Ölü köpeği aracının arkasında 2 kilometre boyunca sürükledi

9 Mart 2019 Cumartesi 13:40

Ölü köpeği aracının arkasında 2 kilometre boyunca sürükledi

Zonguldak’ta bir sürücü, öldüğü gerekçesiyle yaşam alanından uzaklaştırmak istediğini söylediği köpeği yaklaşık 2 kilometre boyunca aracının arkasında sürükledi.

Edinilen bilgiye göre olay Alaplı ilçesine bağlı Gümeli beldesinde yaşandı. İddiaya göre ismi öğrenilemeyen bir sürücü, öğrencilerin kullandığı bir kavşakta hastalık sebebiyle öldüğü öğrenilen köpeği bölgeden uzaklaştırmak istedi. Köpeğe bağladığı halatın diğer ucunu da aracının arka kısmına bağlayan sürücü yaklaşık 2 kilometre boyunca ölü köpeği sürükledi. Bu sırada başka bir sürücü o anları saniye saniye görüntüledi. İhbar üzerine harekete geçen jandarma ekiplerince ifadesi alınan sürücü ise köpeğin hastalık sebebiyle öldüğünü, öğrencilerin köpekten korktuğunu söylemesi üzerine bölgeden uzaklaştırdığını söyledi.
Sürücü hakkında “mala zarar verme”, “trafik güvenliğini tehlikeye sokmak” suçundan 2 bin 200 lira idari para cezası uygulanacağı öğrenildi.

Yorumlar

Yamalı yollar vatandaşları çileden çıkarttı...

9 Mart 2019 Cumartesi 13:10

Yamalı yollar vatandaşları çileden çıkarttı...

Zonguldak’ta şehir merkezinde bir yanı paket taş, diğer yanı beton olan yamalı yollar vatandaşları çileden çıkarttı.

Bozuk ve çökmüş yollar Zonguldak’ta vatandaşları isyan ettiriyor. 19 mahallenin bulunduğu şehir merkezinde adeta delik deşik olan yollar sebebiyle sürücüler de şikayetlerini dile getirdi. Her gün yüzlerce aracın geçtiği bozuk yollarda araçlarının sık sık arızalandığını ifade eden vatandaşlar belediyeyi eleştirdi.
Benzer durumun yaşandığı Çınartepe Mahallesi’nde de bozuk yolun yanı sıra kir ve toz içerisinde kaldıklarını belirten mahalle sakini, "Çınartepe Mahallesi'nde oturuyoruz. 60 yılından bu yana buradayız. Yollar ilk defa bu kadar kötü. Belediye başkanını hiç görmedim. Geçen seneden beri bu yollar böyle. Hiç cam kapı açamadık. Halen yolda toz toprak var. Yollarımızın artık bir an önce yapılmasını istiyoruz" diye konuştu.

"Çarşının ortasına ucube dikti"
40 yıldır yol çilesi çektiklerini ifade ederek belediyeyi eleştiren mahalle sakini, "Ben burada 40 seneden beri oturuyorum. 68 yılından bu yana Çınatepe, Rat, Kemerbaca, Asma, Dilaver, Mithatpaşa Mahallesi. Biz üvey evlat mıyız? Allah aşkına. Baştarla Mahallesi Zonguldak’ın en eski mahallelerinden birisi. Halen daha buraya doğalgaz verilecek. Buraya hiç kimse gelmedi. Sadece CHP’nin arabasını durdurduk. Adama, ‘Rezilliği görüyorsun, kepazeliği görüyorsun. Buna ne diyeceksiniz?’ dedim. Bana, ‘Ağabey alt yapı, doğalgazı, elektrik hatlarını yer altına aldı’ diyor. Hani burada doğalgaz. Belediye başkanı Acılık’ta az bir asfalt yaptı. Bir de çarşının ortasına bir tane ucube dikti. Ucube var ya orada. Ben böyle konuşuyorum da her yerde sevilmiyorum" diyerek tepkisini dile getirdi.

Yorumlar
  • Ülkücü Hareket
    9 Mart 2019 Cumartesi 15:06

    Ellerinize Sağlik Zoguldaki bitirdiniz artik yazik su güzelim Memleketime (Buradan ekmek yiyorsunuz lokmalari nasil geciyor boğazinizdan )

Slogan bulamadı... AK Parti'yi taklit etti...

9 Mart 2019 Cumartesi 12:56

Slogan bulamadı... AK Parti'yi taklit etti...

CHP Zonguldak Alaplı Belediye Başkanı Nuri Tekin, AK Parti’nin ”Hizmet Gönül İşidir” sloganını taklit etti.

Sosyal medya üzerinden seçim çalışmalarını anlatan AK Parti ve CHP adaylarının sosyal medya üzerindeki yarışı da sürüyor. Hemen her gün halka mesaj iletmek, çalışmalarını anlatmak ve projelerini aktarmak için sosyal medyayı kullanan Alaplı Belediye Başkan adayları, sloganlarıyla da halkı etkilemeyi amaçlıyorlar. Bu amaçla da Celil Uzun ve Nuri Tekin'in ekipleri, her gün yeni mesajlar, içerikler hazırlıyor, görsellerle de bunları destekliyor. CHP Belediye Başkan adayı Tekin ve ekibi, Alaplı Cumhuriyet Meydanı'nda bir binaya astığı afişte "Hizmet Gönül İşidir" sloganını kullandı. Vatandaşlar ise bu durumu "Tekin'in ekibi, Celil Uzun’un projelerini taklit etmeye başladı, şimdi de AK Parti'nin ülke çapında kullanıldığı sloganlarını taklit etmeye başladı." olarak yorumladı.

Yorumlar
  • Salla başı
    9 Mart 2019 Cumartesi 17:24

    Habercilik mi şimdi bu?

Kadınlardan başkan Demirtaş’a tam destek

9 Mart 2019 Cumartesi 01:18

Kadınlardan başkan Demirtaş’a tam destek

Zonguldak’ın Ereğli ilçesine bağlı Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle kadınlar matinesi düzenledi.

Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş eşi Işıl Demirtaş ile birlikte Gülüç Büyük Anadolu Otel’de Gülüçlü kadınlara özel eğlence düzenledi. Yaklaşık bin 200 kadının katıldığı gecede şarkıcı Hediye Biliç sahne aldı.
Alkışlar arasında eşi Işıl Demirtaş, AK Parti Belde Başkanı İsmail Yılmaz ve belediye meclis üyesi adayları ile salona giren Demirtaş, uzun süre ayakta alkışlandı.

Işıl Demirtaş “Kadınlar en büyük mutlulukların ardındaki kahramanlardır”
Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın söylenmesi ile başlayan programda konuşan Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş’ın eşi Işıl Demirtaş kadın haklarının insan haklarından ayrı tutmanın mümkün olmadığını söyledi. Işıl Demirtaş konuşmasında şu ifadelere yer verdi, “8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü kadınlarımızın eşitlik, özgürlük ve daha huzurlu yaşama isteklerini dile getirdikleri çok özel bir gündür. Kadın haklarını insan haklarından ayrı tutmak mümkün değildir. Daha uygar ve daha sağlıklı bir toplum için kadınlara her zaman ihtiyaç vardır. Kadınlar insanlığın devamı için olmazsa olmazdır. En büyük dertlerin dertlisi, en büyük mutlulukların ardında ki kahramanlardır. Her zaman ne istediğini bilen, erkeğinin ardında ona destek veren, çocuklarının başında koruyup kollayan kadınlarımız, Dünya Emekçi Kadınlar Günü’müz kutlu olsun. Kadınlarımızın bu anlamlı gününü kutluyor, hepinize şimdiden iyi eğlenceler diliyorum” dedi.

Yılmaz “Karşınıza 5 kız babası olarak çıktım”
AK Parti Gülüç Belde Başkanı İsmail Yılmaz ise Gülüç’te kadınlara verilen hizmetin her zaman devam edeceğini belirtti. Yılmaz konuşmasında şu sözlere yer verdi; “Cenneti ayaklarının altına müjdelenen kadınlarımız hoş geldiniz. 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü’nüzü kutluyorum. Tabi ki biz şuna inanıyoruz, sadece kadınları 8 Mart Günü’ne hapsetmek, kadınlara yapılan haksızlık olarak düşünüyorum. 365 gün sizin gününüz. Çok değerli hanımefendiler, cefakar, vefakar, her türlü sıkıntının altında sabırla mücadele eden, her başarılı çalışmanın arkasında olan siz değerli hanımefendiler, gerçekten her şeyin en iyisine layıksınız. Yapılması gereken her ne varsa, Gülüç Beldesinde sizlere değer noktasında her türlü hizmete varız. Bundan sonrada eksikleri bir bir tamamlayarak sizlerin karşısına çıkacağız. Şunu biliyoruz ki ‘sizin en hayırlınız, eşlerine iyi davrananızdır’ diyor Peygamber Efendimiz. Sizler gerçekten çok nadide bir varlıksınız. Bu noktada annesiniz, eşsiniz, evlatsınız, kardeşsiniz. Kısacası insanlar için doğumundan ölümüne kadar her türlü hizmetin içinde olansınız. Bizim için çok değerlisiniz. Buraya karşınıza 5 kız çocuk babası olarak çıktım. Yani sizi en iyi anlayanlardan birisi benim. Onun için size verilecek her türlü hizmet, ananızın ak sütü gibi helal olsun. İnşallah 31 Mart akşamı Gülüç’te en yüksek oyu almaya çalışma noktasında bizimle çalışmaya varmısınız? Allah’ın izniyle en güçlü olarak seçimi kazandığımız gün, Cumhurbaşkanımızın kapısına gidip ‘halkın bize verdiği destekle geldik, sizden şunları istiyoruz’ demek için yüzümüz olsun.”

Demirtaş “Beni kadınlar belediye başkanı yaptı”
Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş ise konuşmasında göreve geldiği günden bu yana kadınlara verdiği değeri düzenlenen etkinliklerle gösterdiğini belirterek kendilerine ne kadar hizmet edilse de az olduğunu söyledi. Kendisini kadınların belediye başkanı yaptığını anlatan Demirtaş, yeni dönemde de kadınlara yönelik projelerin ağırlıkta olacağını ifade etti. Başkan Demirtaş konuşmasında şu ifadelere yer verdi, “Erkekler hep diyor ki, ‘Bayanları düşünüyorsun başkanım.’ Evet, beni bayanlar belediye başkanı yapacak. Onlar hep benim arkamda duracak. Hepinize teşekkür ediyorum. Bakın, Gülüç Belediye Düğün Salonu’nun yan tarafına sizler için bayanlar kahvesi, programlarınızı yapacak bir tesis ve arka tarafına da spor merkezi açıyoruz sizler için. Bundan sonra orada oturacaksınız. Günleriniz, toplantılarınız olduğunda, geleceksiniz o bayanlar kahvesinde hep sporunuzu yapacaksınız hem de dinleneceksiniz. Sizleri seviyorum. Sizler bizim her şeyimiz, baş tacımızsınız. Ablam, kardeşim, annemsiniz. 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü’nüzü tekrar kutluyorum. Ama diyorum ki, 31 Mart akşamında tekrar var mıyız, yok muyuz? Değerli sanatçımıza değerli ekip arkadaşlarıyla beraber sizlere iyi eğlenceler diliyorum. Sizlere çocuklarınız ve eşleriniz ile birlikte sağlıklı yaşam diliyorum.”
Yapılan konuşmaların ardından sahne alan şarkıcı Hediye Biliç ilk olarak keman resitali sundu. Daha sonra şarkılarıyla kadınları eğlendiren Hediye Biliç, Ereğli’nin yöresel türküsü olan Kaptaş’ı söyledi. Kendisinin de Ereğlili olduğunu ifade eden Hediye Biliç bundan sonra sık sık bu tür programlarda sahne alacağını ifade etti. Saat 19.00’da başlayan eğlence yaklaşık 4 saat devam etti.
Programa AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkan Adayı Erol Şahin’in eşi Feyzan Şahin, AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Teşkilatı Kadın Kolları Başkanı Fatma Doğru ve yönetimi, belediye meclis üyesi adayları katıldı.

Yorumlar

Pazaryerine 100 kişiyle girdi alışveriş yaptı

8 Mart 2019 Cuma 18:05

Pazaryerine 100 kişiyle girdi alışveriş yaptı

AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Adayı Erol Şahin pazaryerini gezerek Pazar esnaflarından hem alışveriş yaptı hem de 8 bin adet bez torba dağıttı.

AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkan Adayı Erol Şahin, AK Parti İlçe Başkanı Fatih Çakır, partililer ve belediye meclis üyeleri ile birlikte pazaryerini gezerek pazar esnaflarından hem alışveriş yaparak Pazar esnaflarına ve vatandaşlara 8 bin adet bez torba dağıttı. 31 Mart Pazar günü yapılacak olan seçimlerden sonra Ereğli’de pazarda ticaret yaparak geçimini sağlayan tüm esnafın daha iyi şartlar altında ve daha fazla kazanç sağlayabilmesi için her türlü çabayı sarf edeceklerini söyledi. Şahin açıklamasında şu ifadelere yer verdi, “Eğer Pazar esnafının yüzü gülmez ise bu pazara gelen vatandaşımıza yansır. Pazara giren vatandaş burada strese girerse o stresini evine taşır. Bu mutsuzluk zincirleme olarak devam eder. İnsanlarımızın ve Kdz. Ereğli’nin mutlu olması için ekonomimizi muhakkak hareketlendirmeliyiz. Bugün Meclis Üyesi Adaylarımız ile birlikte alışveriş yapmamızla vermek istediğimiz mesaj budur.” AK Parti Belediye Başkanı Adayı Erol Şahin Pazar esnafı ile yaptığı görüşmelerde, kendisinin Pazaryeri esnafıyla el ele olduğunu da belirtip, “Siz elinizden işyerlerini almaya çalışanları unutmadınız ve unutmayacaksınız bundan eminim. Bu kardeşinize destek verip beni başkan seçerseniz eğer, Pazar esnafı da, çarşı esnafı da artık korkmadan işini yapabilecek. Biz korkutmaya gelmiyoruz, kaos yaratmaya gelmiyoruz. Hesap sormaya da gelmiyoruz bundan emin olun. Hep birlikte el ele vererek, birlikte istişarelerde bulunarak sorunları çözmeye geliyoruz” ifadelerine yer verdi.

Yorumlar
  • buhran
    9 Mart 2019 Cumartesi 03:07

    tanzim satış gelecekmi başkan sen sıraya girecekmisin

  • buhran