"Çık bu seçimi alda gel"

26 Nisan 2018 Perşembe 20:37

"Çık bu seçimi alda gel"

MHP İl Başkanı Hamdi Ayan, 24 Haziran günü gerçekleştirilecek olan seçim için milletvekili adaylığını açıkladı.

Ayan, il başkanlığından istifa ederek yaptığı açıklamada şöyle dedi:
"Bugün Milliyetçi Hareket Partisi olarak çok onurlandığımı ve bir duygusallık yaşadığımı sizlerle paylaşmak istiyorum. 24 Haziran’da ülkemizde bir erken seçim söz konusu dur. Bununla ilgili olarak başta İlgi neticelerimiz, ilçe başkanlığımız, Ülkü ocaklarımız, kadın kollarımız talebi doğrultusunda bir yola çıkmayı düşündüm. Genel başkanımızdan bir onay istedim. Dün itibariyle genel başkanımıza konuyu arz ettiğimde benim için çok önemli olan bir ömrüm boyunca unutmayacağım iki cümlesi olmuştur. ‘Yıllardır il başkanlığını layıkıyla yapıyorsun Zonguldak’ta senden başka iyi adam olacaktır, çık bu seçimi alda gel’ deyip bizi görevlendirmiştir. Bu benim için çok önemli duymak istediğim bir cümledir. Zonguldak’ın MHP’ye ve çıkaracağı Milletvekillerine şiddetle ihtiyacı vardır. Bugün ilgi netim kurulunda istifa dilekçemizi sundum. Dolayısıyla yönetim kurulumuz kararı almıştır. Bunun yanı sıra tüzüğümüz gereği partimizin işleyiş organlarının devam etmesi bakımından yıllardır İl Başkan Vekilliği görevini sürdüren Ali Metin Soydaş arkadaşımız il başkanlığına görevlendirilmiştir. Yönetim kurulumuzun o çok duygu da kabul edilmiştir. Biz kendisinin yanında ve arkasında olacağız. Aynı zamanda MHP’ye katkı vermek için yanımızda bulunan Taner Kayı Çatalağzı Belediyesi’nde Başkan Yardımcılığı yaparken böylesi bir süreçte bize katkı sağlayabilmek için çıktığımız bu yola katılmıştır. Bizleri onur etmiştir. Bugün milliyetçi hareket Partisi ne müracaat ederek aday adaylığını müracaatını yapacaktır. Partimize vermiş olduğu katkıdan dolayı teşekkür ediyorum.”

Etiketler:

Hamdi ayan , MHP ,

Yorumlar
  • Yelkenci
    27 Nisan 2018 Cuma 22:17

    Hamdi başkanımıza millet vekilliği için hayırlı olsun diyorum adam gibi adamdır sonuna kadar desdekliyoruz başkanım arkandayız

  • yerli67
    27 Nisan 2018 Cuma 15:20

    gerçekten ama gerçekten zonguldak kadar hiç bir yerin mhp vekilliğine ihtiyacı yoktur chp vekillerinden fayda yok AKP ondan beter mhp vekili herkeze ders olacak inşaAllah

Çaturoğlu başvurusunu yaptı... Bir dönem daha istedi...

26 Nisan 2018 Perşembe 19:20

Çaturoğlu başvurusunu yaptı... Bir dönem daha istedi...

AK Parti Zonguldak Milletvekili Faruk Çaturoğlu, 24 Haziran’da yapılacak olan Milletvekilliği Genel Seçimlerinde Zonguldak’tan Milletvekili aday adaylığı için başvurusunu yaptı.

AK Parti Zonguldak Milletvekili Faruk Çaturoğlu aday adaylığı süreci ile ilgili basın açıklaması yaptı. Çaturoğlu konuya ilişkin olarak yaptığı yazılı açıklamada “Aday olduğumuz 7 Haziran ve 1 Kasım 2015 seçimlerinde Zonguldak halkımızın teveccühü ile Milletvekili seçildik. 26. dönem Milletvekilliği dönemimizde ülkemiz ve milletimiz olarak 15 Temmuz 2016 da FETÖ’nün hain darbe girişimine tanık olduk. Bu hain darbe girişimini Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın dik duruşu ve önderliğinde milletimizin olağanüstü direnişiyle engelledik. 16 yılıdır girdiği tüm seçimlerde birinci olan Partimiz yine 16 Nisan 2017 de yapılan referandumda da başarı sağlamıştır. Bölgemizde yaşanan tarihi önemdeki hadiseler, AB ile ilişkilerimiz, küreseler güçler, seçimlerin 24 Haziranda yapılmasını zaruri kılmıştır. İlk günkü aşk ve heyecanla Zonguldak’a ve milletimize hizmet yolunda 24 Haziran’da yapılacak olan Milletvekilliği Genel Seçimlerinde Zonguldak'tan Milletvekili aday adayı oldum. Ülkemize, milletimize ve Zonguldak’ımıza hayırlı olmasını diliyor, tüm hemşehrilerime selam ve saygılarımı sunuyorum” dedi.

Yorumlar
  • ahgül
    30 Nisan 2018 Pazartesi 12:31

    süper emekli oldun da dinlen hakettin bunları ereğlide hersey yolunda

  • Osman
    29 Nisan 2018 Pazar 06:23

    Çok lazım ya 1 dönem daha olsun.

  • asimcakir
    28 Nisan 2018 Cumartesi 21:35

    1 donem bile fazla oldu sen muhasebeye devam

  • yerli67
    27 Nisan 2018 Cuma 15:23

    oyum RTE ve MHP ye buda tüm zonguldak vekillerine ders olacak! varsa yoksa darbe! desenize zonguldağımıza şu şu hizmetleri yaptık! diyemezsiniz! siz olsanızda olur olmasınızda olur yumruğunu masaya vuracak lafını geçirecek kimse yok aranızda rica minnetle hizmet olmuyor! ilk defa akp dışında bir partiye oy atacağım siz düşünün artık!

  • Nurgūl karaca
    27 Nisan 2018 Cuma 09:17

    Artik ağlamak istiyorum ya.

  • mamo
    26 Nisan 2018 Perşembe 19:28

    ereğlinin üniversite kampüsü ne oldu alooooo

MHP'de aday adaylığı başvurusu patlaması...

25 Nisan 2018 Çarşamba 14:43

MHP'de aday adaylığı başvurusu patlaması...

Zonguldak’ın Ereğli ilçesi Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) İlçe Başkanlığı’na erken seçim öncesi 11 ismin milletvekili aday adaylığı başvurusu yaptı.

Kdz. Ereğli Milliyetçi Hareket Partisi İlçe Başkanlığı binasında olağan istişare toplantısı yapıldı. MHP ilçe Başkanı Rahman Demirtük’ün başkanlığında gerçekleşen toplantıya partinin önceki dönem ilçe başkanlarından İlkay Özdemir, yönetim kurulu üyeleri ve partililer katıldı.
Erken seçim öncesinde milletvekili aday adaylığı için çok yoğun bir talep olduğunu dile getiren MHP İlçe Başkanı Rahman Demirtürk, aday adaylarından bir ismi Ankara’ya göndereceklerini belirtti. Demirtürk konuşmasında, “İstişare toplantımızı yapıyoruz. Olağan genel toplantımız. Hem de partinin şu anki genel seçime gidilmesi ile ilgili vekil adaylarının müracaatları söz konusu. Parti çalışmalarının hızlanması gerektiği anlamında bir istişare toplantısı. Kadın kolları için de yeniden oluşum sağlanması gerektiğini düşünüyoruz. Buradaki toplantının amacı ve içeriği, sahada neler yapılabilir? Vekillik adı altında müracaat edecek arkadaşların önlerinin açılması gerektiğini, müracaat eden sayılarının büyük manada fazla olduğunu düşünüyoruz. Bu anlamda Ereğli’ye hizmet edebilecek bir arkadaşımızı içinden tercih edip Ankara’ya göndermeyi düşünüyoruz” ifadelerine yer verdi.
MHP İlçe Başkanlığı’ndan yapılan açıklama da; Echomar Hastanesi Genel Müdürü Kaya Karatepe, Anadolu Hastanesi Başhekimi Ercan Yalçın, Diş Hekimi Yusuf Konya, Esnaf Yakup Yıldırım, Esnaf Ali Yıldırım, Esnaf Mevlüt Özdemir, Esnaf Ali Toprak, Erdemir Emeklisi Cemalettin Çakır, MHP önceki dönem İlçe Başkanı İlkay Özdemir, Esnaf Abdullah Bekâr, Eczacı Umut Ocaktan’ın milletvekili aday adaylığı için başvuru yaptığı bildirildi.

Yorumlar
  • ibo gemici
    25 Nisan 2018 Çarşamba 21:00

    paranıza ,emeğinize yazık.boşuna aday olmayın, hiçbiriniz kazanamazssınız.işinize gücünüze bakın,bence.demedi demeyin

AK Parti'de flaş gelişme... İstifa ediyor...

25 Nisan 2018 Çarşamba 14:23

Ereğli Haber

AK Parti'de flaş gelişme... İstifa ediyor...

AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır 24 Haziran'da yapılacak milletvekili genel seçimleri için istifasını vermeye hazırlanıyor. Yönetim son yaptığı toplantıda Çakır'a tam destek verirken yeni ilçe başkanı içinde uzlaştı.

AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır yönetim kurulu üyeleri ile bir araya gelerek milletvekili adaylığı için nabız yokladı. İlçe yönetimide Çakır'a milletvekili aday adayı olması noktasında tam destek verdi. Çakır bunun üzerine yeni ilçe başkanlığı noktasında aynı zamanda Işıklı Köyü Muhtarı olan Hüseyin Engin Temel'i önerdi. AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Yönetimi Hüseyin Engin Temel'in ilçe başkanı olması önerisinide onayladı.

Bu gün Ankara'da nabız yoklayan Çakır'ın kısa süre içerisinde istifasını sunacağı, Hüseyin engin Tenel'in ise yeni ilçe başkanı olarak atanacağı öğrenildi.

Konuya ilişkin olarak görüştüğümüz Hüseyin Engin Temel bu konuların görüşüldüğünü fakat henüz resmiyet kazanmadığını söyledi.

Yorumlar
  • ayhan.quner
    10 Mayıs 2018 Perşembe 09:10

    Sayin.fatih.cakiroqlu.seni.millet.vekeli.olarak.qormek.istitiyorus

  • çakır
    5 Mayıs 2018 Cumartesi 12:31

    arkadaşlar şimdiye kadar ,ki millet vekilleri ne verdiler,ki hep cepe hep bana dediler fatih çakır,ı çaturoglunu özbakırı kim seviyor oylar kayar gider başka partilere

  • turan
    29 Nisan 2018 Pazar 08:13

    Bu milletin karşısına hangi yüzle çıkıyorsunuz anlamadım.

  • Ereğli bizim
    27 Nisan 2018 Cuma 21:05

    Fatih çakır faruk çatıroglu keser döner sap döner gün gelir hesap döner eğer bi daha size görev verirse akp onuda sileriz sırada hüseyin uysal var oda seneye inşallah

  • yerli67
    27 Nisan 2018 Cuma 15:27

    sayenizde MHPye ilk oyumuzu vereceğiz! mhp durdu durdu turnayı gözünden vurdu akp nin yanında ama gerektiinde kulağınıda çeken! e birde sizin zonguldak için birbirinizi sinsi sinsi yemekden başka birşey yapamamanız bu sefer şok olacaksınız zonguldakda oylar reis+mhp ye

  • ereğlülü
    27 Nisan 2018 Cuma 10:42

    arapsaçı ve ereğlili yazan arkadaşlar sizleri kutluyorum,fatih çakır ve faruk çaturoğlu ereğli için ne yaptı?haklısınız,aynen katılıyorum size.

  • turhan a
    27 Nisan 2018 Cuma 09:21

    bakın yalandan haber yapmayın bu şahıstan ilçe başkanı olmaz çıkın sokaga vatandaşa sorun bugune kadar ereğli çok kaybetti yeter partimizi çok yıprattılar tamamının degişmesi lazım

  • KDZ Ereğlili
    26 Nisan 2018 Perşembe 14:05

    Ereğli Devrek yolu 2018'de bitecek diye söz üstüne söz verilmişti. 2018 yılının yarısına geldik ne çalışma var nede verilen sözlerin karşılığı.

  • Arapsaçı
    26 Nisan 2018 Perşembe 07:39

    Çaturoğlu olduysa sende olursun.gerçi akp zonguldak için ne yaptı bu zamana kadar? İşsizlik,göç vb... gerçi sizin suçunuz yok.Çaturoğlu gibi 2 kelimeyi yan yana koyamayan adam milletvekili oluyosa sende olursun...

  • ereğlili
    25 Nisan 2018 Çarşamba 23:57

    ak parfi eğer seni adayadayı olarak kabul ederse bunlar kafayı peynir ekmeklemi yediler neyse canım seni hakiş sendialive turgay varken korkma aklını başına al fatih ismine yakışan şeyleri yap hastanedeki müdürde var doğru onlar seni desteklerler yerinde olsam o hatadan bir an önce dönersin bu senin yandaşları konuşuyorlarkaen duydum bakırcılar çarşışında cantacıda vardı yanlarınadaaa

  • EREĞLİLİ
    25 Nisan 2018 Çarşamba 15:42

    FATİH ÇAKIR KAZANAMAYACAĞINI BİLDİĞİ İÇİN İSTİFA EDER KAÇ YILDIR MİLLET VEKİLİ EREĞLİYE NE KAZANDIRDI BİRİMİNİ YAPTI ŞİMDİYE KADAR ..

  • Vakif Köyü muhtarı Sadullah Karahan
    25 Nisan 2018 Çarşamba 14:33

    İkiniz için hayırlı olsun sizleri oralarda görmek bizlere mutluluk verir selamlar

İkinci sırayı istedi... Hamdi Ayan'a tam destek verdi...

24 Nisan 2018 Salı 11:50

Ereğli Haber

İkinci sırayı istedi... Hamdi Ayan'a tam destek verdi...

Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde Milliyetçi Hareket Partisi ilçe teşkilatı 24 Haziran’da yapılması planlanan genel seçimler için çalışmalarına başladı.

MHP Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Rahman Demirtürk, 24 Haziran’da yapılması kararlaştırılan genel seçim için çalışmalara başladıklarını söyledi. Demirtürk, seçim tarihinin açıklanmasının ardından teşkilatın tüm birimlerini harekete geçirdiklerini belirterek milletvekili aday adaylığı başvurularını da kabul ettiklerini dile getirdi. Kamu personelinden milletvekili adayı olmak isteyenlerin 26 Nisan 2018 Perşembe günü saat 17.00’ye kadar çalıştıkları kurumdan istifa etmeleri gerektiğinin altını çizen Demirtürk, Ereğli’den birçok kişinin milletvekili aday adaylığı başvurusu yapmaya hazırlandığını vurguladı. Demirtürk açıklamasında “Seçim tarihinin açıklanması ile birlikte birçok değerli isim gerek şahsımı arayarak gerekse teşkilatımıza gelerek milletvekili aday adaylığı başvurusunda bulunmak istediğini beyan etti. Milletvekili aday adaylığı başvurusuna olan yoğun talep partimizin Zonguldak’ta en az iki milletvekili çıkaracağını göstermektedir” dedi.

“Ereğli’ye ikinci sırayı istiyoruz”
MHP Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Rahman Demirtürk 24 Haziran’da yapılacak genel seçimlerde Zonguldak Milletvekili aday sıralamasında ikinci sıranın Ereğli’ye verilmesini istediklerini söyledi. Demirtürk açıklamasında “Son 4-5 seçimi göz önüne aldığımızda partimize Zonguldak genelinde en fazla oy Ereğli ve Alaplı bölgesinden çıkmıştır. Ereğli ve Alaplı hem nüfus hem de coğrafi anlamda büyük bir bölge. Dolayısıyla ikinci sırayı hak eden bir bölge. İkinci sıranın bölgemize verilmesi durumunda partimizin oylarının artacağına olan inancımız tamdır” dedi.

“İl başkanımızın birinci sırada olmasını arzu ediyoruz”
MHP Zonguldak İl Başkanı Hamdi Ayan’ın Ankara’ya giderek milletvekili aday adaylığı başvurusunu gerçekleştirdiğini belirten Demirtürk, Ereğli teşkilatı olarak kendisini birinci sırada görmek istediklerini ve bu konuda teşkilat olarak desteklerinin tam olduğunu ifade etti.
MHP'nin çeşitli kademelerinde görev yapan ve daha önce Ülkü Ocakları Başkanlığı görevinde bulunan İşadamı Yakup Yıldırım, parti teşkilatına gelerek milletvekili aday adaylığı için Başkan Rahman Demirtürk ile istişarede bulundu. Yıldırım'ın milletvekili aday adaylığı için başvuruda bulunacağı belirtildi.

Yorumlar
  • ereğlili yakup
    26 Nisan 2018 Perşembe 00:01

    yakup gardaş yakışır fatih gelmesinde ,faruk şimdiden düştü posbıyık bunları süpürür fatih ve faruk gitsinler icazet alsınlar