
Başkan aday adayı Kalkan, Ereğli Gazeteciler Derneği Başkanı Necati Günay ve Yönetim Kurulu üyelerine ziyaretinde, Ereğli’de halkın haber alma ihtiyacını en iyi şekilde karşılayan Gazeteci arkadaşları kutluyorum. Sizlere de Dernek olarak çalışmalarınızda başarılar diliyorum.” Dedi. Dernek Başkanı Günay, Kalkan’a nazik ziyaretinden dolayı teşekkür ederek şunları kaydetti; “Çıkmış olduğunuz yolda başarılar diliyorum. Başkan adayı olduğunuzda bizden size desteğimizi vereceğiz. Ereğli’de başarılı çalışmalar yapacağınıza inanıyorum.”

Civelek “Kalkan iyi bir insan ve başarılı olur”
Ak Parti Ereğli Belediye Başkan Aday Adayı Mustafa Kalkan, Ereğli Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı Cevdet Civelek ve Yönetim Kurulu Üyelerini ziyaret ederek destek istedi. Ziyarette konuşan Civelek aday adayı Kalkan’ı iyi bir insan ve başarılı bir iş adamı olarak bildiğini belirterek, şunları söyledi; “Kalkan bey ile 20 senedir iyi bir çalışmamız var. Sizi taktir ediyorum, tutucu bir insan olarak biliyoruz, zaten bunu tüm Ereğlililerde biliyor. Biz aday adaylığınıza memnun olduk. Senin yaptıkların teminatındır. Hak ketten güzel şeyler yaptın Belediye Meclis üyeliğinde. Şoförler Odasında toplumsal bizlere yardımcı oldun. Sizinle kendimize değil vatandaşa hizmet ettik. İnşallah yolun açık olur, başarılı da olacağına inanıyorum.”

Kalkan “Muhtarlarımla birlikte her noktaya hizmet edeceğim”
Belediye Başkan aday adayı Kalkan, Muhtarlar Derneği ile Ereğli Köy ve Mahalli Muhtarlar Derneğine nezaket ziyaretinde bulundu. Kalkan, 2 ayrı muhtarların Dernek ziyaretinde yaptığı konuşmasında, “Köylerde ve mahallelerimizde vatandaşlarımızın sesi olan Muhtar arkadaşlarımızla bir araya gelmekten mutluyum. Ereğlimizin her bölgesine muhtar arkadaşlarımızla binlikte en iyi şekilde hizmet verebilmek için yola çıktım. Aday olursam ve Başkan seçildiğimde muhtarlarımızla birlikte çok güzel hizmetler sunacağımıza inanıyorum” dedi.

Karaarslan “Memnun olduk”
Ereğli Muhtarlar Derneği 2. Başkanı Baki Karaaslan, Başkan aday adayı Kalkan’ın ziyaretinde şunları söyledi; “Bizler sizin aday adaylığınıza memnun olduk. Çıktığınız yolda başarılar dileriz. Muhtarlar Derneği olarak bizler yeni dönemde kendi aramızdan Belediye Meclis üyesi ve İl Genel Meclis Üyesi olmasını istiyoruz. Bu şekilde halkımıza daha iyi hizmetler ulaşacağına inanıyorum.”

Alar “Muhtarlarımıza hep yardımcı oluyorsunuz”
Ereğli Köy ve Mahalli Muhtarlar Derneği Başkanı Adnan Alar, Kalkan’a nezaket ziyaretinden dolayı teşekkür ederek şunları söyledi; Mustafa bey sizi iyi tanıyoruz, muhtar arkadaşlarımıza hep yardımcı oluyorsunuz. Biz sizin aday adaylığınızla mutlu olduk, inşallah aday olursanız da davul-zurna ile destekleriz.”

Güven “Aday olduğunuzda birlikte hizmetler yapacağız”
Belediye Başkan aday adayı Kalkan, Ereğlililer Derneği Başkanı Bilgin Güven’e ziyaret etti. Kalkan, ziyarette, Ereğlimizin ihtiyaçlarını iyi bildiğini, güzel hizmetleri birlikte yapacaklarını söyledi. Dernek Başkanı Güven, Başkan aday adayı Kalkan’ı nazik ziyaretinden dolayı teşekkürünü ileterek, şunları söyledi; Kalkan bey sizleri kutluyorum. Başarılar diliyorum. Biz de Ereğlimize güzel hizmetler gelmesini istiyoruz. Bu amaçla aday olduğunuz da beraber iyi hizmetler yapacağımıza inanıyorum.”

 

Yorumlar

"Ereğli'nin abisi olmaya geliyorum"

23 Kasım 2018 Cuma 16:14