'Biz sözümüzü tuttuk, sıra Ereğli ve Alaplı'da'

23 Mayıs 2018 Çarşamba 13:10

Ereğli Haber

'Biz sözümüzü tuttuk, sıra Ereğli ve Alaplı'da'

MHP Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Rahman Demirtürk, AK Parti'nin Ereğli ve Alaplı'ya milletvekilliği sıralamasında yer vermediğinin hatırlatılması üzerine "Bizim iki arkadaşımı Ereğli'den 2. ve 3. sıradalar. Biz sözümüzü tuttuk, sıra Ereğli ve Alaplı halkında" dedi.

MHP Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Rahman Demirtürk, parti binasında Ereğlili milletvekili adayları Abdullah Bekar ve Fehmi Nuhoğlu, yönetim kurulu ve kadın kolları üyeleri ile basın toplantısı düzenledi.
Burada gazetecilere açıklamalarda bulunan Demirtürk, AK Parti’nin Zonguldak Milletvekili Adayı sıralamasında Ereğli ve Alaplı’ya temsilci vermemesinin sorulması üzerine “Diğer partilerin listeleri için yorum yapmayacağım ama Milliyetçi Hareket Partisi 2. Ve 3. Sırayı Kdz. Ereğli’ye almıştır. Biz sözümüzü tuttuk, şimdi sıra Ereğli ve Zonguldak halkında” dedi.

Demirtürk “Biz üzerimize düşeni yaptık”
Demirtürk açıklamasında şu sözlere yer verdi; “Bugün burada toplanma amacımız Kdz. Ereğli’den olması münasebetiyle hem basına tanıtım hem de kendilerini burada halkla buluşturmak. Bu davaya hizmet etmek için yola çıktı arkadaşlarımız. İnşallah çıktıkları yolda başarılı olurlar. Hem partimize hem devletimize faydalı işler yaparlar. Kendilerini bu davaya sahip çıktıkları için kutluyorum ve teşekkür ediyorum. Diğer partilerin listeleri için yorum yapmayacağım ama Milliyetçi Hareket Partisi 2. Ve 3. Sırayı Kdz. Ereğli’ye almıştır. Biz sözümüzü tuttuk, şimdi sıra Ereğli ve Zonguldak halkında. Bizim tercihimizde Ereğli’den yana olmuştur. Bize 2 ve 3. Sırayı veren Genel Başkanımız Devlet Bahçeli’ye, il başkanımıza ve il yöneticilerimize teşekkür ediyoruz. Yaratanın takdiri böyle olmuştur ki biz ilk defa Türkiye tarihinde 5 tane vekilimiz olan Zonguldak’tan biri Zonguldak 2’si Ereğli olmak üzere almışız. Zonguldak, Ereğli ve Alaplı halkının bize göstereceği teveccüh, sandıkta inşallah oylarını bize verirler. Biz AK Parti ve diğer partileri de temsil ederiz. Cumhur ittifakında zaten bizim adayımız Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan, ama vekil seçimlerinde kesinlikle MHP’ye vermelerini tavsiye ediyoruz. Bu anlamda Milliyetçi Hareket Partisi Zonguldak ve Ereğli’ye sahip çıkmıştır. Ereğli ve Alaplılı hemşerilerim inşallah bize sahip çıkarlar. Biz Ereğli Belediye seçimlerinde iddialı bir kadroyla yola çıkacağız. Arkadaşlarımızda vekil olursa biz Ereğli Belediyesi’ni almayı taahhüt ediyoruz. Bizim önümüzde Karabük ve Bartın belediyeleri var. Biz oralarda gayet başarılıyız. Ereğli Belediyesi hizmeti ile ilgili yada iç siyaseti ile ilgili Ereğli’ye herhangi bir katkı yaptıklarına inanmıyorum. Biz olumlu şeyleri söyler eksik şeylerde eleştiri yaparız. Şuan görünüm itibariyle öyle bir şey olmadığını biz biliyoruz. Siyasette 24 saat çok uzun bir süre, ne olacağına o gün karar veririz.”

 

Bekar “Zonguldak, Ereğli ve Alaplı üzerinde projelerimiz var”
MHP Zonguldak 2. Sıra Milletvekili adayı Ereğlili Abdullah Bekar basın toplantısında kendisini tanıttı, bölge halkından destek istedi. Bekar açıklamasında “1989 yılında Kdz. Ereğli’de dünyaya geldim. İlkokul, ortaokul ve liseyi Ereğli’de tamamladım. Akabinde Karabük Üniversitesi Mobilya Dekorasyon öğretmenliği bitirdim. Şuanda şirketimizin yönetim kurulu başkanlığını yapmaktayım. Ne mutlu ki 27. Dönem Zonguldak Milletvekili adayıyım. Kıymetli hemşerilerimden bu davaya hizmet edebilmek için desteklerini bekliyorum. Zonguldak’ımızın şuan en büyük problemi istihdam. Onlarla ilgili 10 madde yayınladık. Onun üzerinde yoğunlaşacağız. Zonguldak, Ereğli, Alaplı üzerinde projelerimiz var” dedi.

 

Nuhoğlu “Yöre halkından destek bekliyorum”
MHP Zonguldak 3. Sıra adayı Ereğlili Fehmi Nuhoğlu ise yaşadığı bölgeye hizmet etmek için yola çıktığını söyledi. Nuhoğlu açıklamasında şu ifadeleri kullandı : “1975 yılı Kdz. Ereğli doğumluyum. İlköğretim, ortaöğretim ve Liseyi Kdz. Ereğli’de okudum. 200 yılında Süleyman Demirel Üniversitesi Jeoloji mühendisliğini bitirdim. 18 yıldan beri bölgemizde esnaflık yapmaktayım. 43 yaşındayım, evliyim ve üç çocuk babasıyım. 43 yıldan beri bu toprakların hamuruyla, suyuyla, ürünüyle büyüdüm. Bu topraklara hizmet etmek kanaatine vardım. Onun için teşkilatımla dava arkadaşlarımızla beraber böyle bir karar verdim. Elimizden geldiğince en iyi şekilde bu bölgeyi sorunlarıyla beraber savunmak için bu yola çıktım. Yöre halkımızdan destek bekliyorum.”

 

Yorumlar

AK Parti listesine bir tepkide ittifaktan...

22 Mayıs 2018 Salı 22:25

Ereğli Haber

AK Parti listesine bir tepkide ittifaktan...

AK Parti'nin Ereğli ve Alaplı'ya milletvekilliğinde temsil hakkı vermemesi Cumhur ittifakında yer alan Büyük Birlik Partisi'nin de tepkisini çekti.

Büyük Birlik Partisi Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Turabi Çelik, AK Parti'nin 160 bin seçmeni bulunan Ereğli ve Alaplı'ya milletvekilliği sıralamasında yer vermemesine sert tepki gösterdi.

Sosyal medyada yüzlerce Ereğli ve Alaplılı kendilerine temsil hakkı verilmemesine tepki gösterirken, Cumhur ittifakında yer alan BBP'de listelerle ilgili görüşünü açıkladı.

BBP Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Turabi Çelik facebook üzerinden yaptığı liste yorumunda şu ifadelere yer verdi; "Bunlar Ereğli'nin aklıyla oynuyorlar atıkları kazık yetmiyormuş gibi"

AK Parti Milletvekili aday listelerinde yer alan isimler ise Ereğli ve Alaplı'da ki seçmenin tepkisini azaltmak için "Biz Ereğli ve Alaplı'nın vekiliyiz" açıklamaları yapmaya başladı.

AK Parti Zonguldak 1. sıra adayı Polat Türkmen ise listede Ereğli ve Alaplı'ya yer verilmemesi konusunun dillendirilmemesini istedi.

Kdz. Ereğli ve Alaplı'da TSO, Esnaf Kefalet, Muhtarlar Derneği, sendika ve oda başkanlarının AK Parti'nin 160 bin seçmeni bulunan Ereğli ve Alaplı'ya bir temsilci vermemesi karşısında nasıl bir tavır alacağı ise merak ediliyor. 

Yorumlar
  • Oguz67
    27 Mayıs 2018 Pazar 08:40

    Zaten ak parti icin eregli seruveni seneye son .posbiyik gelecek alayini

  • asimcakir
    25 Mayıs 2018 Cuma 22:08

    asla ittifakiniza oyum nasip olmayacak. eregliyi tanimayan ittifakinizi halk tanimiyor

  • Ramazan.ozdemir
    23 Mayıs 2018 Çarşamba 08:47

    Bu konuyu fazla dillendirmeyin arkadaşlar...cevabı sandıkta verin...

  • İsimsiz
    23 Mayıs 2018 Çarşamba 03:02

    Memlekette başka adam mı kalmadı da bunları aday gösterdiniz sorarım size

Ereğli ve Alaplı'dan aday olmamasına bakın ne dediler?

22 Mayıs 2018 Salı 19:29

Ereğli Haber

Ereğli ve Alaplı'dan aday olmamasına bakın ne dediler?

AK Parti'nin Zonguldak Milletvekili Adayı sıralamasında Ereğli ve Alaplı'yı yok saymasının yankıları sürüyor. AK Parti 1. sıra milletvekili adayı Polat Türkmen "Ne olur bunu böyle hiç dillendirmeyelim" diyerek konunun kapatılmasını istedi.

Ereğli Haber- AK Parti Zonguldak Milletvekili Adayları Polat Türkmen, Ahmet Çolakoğlu, Hamdi Uçar, Züleyha Arıman ve Burhan Onuk için Kdz. Ereğli İlçe Başkanlığında tanıtım toplantısı düzenlendi.

24 Haziran’da yapılacak Cumhurbaşkanı ve 27. Dönem Milletvekili Genel Seçiminde Zonguldak Milletvekili Adayları Polat Türkmen, Ahmet Çolakoğlu, Hamdi Uçar, Züleyha Arıman ve Burhan Onuk için Kdz. Ereğli İlçe Başkanlığında tanıtım toplantısı düzenlendi. Ev sahibi olarak toplantının açılış konuşmasını yapan AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Mustafa Kumaş, seçimlerin hayırlı olmasını dileyerek adayları tebrik etti ve başarı dileğinde bulundu.

Tosun, “Ereğli’ye çok iş düşüyor”
AK Parti Zonguldak İl Başkanı Zekin Tosun da 24 Haziran’da yapılacak seçimlerinin önemine değinerek; “Dün resmileşen sonuçlarla birlikte bundan sonra bize düşen hep beraber bu arkadaşlarımızla beraber Zonguldak’ta, bütün ilçelerimizde canla başla çalışmak ve bu arkadaşlarımızın tamamını Ankara’ya göndermek. Bunun için Ereğli’ye çok iş düşüyor. Bunu Ereğli’nin başaracağını biliyorum, sizlere çok güveniyorum ve bu kıymetli arkadaşlarımız için desteklerinizi istiyorum ”sözleri ile konuştu.

Türkmen, “Ereğli’den en yüksek seviyede oy bekliyorum”
AK Parti Zonguldak Milletvekili 1’inci sıra adayı Polat Türkmen, sistem değişikliğinden dolayı bu seçimlerin farklı olduğunu iddia ettiği konuşmasında; “Seçimlerimiz bizim bayramlarımız. Her dönemde olduğu gibi bu dönem de inşallah en yüksek seviyede Ankara’ya bizim de yüzümüzü güldürecek, Genel Başkanımızın da başını öne eğdirmeyecek bir neticeyle gideceğiz. Bunu Zonguldak her dönem yaptı. Yolumuz gerçekten zor, sıkmadık hiçbir el, uğramadık hiçbir kardeşimiz, selam vermediğimiz hiçbir insanımız olmayacak. Bir sistem değişikliği var ve dolayısıyla o sistem değişikliğine Cumhurbaşkanımız sizlere güvenerek o kararı aldırdı. Herkes konunun bilincinde olmalıdır. Ereğli’den tüm vatandaşlarımızdan, kardeşlerimizden, yöremizden en yüksek seviyede oy bekliyorum çünkü bu normal seçimlerden farklı” ifadelerine yer verdi.

Çolakoğlu, “Hedefimiz 5 milletvekili”
2. sıra Milletvekili Adayı Ahmet Çolakoğlu ise “Bizler AK Parti olarak bu davaya gönül verdik, baş koyduk, ‘ Durmak yok yola devam ‘ diyeceğiz. İşimiz hizmet, gücümüz millet. Kutlu yürüyüşe devam ama asıl hedefimiz Cumhurbaşkanımızın yüzünü yere eğdirmemek. Hedefimiz 5 milletvekilini Zonguldak’tan Ankara’ya göndermek.” sözleri ile konuştu.

Uçar “Aynaya bakmanızı rica ediyorum”
3. sıra Milletvekili Adayı Hamdi Uçar da adaylar arasında bölge ayrımı yapılmaması gerektiğini savunarak; “Bu çıkan tablo şunu gösteriyor; Aynaya bakmanızı rica ediyorum. Biz sizin aynanızız burada. Burada Fatih Bey de Adem Bey de olabilirdi. O duygularla bize bakmanızı rica ediyorum. Adaylık açıklaması yaptığımda gerçek, samimi duygularımla; O bölge bu bölge diye bir şey yok. Ben Zonguldak’ın milletvekili aday adayıyım dedim. İnşallah seçilirsek Zonguldak’ımızın her bölgesine, her beldesine, her köyüne hep birlikte gitmeye hizmet vermeye çalışacağız ”

Arıman “Ereğli ve Alaplı gerçekten çok önemli”
4’üncü sıra Milletvekili Adayı Züleyha Arıman, aday gösterilmesinden duyduğu memnuniyeti belirtti ve “Cumhurbaşkanımızın teveccühüne çok teşekkür ediyorum. Ereğli bizim için gerçekten çok önemli. Ereğli’ye Alaplı’ya sık sık geliyorum, gelmeye de devam edeceğiz. Biz de buranın milletvekiliyiz, inşallah bundan sonra da böyle devam edecek.

Onuk “Ereğlimiz için güzel şeyler olacak”
5’inci sıra adayı Burhan Onuk da konuşmasının başında Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın “gençlere siyasette yer vermek ustalığın şiarındandır” sözünü hatırlattı ve “bizler bu doğrultuda Zonguldak’ta 5’inci sıradan aday olarak yazıldık. Cumhurbaşkanımızla ve onun açtığı bu yolda ilerlemekten büyük onur ve gurur duyuyoruz. İnşallah önümüzdeki 30 günlük süreçte çalışmalarımıza daha da ivme kazandıracak ve seçimde İlimizde 5 milletvekilini de almak için canla başla mücadele edeceğiz. İnşallah bundan sonra da Ereğli’miz ve Zonguldak’ımız için güzel şeyler olur. Zonguldak’ta başarıya ulaşacağımıza da ben eminim” dedi.
Konuşmaların ardından ise gazetecilerin soruları yanıtlandı.

Tosun “Ereğli’den yok, genel merkezin kararı”
Bir gazetecinin Ereğli ve Alaplı bölgesini temsil edecek bir aday gösterilmemesinin nedenini sorması üzerine ise İl Başkanı Zeki Tosun; “Her vekilimiz Zonguldak’a hizmet edecek. Bu adayların hepsi Zonguldak vekilidir. Bunların hepsi Ereğli olsun Alaplı olsun, diğer ilçelere de hizmet edecekler. Yani burada bölgeleri ayırmamızın bir anlamı yok. Bunun bir maksadı da yok. Geçen dönem vardı Ereğli’den bu dönem yok. Bu genel merkezin aldığı bir karardır. Bunu daha fazla şey yapmamıza gerek yok” cevabını verdi.

Türkmen “Ne olur bunu dillendirmeyelim”
Soru üzerine tekrar söz alan Türkmen ise; “Ereğli’nin milletvekili adayı yok, Polat Türkmen Ereğli’nin milletvekili adayı, bitti. Biz hepimiz Ereğli’nin milletvekiliyiz. Ne olur bunu böyle hiç dillendirmeyelim, ayrılık da değil birleşmede hayır vardır. Biz hepimiz Ereğliliyiz, Alaplılıyız, Çaycumalılıyız, Kilimliliyiz.”şeklinde konuştu.
Toplantıda Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal, Ormanlı Belediye Başkanı Bayram Başol, parti yöneticileri, il genel meclis üyeleri, belediye meclis üyeleri ve çok sayıda partili hazır bulundu.

 

Yorumlar
  • Yavuz yılmaz
    27 Mayıs 2018 Pazar 03:45

    Cumhurbaşkanlığında Erdoğana oy verir vatandaş lakin milletvekilliğinde akp ye en fazla 3 milletvekili şimdiden buraya yazıyorum not olarak...

  • ereğlili
    24 Mayıs 2018 Perşembe 01:07

    alırsınız havayı insallah türkmen nasıl oy isteyecek ereğliden özellikle subaşından ne söz vermişdin aydınlar köyü kahvesinde sen unuttun ama seçmen unutmaz sene 2001dekişeçimlersde sana subaşında kocaman dana kestiler adamlar yahu avucunuzu yakalayın bahanelerhazır çalmadık kapı bırakmayacaklarmış yesinler yalanlarzı hayvan terliyemiyorartık

  • ereğlili
    23 Mayıs 2018 Çarşamba 12:56

    Ereğli halkı da 24 haziranda dillendirmeyecek Polat bey...

  • vatandaş
    23 Mayıs 2018 Çarşamba 09:05

    seçim bitene kdar eregliliyim dersiniz siz artık çözdü bu vatandaşşşş

  • Hilmi çuhan
    23 Mayıs 2018 Çarşamba 00:08

    Bu Ereğli ve Alaplı mıza hakarettir.zonguldak ilinin en fazla seçmenine sahip bu iki ilçemizi yok saymaktır.

  • asimcakir
    22 Mayıs 2018 Salı 22:34

    5 VEKIL OLACAKMIS TURKMEN EFENDI SOYLEMIS 24 HAZIRANDA AVUC NASIL YALANIR GORECEKSINIZ.EREGLI VE ALAPLIYI YOK SAYMAK KOLAY OLMAYACAK EFENDILER

  • Yalçın başol
    22 Mayıs 2018 Salı 22:17

    Hata sizde değilki Ereğli halkında nasıl olsa her seçimde kim olursa olsun kuzu kuzu gidip oy veriyoruz

İYİ Parti'de ülkücülere geçit yok

21 Mayıs 2018 Pazartesi 17:36

İYİ Parti'de ülkücülere geçit yok

İYİ Parti Zonguldak Milletvekili aday listesini açıkladı. Listede ülkücü kökenli aday bulunmaması özellikle MHP'den ayrılıp İYİ Parti'ye geçenleri şaşırttı.

1 AYDIN TÜMEN
2 MEHMET BATU MÜFTÜOĞLU
3 FEHİME ÇAKIR
4 HAVA ÇİÇEK
5 MUSTAFA ADİL ÖZKAN

Yorumlar
  • asimcakir
    25 Mayıs 2018 Cuma 22:10

    2nci aday BIRINCIYIDE secilmesini engelledi bile

AK Parti Ereğli ve Alaplı'yı sildi... İşte Liste...

21 Mayıs 2018 Pazartesi 16:55

Ereğli Haber

AK Parti Ereğli ve Alaplı'yı sildi... İşte Liste...

AK Parti'de Zonguldak Milletvekili Aday Listesi açıklandı. Listede herkesi şok etti...

AK Parti'de Zonguldak Milletvekili aday listesi açıklandı. AK Parti'de birinci sırada eski milletvekillerinden Polat Türkmen, 2. sırada Ahmet Çolakoğlu, 3. sırada Hamdi Uçar, 4. sırada Züleyha Arıman ve 5. sırada ise Burhan Onuk yer aldı.

AK Parti tarihinde ilk kez en fazla oy aldığı Ereğli ve Alaplı bölgesine milletvekili aday listesinde yer vermedi.

Mevcut Milletvekilleri Hüseyin Özbakır ve Faruk Çaturoğlu liste dışı kaldı.

Yorumlar
  • Ahmet samuncu
    25 Mayıs 2018 Cuma 21:00

    IAlapli sozunde durur birbirine baglidir

  • Porsuk